quote:Deze mevrouw zelf is niet echt bekend, haar ex-man is bij de autosportliefhebbers wel bekend. Dit is voormalig mevrouw Ecclestone, de man die nogal een vinger in de pap te roeren heeft bij formule 1. Afijn, mevrouw heeft een jurkje aan, en heeft niet in de gaten dat deze in de auto omhoog is gekropen waardoor we een beetje meer van haar zien dan de bedoeling is (en niemand vertelde haar iets, ze schijnt zo 10 minuten te hebben rondgelopen)
quote:Op zondag 14 november 2010 12:45 schreef karoltje het volgende:
Die van Esmee Denters is niet te zien heur?
Haha... oh my God, het lijkt wel plastic. Soort van Big Barbie.quote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef Kings het volgende:
Nieuw topic? Dan mag coco niet ontbreken:
[ afbeelding ]
De onderdanige is Rio Ferdinandquote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
2 voetballers.. maar wie het zijn .. geen idee..
Ranzigquote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef Kings het volgende:
Nieuw topic? Dan mag coco niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Ik kan er niks aan doen, maar ik het altijd het idee dat ze stinkt. Zo zurig.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik het altijd het idee dat ze stinkt. Zo zurig.
Het geurtje of mevrouw Price zelf?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mevrouw Price zelf. Ik vind haar een onwelriekende uitstraling hebben en denk geheel ongefundeerd dat ze meurt.quote:
volgens mijn stinkt ze een uur in de wind naar de parfum die ze opheeft. Heb die realityshow van Peter en haar toen gevolgd, ze spuit zich altijd helemaal vol met parfum. Ze gaf aan dat ze die zelfs bij haar flamoes spoot. Vroeg me toen nog af of dat de reden kan zijn geweest waarom haar eerste kind gebreken heeft, kan me namelijk niet voorstellen dat het heel erg gezond is.....(maar dat zal wel een rare gedachtenkronkel van mij zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook zodanig gebotoxt en heeft ze vervolgens haar neus weer volgeplamuurd met make-up dat ze zelf ook niks meer ruikt en dus steeds maar meer walm op doet.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mevrouw Price zelf. Ik vind haar een onwelriekende uitstraling hebben en denk geheel ongefundeerd dat ze meurt.
En het geurtje zal wel heel sterk ruiken om die stank te overstemmen.
maar deze is ook grappig, dan mag hetquote:Op donderdag 18 november 2010 10:33 schreef rena het volgende:
Voldemort Ralph Fiennes
[ afbeelding ]
You missed...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:50 schreef tong80 het volgende:
Kutjelik. Ik zat net op internet en een vriend moest me helpen om me op Napster te registreren.
Maakte ie de username kutjelikkut aan. Zat ik op Napster te chatten met een meisje uit Italië.
Vroeg ze wat kutjelikkut betekent. Leg dat dan maar eens uit.
Mijn god wat een slechte fotosoep. Haar hoofd zit er scheef op en ik heb ook ernstige twijfels of de muts wel op was tijdens de shoot.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef hexje het volgende:
Hier kan je toch niet tevreden over zijn als Fajah Lourens zijnde?
[ afbeelding ]
Hier kan je nog meer foto's bekijken http://glamour.blog.nl/fa(...)-lingerie-voor-sapph
En dan gewoon die gekke hangbil laten zittenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn god wat een slechte fotosoep. Haar hoofd zit er scheef op en ik heb ook ernstige twijfels of de muts wel op was tijdens de shoot.
Saph verkoopt juist op die doodgeplamuurde modellen als Dorien Rose, Pam An ed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef Turbomuis het volgende:
Zoek de nul overeenkomsten:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je 'het gezicht van' word, wil je toch minstens , behalve het vast rijkelijke salaris, dat het ook jouw gezicht is?
Zie hier de behind the scenes foto's: http://glamour.blog.nl/fa(...)enes-fotoshoot-sapphquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn god wat een slechte fotosoep. Haar hoofd zit er scheef op en ik heb ook ernstige twijfels of de muts wel op was tijdens de shoot.
Je word dus een beetje zuur van steeds dat gezond etenquote:Op zondag 21 november 2010 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Gillian McKeith, van 'Je bent wat je eet'. Doet nu mee aan een of andere Britse reality show ergens middenin de jungle
http://www.dailymail.co.u(...)IFTH-bushtucker.html
Oh noesquote:Op zondag 21 november 2010 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Gillian McKeith, van 'Je bent wat je eet'. Doet nu mee aan een of andere Britse reality show ergens middenin de jungle
Allemachtigquote:Op zondag 21 november 2010 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Gaan we nu ook celebrity's posten die hier niet bekend zijn dan? Dan kun je elke foto die op Perez of ONTD gepost word hier wel plaatsenquote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amy Child(s) een bekende in engeland
Och, we kennen Miss Katona in ieder geval!quote:Op zondag 21 november 2010 15:42 schreef rena het volgende:
[..]
Gaan we nu ook celebrity's posten die hier niet bekend zijn dan? Dan kun je elke foto die op Perez of ONTD gepost word hier wel plaatsen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:50 schreef tong80 het volgende:
Kutjelik. Ik zat net op internet en een vriend moest me helpen om me op Napster te registreren.
Maakte ie de username kutjelikkut aan. Zat ik op Napster te chatten met een meisje uit Italië.
Vroeg ze wat kutjelikkut betekent. Leg dat dan maar eens uit.
Ik vraag me nou serieus af wat zij gegeten heeft, aangezien je volgens haar bent wat je eetquote:Op zondag 21 november 2010 15:40 schreef rena het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
en ik vond haar er met make up al oud uitzien..
Oude kaas.quote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vraag me nou serieus af wat zij gegeten heeft, aangezien je volgens haar bent wat je eet
Dat komt door chocolade-gebrekquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het een beetje zielig, eigenlijk.... alsof ze echt heel ongelukkig is ofzo.
Wat is hier onflatteus aanquote:
Amy is van The Only Way Is Essex. Soort van mix tussen Oh Oh Cherso, Gooische meisjes en pure zelfmoord tv.quote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amy Child(s) een bekende in engeland
[ afbeelding ]
+ Kerry Katona die van atomic kitten
die geruchten gingen wel (weer), maar werden weer vrij snel de kop ingedruktquote:
quote:Jessica Simpson Is NOT Pregnant!
So much for the shotgun wedding theory! False alarm!
A source close to Jessica Simpson has confirmed that she isn't with child as many other sources have speculated.
Of course, Jessica added a bit of fuel to the fire herself when she told CBS' Harry Smith on The Early Show that she had thrown up right before coming out for her interview. Apparently, when a woman throws up, it immediately means she is preggers?
But alas, she is not. Jessica is just gross sick with the flu.
Whomp, whomp!
You know, this story has been reported on so many times, when it finally does happen, it will take the actual baby to prove it to us!
Coco zou er bijna jaloers op zijnquote:
Die heeft ook wel heupen ook. Damn.quote:
Klopt. Maakt de foto niet minder oncharmant natuurlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:45 schreef Misstique het volgende:
Geen wonder als je door 4 overvallers in elkaar wordt getrapt.
Ik vind die banden-beha's zo uitgekauwd.quote:
Was dat niet dat jurylid?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
In de categorie 'Kent u die nog?': Edwin Jansen (die van Idols)
[ afbeelding ]
Ik las gisteren ergens dat die vriend haar in elkaar zou hebben geslagen. Waren tapes waarin Brit dat aan iemand vertelde.quote:
quote:
Girrrrrrrrrrrrrrl, get your facts straight!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat die vriend haar in elkaar zou hebben geslagen. Waren tapes waarin Brit dat aan iemand vertelde.
Zou hij toen ook zo boosaardig hebben gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |