Die staatquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ander keertje weer schat

* MPG kijkt wel naar Marijke danquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk eens naar benedenWij hoeven niet te zoeken
 .
 .

Ja maar die van mij zijn niet zo bijzonderquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

Die ken ik nu wel
 Die ken ik nu wel  

quote:

Pics.quote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

Gluurdert!quote:

Dat is waar, als ze van jezelf zijn dan is het een stuk minder interessantquote:Op zondag 14 november 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die van mij zijn niet zo bijzonder
Die ken ik nu wel

quote:

quote:

Niet iedereen werkt nuquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
He bah mensen. Ik ben aan het werk, moet dit dan weer?

En ik dan, waar moet ik dan naar gluren?quote:

gheylquote:

Ja preciesquote:Op zondag 14 november 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waar, als ze van jezelf zijn dan is het een stuk minder interessant

Je kan hier ook niet komenquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:

Mmmmhhh... let me think...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away

Tieten, tieten, tieten, tieten en tietenquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:

je zit nu met een booner achter je bureau?quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:

Dat mag je zelf invullenquote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik dan, waar moet ik dan naar gluren?
 ...
 ...

Daar is helemaal geen ruimte voor, klein kuthok dat het is.quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zit nu met een booner achter je bureau?

quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stiekem ben ik helemaal niet aan het werk. Ik heb al bijna alles ingevoerd met nog een uurtje over.
Dus tetten!

Goedzo! Wordt nog spannendquote:

quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmmhhh... let me think...Ik stuur wel een PM van mijn tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |