Ik heb medelijden met die ouders van jou, om daadwerkelijk zo'n dom gedrocht die jij bent groot te brengen. Je voegt totaal niets toe aan deze maatschappij met die uitzonderlijk domme, en kinderlijke manier van schelden.quote:Op zondag 14 november 2010 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je oma.
Caro Lenssen is echt![]()
![]()
![]()
trouwens
Je neemt die verschillen nu pas waarquote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef Achillias het volgende:
Pauper film, dramatisch om de verschillen tussen Nederlandse en Amerikaans geregisseerde films waar te nemen. En dan met name ''special effects'', amateuristisch.
Het is geestelijke zwakzinnigheid. Verder is de komma tussen echt en dat vrij overbodig. Het is 13-jarige, de quote was 'je moeder' en niet "met moeder" (en als je het niet als letterlijke quote bedoelde moeten de aanhalingstekens weg) en sta jij normaal gesproken in een ladder?quote:Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef Achillias het volgende:
[..]
Je beperkte vocabulaire vermogen en geestelijk zwakzinnigheid doet hierbij bevestigen dat je inderdaad stompzinnig bent.
Denk je nu werkelijk echt, dat je indruk maakt ''door het vocabulaire'' te hebben van een 13 jarige, die als hij het even niet meer weet ''met moeder'' termen gaat staan smijten.
Infantiel kind, je komt behoorlijk dom over. Je maakt je namelijk onsterfelijk belachelijk met die domheid van jou. En nu wegwezen schooier. Het is namelijk te makkelijk om jou op je plek te wijzen, ver beneden onderin de ladder.
over flodder gesproken.. zaten fragmenten in:pquote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het zo grappig hoe hier een serieuze discussie wordt gevoerd over een film van Dick Maas, de bedenker van Flodder![]()
Jongens, neem deze film toch met een grote korrel zout. Het is vermaak, Dick probeerde Inception niet te overtreffen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude nee johquote:Op donderdag 25 november 2010 13:09 schreef vosss het volgende:
Wat een kutfilm zeg
Mogelijk de slechtste die ik ooit gezien heb.
Dit dus - gewoon een gezellige leuke avond in de bioscoop, ga niet met te hoge verwachtingen en dan is hij echt wel leuk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Mensen nemen deze film gewoon veel te serieus.
Als voorbeeld, ik heb gehoord dat mensen zeken over die gast die de politie komt helpen met de zoektocht naar Goert. (Hij deed me een beetje denken aan "The Wolf" uit Pulp Fiction). Kom op zeg, die gast was zo enorm over de top, dan weet je toch dat dat niet serieus bedoelt is?
Overigens werd er bij mij in de zaal een stuk meer gelachen dan één keer. Ook bij dat nachtlampje inderdaad. Maar ook bij sommige dialogen of bij de bijna parodierende one-liners.
Combineer dat met vermakelijke actiescenes, hondsdolle pieten en een sint die mensen onthoofd met zijn staf, ik vond het zeker vermakelijk
Bedank die zeikende ouderclub daar maar voorquote:Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef DeBont het volgende:
Ik ben vorige week naar de bioscoop geweest met een 15 jarige en deze jongen van 15 werd geweigerd...
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef LastClick het volgende:
Niemand opgevallen dat ze in de achtervolging in een Golf 5 rijden, en wanneer het paard op de motorkap valt, het ineens een Golf 4 is?
Uhh jawel, bovenaan had ik al gepost:quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef LastClick het volgende:
Niemand opgevallen dat ze in de achtervolging in een Golf 5 rijden, en wanneer het paard op de motorkap valt, het ineens een Golf 4 is?
Golf 5 was denk ik iets te duur om kapot te maken haha...
quote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
Kindjes hierboven, ga lekker buiten spelen.
Ik heb vrijdag de film ook gezien, en heb bijna op de grond gelegen van het lachen. De film is zo ontzettend slecht dat 'ie hilarisch wordtHet slechtste vond ik misschien nog wel dat ze op het politiebureau in een Golf 5 wegrijden en dat er dan een paard opvalt en het ineens een Golf 4 is geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was Har , Grom, Tar, etc.
Nee. Van deze film is al het beeldmateriaal tot en met de laatste frame vernietigd. Je hebt je kans gemist..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef vandermar het volgende:
Kan je deze film nog ergens kijken een download ofzo?
Ik vraag me af waarom...quote:Op zondag 17 april 2011 06:20 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar...dvd-release ook echt pas rond Sinterklaas
quote:
:sadface:quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee. Van deze film is al het beeldmateriaal tot en met de laatste frame vernietigd. Je hebt je kans gemist..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |