En dat is dan weer niet waarquote:Op woensdag 10 november 2010 16:04 schreef Eenskijken het volgende:
Kon ook haast niet anders met een NL film
Mooi dat je dat denkt, maar nee.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was geen troll maar meer oprechte verbazing. Ik vond Sint ook niet geweldig, maar ook weer niet zo dramatisch als sommigen hier verkondigen. En dan ook nog met dat badinerende toontje "hoe kun je nou schrikken, alles was zo voorspelbaar!" (lees: jullie zijn echt geen filmkenners, ik had alles toch al door).
Echt, ik stel me dat dan weer voor. Je gaat met twee vrienden naar de bioscoop om naar Sint te kijken. Je koopt twee Grolsch Beugels en gaat er eens goed voor zitten. Bij het lezen van het plot en het zien van de cast had je je al zitten verkneukelen. Een Nederlandse film met actie en een vleugje horror. Dat kan nooit goed worden! En dat acteren gaat me daar een partij slecht worden! Terwijl je een grote teug van je Beugel neemt hoor je hoe de muziek opbouwt. Nu moet er zo wel een schrikmoment aankomen. Hoewel je je schrap hebt gezet om niet te schrikken beweeg je toch wel een klein beetje. Je stoot met je elleboog je maat aan die naast je zit en samen lachen jullie om het schrikmoment. Hoofschuddend zeg je "slecht he!" tegen hem. Eenmaal terugkijkend naar het scherm bedenk je hoe je morgen stoer op het forum van Fok! kunt zeggen wat voor een B-film het was. Tevreden neem je weer een slok van je Beugel.
Geloof me, ook bij ons lachsalvo's, maar het probleem is dat jij pretendeert dat dat het doel op zich is. Ik denk dat het meer door ongeloof en onbedoeld grappige stukken komt.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk dat je je steeds zo aangesproken voelt, maar het gaat niet alleen om jou. Er zaten zondag ook een paar van die gasten voor me.
Heb je een leuke avond gehad? Dit is geen film die oscars gaat winnen. Dit is gewoon puur vermaak. En daar is Maas weer wél in geslaagd.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geloof me, ook bij ons lachsalvo's, maar het probleem is dat jij pretendeert dat dat het doel op zich is. Ik denk dat het meer door ongeloof en onbedoeld grappige stukken komt.
Dick Maas lacht zich kapot, betere reclame kon ie zich niet wensen.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef Schanulleke het volgende:
Ouders publiceren lijst bioscopen 'gruwelsint'
Je hebt vermaak en je hebt vermaak. We hebben gelachen, maar niet omdat het zo'n geweldig entertainment was.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je een leuke avond gehad? Dit is geen film die oscars gaat winnen. Dit is gewoon puur vermaak. En daar is Maas weer wél in geslaagd.
Rest me niets anders te zeggen dan: ga in godsnaam de volgende keer niet meer naar een dergelijke film.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je hebt vermaak en je hebt vermaak. We hebben gelachen, maar niet omdat het zo'n geweldig entertainment was.
Volgens mij mogen we dat nog altijd zelf weten, maar Maas sla ik voorlopig wel even over ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rest me niets anders te zeggen dan: ga in godsnaam de volgende keer niet meer naar een dergelijke film.
Neem dan Van God Los als voorbeeld, dat is tenminste een goede film, Vet Hard is weer zo'n suffe, ongeïnspireerde remakequote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
In vergelijking met Costa is Vet Hard net the Godfather, christus mensen, kijk toch eens voorbij woorden.
Lees es iets verder terugquote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Neem dan Van God Los als voorbeeld, dat is tenminste een goede film, Vet Hard is weer zo'n suffe, ongeïnspireerde remake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een vermakelijke film! Ik ga 'Amsterdamned' maar eens op DVD halen...“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
De muziek bij de aftiteling inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
En de snoeiharde rock bij de aftitelingGenoten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |