abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 16:09:02 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_88559570
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:04 schreef Eenskijken het volgende:
Kon ook haast niet anders met een NL film
En dat is dan weer niet waar :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 10 november 2010 @ 16:09:53 #277
12888 Skull-splitter
pi_88559595
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was geen troll maar meer oprechte verbazing. Ik vond Sint ook niet geweldig, maar ook weer niet zo dramatisch als sommigen hier verkondigen. En dan ook nog met dat badinerende toontje "hoe kun je nou schrikken, alles was zo voorspelbaar!" (lees: jullie zijn echt geen filmkenners, ik had alles toch al door).

Echt, ik stel me dat dan weer voor. Je gaat met twee vrienden naar de bioscoop om naar Sint te kijken. Je koopt twee Grolsch Beugels en gaat er eens goed voor zitten. Bij het lezen van het plot en het zien van de cast had je je al zitten verkneukelen. Een Nederlandse film met actie en een vleugje horror. Dat kan nooit goed worden! En dat acteren gaat me daar een partij slecht worden! Terwijl je een grote teug van je Beugel neemt hoor je hoe de muziek opbouwt. Nu moet er zo wel een schrikmoment aankomen. Hoewel je je schrap hebt gezet om niet te schrikken beweeg je toch wel een klein beetje. Je stoot met je elleboog je maat aan die naast je zit en samen lachen jullie om het schrikmoment. Hoofschuddend zeg je "slecht he!" tegen hem. Eenmaal terugkijkend naar het scherm bedenk je hoe je morgen stoer op het forum van Fok! kunt zeggen wat voor een B-film het was. Tevreden neem je weer een slok van je Beugel.
Mooi dat je dat denkt, maar nee.
pi_88560011
Leuk dat je je steeds zo aangesproken voelt, maar het gaat niet alleen om jou. Er zaten zondag ook een paar van die gasten voor me :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_88560172
Ik krijg ook een veel negatiever beeld van de film, dan hoe ik hem zelf heb ervaren.
Ik zit niet in de bioscoop maar te voorspellen wat er nu gaat komen of hoe slecht er wel niet geacteerd wordt, het ging mij er vooral om om een leuk horror-sinterklaas-verhaal te zien te krijgen, en dat was wat mij betreft geslaagd.
Ik ben af en toe flink geschrokken en heb ook goed kunnen genieten van het verhaal, dus wat mij betreft is het wel een aanrader, vooral om de originaliteit.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 10 november 2010 @ 16:26:01 #280
12888 Skull-splitter
pi_88560188
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk dat je je steeds zo aangesproken voelt, maar het gaat niet alleen om jou. Er zaten zondag ook een paar van die gasten voor me :').
Geloof me, ook bij ons lachsalvo's, maar het probleem is dat jij pretendeert dat dat het doel op zich is. Ik denk dat het meer door ongeloof en onbedoeld grappige stukken komt.
pi_88560240
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geloof me, ook bij ons lachsalvo's, maar het probleem is dat jij pretendeert dat dat het doel op zich is. Ik denk dat het meer door ongeloof en onbedoeld grappige stukken komt.
Heb je een leuke avond gehad? Dit is geen film die oscars gaat winnen. Dit is gewoon puur vermaak. En daar is Maas weer wél in geslaagd.
In Southern Sun
  woensdag 10 november 2010 @ 16:32:16 #282
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88560439
quote:
Dick Maas lacht zich kapot, betere reclame kon ie zich niet wensen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:53:53 #283
12888 Skull-splitter
pi_88561390
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb je een leuke avond gehad? Dit is geen film die oscars gaat winnen. Dit is gewoon puur vermaak. En daar is Maas weer wél in geslaagd.
Je hebt vermaak en je hebt vermaak. We hebben gelachen, maar niet omdat het zo'n geweldig entertainment was.
pi_88561524
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je hebt vermaak en je hebt vermaak. We hebben gelachen, maar niet omdat het zo'n geweldig entertainment was.
Rest me niets anders te zeggen dan: ga in godsnaam de volgende keer niet meer naar een dergelijke film.
In Southern Sun
  woensdag 10 november 2010 @ 16:58:15 #285
12888 Skull-splitter
pi_88561618
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Rest me niets anders te zeggen dan: ga in godsnaam de volgende keer niet meer naar een dergelijke film.
Volgens mij mogen we dat nog altijd zelf weten, maar Maas sla ik voorlopig wel even over ja.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:59:38 #286
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_88561689
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
In vergelijking met Costa is Vet Hard net the Godfather, christus mensen, kijk toch eens voorbij woorden.
Neem dan Van God Los als voorbeeld, dat is tenminste een goede film, Vet Hard is weer zo'n suffe, ongeïnspireerde remake :P.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:15:15 #287
324016 ZwarteStaafSlaaf
Zwarte pikken pijp ik graag
pi_88577838
Ohh lijkt me echt een hele vette film

Moet ik zien :P :P :P }) }) })
Zo nu eerst een pik
  donderdag 11 november 2010 @ 07:50:29 #288
12888 Skull-splitter
pi_88583137
quote:
Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Neem dan Van God Los als voorbeeld, dat is tenminste een goede film, Vet Hard is weer zo'n suffe, ongeïnspireerde remake :P.
Lees es iets verder terug :')
pi_88621391
Niemand geweest vandaag?
............................
pi_88623488
Vandaag niet, wel gisteravond. ;)

Hoewel het echt een typisch Nederlandse (lees: behoorlijk houterig geacteerde) film is, vond ik hem absoluut te pruimen. Gewoon lekker achterover hangen, halve liter en wat snacks er bij en gaan met die banaan! Typische Dick Maas gore ook en bedoeld of onbedoeld ook redelijk wat humoristische scènes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al een vermakelijke film! Ik ga 'Amsterdamned' maar eens op DVD halen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:08:17 #291
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_88626031
Ik had niet zo veel van deze film verwacht. Maar misschien juist daarom zo vermakelijk.

Waarschijnlijk nog wel een paar nachtjes slapen nodig om de diepere lagen helemaal te begrijpen. Geloof, kinderlijke naïviteit, vertrouwen, relaties, manipulatie van de overheid, bekwaamheid van de politie. Niet vergeten de natuurwetten. Hoeveel kracht is er nodig om een lichaam... door een schoorsteen te trekken. en uiteraard de diverse afgehakte ledematen. Aanrader!

Persoonlijk heel grappig dat de Sint met zijn paard over het kantoor rent waar ik werk. Moet nu wel bekennen dat ik een brandlucht ruik...
Don't love if you want to die in peace.
pi_88638721
Humor is prima in de film. Zeker met die journalisten :)

Voor Nederlandse begrippen vind ik het een goede film, al mochten de karakter wel wat verder uitgediept worden. De film duurt helaas ook maar vrij kort.

Acteurs spelen voor dit genre ook goed, goed gecast (zeker Joey van der Velden, is uitermate geschikt voor dit soort rollen).

Al blijft het altijd wel jammer dat je bij Nederlandse films zo goed kan horen dat het later is overgesproken. Dat komt de geloofwaardigheid nooit zo ten goede.
pi_88659337
Gezien vandaag in de bios, ja was leuk :)
Let op de cameo van Flodder :P
pi_88665108
Gisteren gezien, hij viel mij ook positief mee, heb me goed vermaakt :Y
pi_88684644
Vandaag gezien. Best leuk geworden. Er hadden dingen wat beter gekund maar ach, ik heb me vermaakt. ^O^
pi_88687846
Hahaha dat was kicken man.

"Heeft dit nog gevolgen voor de betrekkingen met Spanje?" _O-

En de snoeiharde rock bij de aftiteling :') Genoten!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88688214
Pauper film, dramatisch om de verschillen tussen Nederlandse en Amerikaans geregisseerde films waar te nemen. En dan met name ''special effects'', amateuristisch.
pi_88689289
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
En de snoeiharde rock bij de aftiteling :') Genoten!
De muziek bij de aftiteling inderdaad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')