abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88689929
Wat voorafging: De nieuwe film van Dick Maas: Sint

Nee dit is niet de Sinterklaas uit de film.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88690189
Lijkt me wel een leuke film. De trailer ziet er in ieder geval best goed uit voor een NL film :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 14 november 2010 @ 01:54:29 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88690264
Ik vond het gewoon een vermakelijke film, veel meer dan dat was het niet.
Maar dat had ik ook niet verwacht. :)
pi_88690894
Vandaag geregistreerd en nu al zo'n humeur... Niet best.
-edit na het opschonen- dat was @ Achillias.

On topic.
Donderdag ga ik hem zien. :)
Als Sinterklaas-fan verwacht ik een vermakelijke film.

[ Bericht 10% gewijzigd door svann op 15-11-2010 18:58:18 (voorgaande post verwijderd) ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 14 november 2010 @ 09:00:53 #5
177948 Daskaar
cake or death?
pi_88692395
hee dus ik zat te denken, iedereen zeikt over de acteerprestaties in de film. Zijn nederlandse acteurs dan zo slecht of wordt er in engelse films en bende ook zoveel slecht en onnatuurlijk geacteerd maar valt t dan minder op?
pi_88693961
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Je oma.

Caro Lenssen is echt :9~ :9~ :9~ :9~ trouwens
Ik heb medelijden met die ouders van jou, om daadwerkelijk zo'n dom gedrocht die jij bent groot te brengen. Je voegt totaal niets toe aan deze maatschappij met die uitzonderlijk domme, en kinderlijke manier van schelden.

Een figuur zonder inhoud. En nu wegwezen dom joch. Jezelf openbaar voor schut zetten, daar ben je wel goed in. Een van de weinige eigenschappen die je wel beschikt.
pi_88704515
Kindjes hierboven, ga lekker buiten spelen.

Ik heb vrijdag de film ook gezien, en heb bijna op de grond gelegen van het lachen. De film is zo ontzettend slecht dat 'ie hilarisch wordt :') Het slechtste vond ik misschien nog wel dat ze op het politiebureau in een Golf 5 wegrijden en dat er dan een paard opvalt en het ineens een Golf 4 is geworden... :')
Don't let my username fool you...
pi_88706011
Kijk mij, ik heb de disscusie gestopt :D
  zondag 14 november 2010 @ 18:06:48 #9
164607 sc00p
D66-rechter
pi_88706304
Ik heb hem gisteren gezien, ik vond hem nogal goedkoop. Mja daar is het ook een Nederlandse film voor denk ik.
Ik ook, bedankt!
pi_88706353
Zojuist deze film gezien en hij mag wat mij betreft direct de boeken in als slechtste film van dit jaar.
Alles aan deze film is fout, acteerprestaties (alles nagesynchroniseerd waardoor alles nep klinkt), de effecten als schuimsneeuw, nep sneeuwpoppen, 3 weerstypes op nagenoeg dezelfde plek, etc, etc.
In een volle bioscoop welgeteld 1 lachmoment gehoord, en dat was het.
Had hoge verwachtingen van deze film, maar hij stelt echt op alle fronten teleur
pi_88707196
Zo over the top, zo ongeloofwaardig en daarom ook zo ontzettend vermakelijk. Dialogen waren erg slecht, alhoewel er wel echt pareltjes tussen zaten ("Wat betekent dit voor de betrekkingen met Spanje?") En welke zieke geest koopt er in godsnaam zo'n nachtlampje voor zijn kind???

Was de 7 euro zeker waard :P
pi_88729242
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef Achillias het volgende:
Pauper film, dramatisch om de verschillen tussen Nederlandse en Amerikaans geregisseerde films waar te nemen. En dan met name ''special effects'', amateuristisch.
Je neemt die verschillen nu pas waar :')
pi_88731181
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef Achillias het volgende:

[..]

Je beperkte vocabulaire vermogen en geestelijk zwakzinnigheid doet hierbij bevestigen dat je inderdaad stompzinnig bent.

Denk je nu werkelijk echt, dat je indruk maakt ''door het vocabulaire'' te hebben van een 13 jarige, die als hij het even niet meer weet ''met moeder'' termen gaat staan smijten.

Infantiel kind, je komt behoorlijk dom over. Je maakt je namelijk onsterfelijk belachelijk met die domheid van jou. En nu wegwezen schooier. Het is namelijk te makkelijk om jou op je plek te wijzen, ver beneden onderin de ladder.
Het is geestelijke zwakzinnigheid. Verder is de komma tussen echt en dat vrij overbodig. Het is 13-jarige, de quote was 'je moeder' en niet "met moeder" (en als je het niet als letterlijke quote bedoelde moeten de aanhalingstekens weg) en sta jij normaal gesproken in een ladder?

Daarbij val je nog al eens in herhaling. Het valt me op dat de woorden dom, zwakzinnig en infantiel regelmatig terugkeren in je posts. Dat kun je als beperkt vocabulair vermogen omschrijven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_88732316
Ik vind het zo grappig hoe hier een serieuze discussie wordt gevoerd over een film van Dick Maas, de bedenker van Flodder :')

Jongens, neem deze film toch met een grote korrel zout. Het is vermaak, Dick probeerde Inception niet te overtreffen ofzo :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 11:49:41 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88732595
Even wat opgeruimd hier. :7
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 15 november 2010 @ 13:28:58 #16
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88735770
Ik heb hem afgelopen zaterdag eindelijk gezien. Wat een topper zeg! :D
Dit soort pulp is helemaal mijn genre. Daarom hoop ik ook op Sint 2 volgend jaar *O*
Had alleen wel wat meer naakt verwacht voor een NL produktie.. ik had die joppen op het eind nog graag even mogen aanschouwen.. maar helaas.. wellicht bewaart Dick Maas dat voor de director's cut :9
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_88735953
Ik vond hem héél slecht, maar wel vermakelijk.
  woensdag 17 november 2010 @ 01:34:28 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88807255
De making off was wel leuk, volgens mij zaten alle toffe fragmenten hier ook in
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 17 november 2010 @ 23:51:06 #19
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_88846961
Ultieme B film!
  donderdag 18 november 2010 @ 00:08:17 #20
325504 kaiai
Omdat het kan..
pi_88847639
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het zo grappig hoe hier een serieuze discussie wordt gevoerd over een film van Dick Maas, de bedenker van Flodder :')

Jongens, neem deze film toch met een grote korrel zout. Het is vermaak, Dick probeerde Inception niet te overtreffen ofzo :')
over flodder gesproken.. zaten fragmenten in:p
  donderdag 18 november 2010 @ 09:25:45 #21
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88852814
Flodder 1 en 2 vond ik echt goed. Zeker de eerste. De Lift vond ik echt niet spannend. De poster was spannender. Down was slecht. Amsterdammed vond ik destijds erg goed. Moordwijven en Dont Disturb nooit gezien.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:05:22 #22
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_88903625
"Bestemming bereikt" :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_88929729
De wildemansrit over de daken vond ik cool!

* plonk *     "We zouden toch niet aan Sinterklaas doen?"

Verder...
Ach, 't was gezellig. :)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_88944175
Mensen nemen deze film gewoon veel te serieus.
Als voorbeeld, ik heb gehoord dat mensen zeken over die gast die de politie komt helpen met de zoektocht naar Goert. (Hij deed me een beetje denken aan "The Wolf" uit Pulp Fiction). Kom op zeg, die gast was zo enorm over de top, dan weet je toch dat dat niet serieus bedoelt is?

Overigens werd er bij mij in de zaal een stuk meer gelachen dan één keer. Ook bij dat nachtlampje inderdaad. Maar ook bij sommige dialogen of bij de bijna parodierende one-liners.
Combineer dat met vermakelijke actiescenes, hondsdolle pieten en een sint die mensen onthoofd met zijn staf, ik vond het zeker vermakelijk :D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_88944290
Het enige dat ik miste waren de borsten van die meid met die donkere krullen :P
Verder genoten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')