quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik weet nog niet wat en uberhaupt of ik wat haal/meeneemquote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik neem wel een fles witte wijn meeNa 1 glas heb ik wel genoeg
(als ie verkeerd valt.... )
Als het goed valt kan ik wel een flesje op
quote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
en nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
Zoete?quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij heb ik nog witte wijn staan, zal eens kijken
Ik gok een jaar of begin 30quote:
Volgens mij welquote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoete?
Ik neem zelf ook wel een fles mee. Ik weet dan zeker dat ik die lekker vind.. Vind altijd zonde als een fles blijft staan
heel zeerquote:
Ik woon tegenover een C1000, dus je kunt het evt hier ook halen, dat scheelt sjouwenquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
Neem een paar blikken schultenbrau mee.
die heb ik live beter gezien:quote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
en nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
Trusten trevquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen
![]()
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
ja maar die doen niet van klapperdeklapperdeklapperquote:
ik kon mijn bed niet uit vandaagquote:
truste trevquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen
![]()
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
Wavoor bier hebbe ze daar?quote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een C1000, dus je kunt het evt hier ook halen, dat scheelt sjouwen
quote:
Vanalles, de reguliere merken in elk geval.quote:
quote:
Jeujquote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het meezit drinken we over twee weken weer een biertje samen
weet ik, maar denken gaat nu ook stomsquote:
Foto's?quote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wacht nog even op foto'sEn dan slapen
Ik ben zooooo moe
Trustenquote:
Lekker slapen Flesquote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeuj![]()
maar nu echt plat hoor, ik ben zwaar stuk
Fijn dromenquote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeuj![]()
No thank youquote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
Does anyone wanna go waltzing in the garden?
Does anyone wanna go dance up on the roof?
Slaap lekker meisjequote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No thank you
Ik ga slapen, want mijn wachten werd beloond
Trusten snoetjes
slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No thank you
Trusten snoetjes
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Trustenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Truste meisquote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No thank you
Trusten snoetjes
nostalgiequote:
que?quote:
zie edit..mijn link deed stomquote:
Ja, dan vind je het een kutlied.quote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind herman niet zo leuk
Ik ga mijn mandje in![]()
Want iets zegt mij dat die kleine niet echt uit gaat slapen tot 10 uur ofzo
Truste lieverdjes
Nou kutlied is meteen weer een beetje overdreven he?quote:Op zondag 14 november 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan vind je het een kutlied.
Maar geeft niet hoor![]()
![]()
Fijn dromen![]()
Nu echt doeiquote:
quequote:
ja die van brel is mooier maar herman deed het ook knapquote:
quote:
quote:
ik vind ze allebei prachtigquote:Op zondag 14 november 2010 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die van brel is mooier maar herman deed het ook knap
ik krijg van beide tranen in mijn ogenquote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind ze allebei prachtig
jaaaaquote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind ze allebei prachtig
ik ook, niks mis meequote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg van beide tranen in mijn ogen
moet je eens proberen mee te zingen...tranen met tuitenquote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg van beide tranen in mijn ogen
quote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet je eens proberen mee te zingen...tranen met tuiten![]()
dat is een geweldig liedje, heb hem ook gebookmarkt :quote:
jaaaaaa maar hij is zooooooooooo vrolijkquote:Op zondag 14 november 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een geweldig liedje, heb hem ook gebookmarkt :
Maar als ik wil verzwelgen blijf ik liever in jacques Brel hangen
Als kind vond ik het al een heeeeeeerlijk nummerquote:Op zondag 14 november 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaaaaaa maar hij is zooooooooooo vrolijk![]()
![]()
![]()
ik heb echt niks met ramses maar dan ook echt helemaal niksquote:Op zondag 14 november 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
Als ik deze zie, iedere keer weer biggelen de tranen over mijn wangen
damnquote:Op zondag 14 november 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
JA! Dat kon er ook nog wel bij!
Valt mijn laptop van de bank...stuk!
![]()
![]()
nee joh goffurequote:Op zondag 14 november 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
JA! Dat kon er ook nog wel bij!
Valt mijn laptop van de bank...stuk!
![]()
![]()
het halve scherm lag open, dus ja..dat doet het niet meer...quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het halve scherm lag open, dus ja..dat doet het niet meer...
shit hee..... zonde...quote:Op zondag 14 november 2010 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het halve scherm lag open, dus ja..dat doet het niet meer...
niet boos gaan slapen, eerst nog even schreeuwen in een kussen of iets slaanquote:
nouquote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker dan snoetjes en ehm..tsja.
Tot ooit een keer wel [/dramatische modus]
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker dan snoetjes en ehm..tsja.
Tot ooit een keer wel [/dramatische modus]
ja ik ging een opvrolijk liedje voor je zoekenquote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Zonder te luisteren:
ce matin un lapin a tue un chasseur
c'etait un lapin qui avait un fusil
Ja zonder problemenquote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
kan je eigenlijk je pc scherm aan je laptop koppelen?
ja als je laptop die uitgang heeft wel, maar de meeste hebben datquote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
kan je eigenlijk je pc scherm aan je laptop koppelen?
quote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dan kan ik in elk geval de foto's redden
quote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dan kan ik in elk geval de foto's redden
ja, dat was ook de bedoelingquote:Op zondag 14 november 2010 01:19 schreef PeZu het volgende:
de baas_!
sorry maar dat klinkt echt te lame
doei suikertje
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 196 suikertaartje
02. 096 Symphonic
03. 090 PeZu
04. 081 Marijkezwolle
05. 074 LovelyLady
06. 071 naatje_1
07. 060 Trevland
08. 060 Woeste_Woerd
09. 058 pgrferrari
10. 042 TheFamousMan
11. 034 Enfermera
12. 032 goldfinger1963
13. 029 Fha
14. 018 ZwartmetSuiker
15. 017 DaMart
16. 011 MPG
17. 010 friemelaar
18. 010 wel.o.k
19. 003 Klonk
20. 003 Ferb
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 13 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 199 suikertaartje
06. 182 Symphonic
15. 140 TheFamousMan
24. 112 pgrferrari
26. 110 PeZu
38. 094 Marijkezwolle
56. 074 LovelyLady
68. 068 Trevland
Mwa het gaat.quote:Op zondag 14 november 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker geslapen?
En wat ligt er voor vandaag in de planning?
Wat klink je down... Is er iets?quote:
Ok.quote:Op zondag 14 november 2010 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat klink je down... Is er iets?
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag beetje rommelen in huis en vanmiddag F1 kijken.....verder ook lekker zo min mogelijk
ow, okequote:Op zondag 14 november 2010 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
F1 ook kijken trouwens.
Nee der is niet echt iets.
et je chante la ballade, la ballade de Gens Heureuxquote:
je plaat blijft hangenquote:Op zondag 14 november 2010 09:43 schreef pgrferrari het volgende:
La balladeLa balladeLa balladeLa ballade
Ik zit 8er mijn pc.quote:Op zondag 14 november 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga wat doen?
Ik ben ontbijt maken voor mijn
Koffie-orgie in Limburg?quote:
Ik hoop gezin, want de zon wil ik nog even houden.quote:Op zondag 14 november 2010 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net mijn gezon afgezet bij het zwembad
Welcome in my life.quote:
je moet niet zo snel quotenquote:Op zondag 14 november 2010 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop gezin, want de zon wil ik nog even houden.
Vooruit, dan ga ik maar de kijkcijfers van games even bekijken en mededelen bij de crewquote:
doe ik ook altijd dan zeg jongens het was 100 euro terwijl het maar 30 wasquote:Op zondag 14 november 2010 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net mijn gezin afgezet bij het zwembad
Ik zie hier geen TAL in de TT?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe ik ook altijd dan zeg jongens het was 100 euro terwijl het maar 30 was
Geen behoefte.quote:Op zondag 14 november 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, moet je eens terug gaan lezen in TAL.![]()
Wat een zooitje is het daar geweest
Maar dat geldt voor alles dat terug te lezen isquote:
Completed 0,90%quote:Op zondag 14 november 2010 10:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn dagbesteding is in plaats van een flinke backup maken, de backup weer repareren
Faalschijf
[ afbeelding ]
lekker dan, dat gaat wel ff durenquote:Op zondag 14 november 2010 10:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn dagbesteding is in plaats van een flinke backup maken, de backup weer repareren
Faalschijf
[ afbeelding ]
Het zit dan ook vrij vol, tenminste, ik heb maar 1 TB wat echt gekopieerd moet wordenquote:
De postbode had ook moeten kloppen, want de bel deed het niet.quote:Op zondag 14 november 2010 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had vandaag lekker met mijn nieuwe pc speakers kunnen knallen.
Maar mijn pa had gisteren de bel niet gehoord
quote:Op zondag 14 november 2010 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
De postbode had ook moeten kloppen, want de bel deed het niet.
Dat is Alberto, met PC-speakers. Straks kunnen we rampeneren!quote:Op zondag 14 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
mwoaaa gertje er staat er zo iemand op den deur te kloppen wie zal dat zijn
Whehehequote:Op zondag 14 november 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is Alberto, met PC-speakers. Straks kunnen we rampeneren!
quote:Op zondag 14 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Mijn muur, bij daglicht, zonder poezenkrabbels![]()
![]()
Déjà vu, zo'n vier jaar geleden al gezienquote:
Ok.quote:Op zondag 14 november 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Déjà vu, zo'n vier jaar geleden al gezien
Begin je hier nu ook al? Gij schaap.quote:
Meh Meh Mehquote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Begin je hier nu ook al? Gij schaap.
Dat is een geit? Een schaap doet bèh.quote:
2006 belde, ze willen hun krantenartikel terugquote:
je denkt te veel na Dude...quote:Op zondag 14 november 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een geit? Een schaap doet bèh.
Ik heb geen weekend.quote:
Ohnoes! En nu?quote:
Liebchen!quote:Op zondag 14 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Mijn muur, bij daglicht, zonder poezenkrabbels![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Maar ik zal proberen niet na te denken als ik hier lig:
[ link | afbeelding ]
Liebchen!quote:
Wil je nu foto's van haar poes zien?quote:
wat leuk dat je een kleine wallpaper post!quote:Op zondag 14 november 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Maar ik zal proberen niet na te denken als ik hier lig:
[ link | afbeelding ]
jaquote:Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je nu foto's van haar poes zien?
._____.'quote:Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de muur neem ik aan? Die van de poes staat wel in m'n foboquote:Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
jeeejquote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk
[..]
Liebchen!![]()
Zal ik zo maken, geheugenkaartje is vol, dus even ruimte maken
Staat jou poes op de muur?quote:Op zondag 14 november 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van de muur neem ik aan? Die van de poes staat wel in m'n fobo
ow ja muur. Natuurlijk! Foto'squote:Op zondag 14 november 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van de muur neem ik aan? Die van de poes staat wel in m'n fobo
nee in haar foboquote:
In februari kan ik een foto van mezelf op die plek postenquote:Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat leuk dat je een kleine wallpaper post!
Ja gaaf he!quote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Marijkedas hartstikke mooi geworden joh
Wat een beetje verf al niet kan doenquote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja gaaf he!En je ziet niets meer van de krabbels
Ik ben er zo blij mee
Lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een beetje verf al niet kan doenSupergaaf gelukt dus...
Wij gaan zo ook lekker rommelen, J die gaat nog een tijdschriftenrek ophangen voor mij![]()
Ik moet nog strijken en de wasophangen![]()
Doe dat dan ook niet!quote:Op zondag 14 november 2010 11:48 schreef Muck het volgende:
Ik vraag me weleens af waar het mis is gegaan... Bellen, praten, gillen en happyslappen in een stiltecoupe
het zijn maar 2 wasjes die ik moet ophangen.. en eigenlijk is het met strijken wel zo.. het lijkt veel maar achteraf valt het allemaal wel meequote:Op zondag 14 november 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerMaar balen van het wasgoed
Ik moet ook nog van alles doen
wassen draaien, poetsen, bah
Strijken, blegh!quote:Op zondag 14 november 2010 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zijn maar 2 wasjes die ik moet ophangen.. en eigenlijk is het met strijken wel zo.. het lijkt veel maar achteraf valt het allemaal wel mee
Ben je gestorven pezu?quote:Op zondag 14 november 2010 11:52 schreef PeZu het volgende:
Pezu zit ook in den trein maar die is echt gestorven!
gewoon niet doen en pas als het echt nodig is strijken de rest gewoon opvouwen, scheelt heel veel tijdquote:
ja ook, dit is de trein naar het nederrijkquote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je gestorven pezu?197 is natuurlijk een prachtige leeftijd
Hoi snoet
Een hele hele goede reis, hopelijk mag je naar het walhallaquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ook, dit is de trein naar het nederrijk
Uitgestorven dus
mooi!quote:Op zondag 14 november 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor dus:
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
En kleurtje van dichtbij
[ afbeelding ]
Door het zonlicht lijkt het nog ietsjes lichter dan dat het is
quote:
Ik ben er echt zo blij meequote:
heb je et zo erg te pakken?quote:
quote:
Wat is er kapot dan? Software of hardware?quote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ging mijn laptop het weer doen![]()
Met heel heel heel veel moeite
het is toch ook allemaal een enorme pokkezooiquote:
Anders doen we even positief vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is toch ook allemaal een enorme pokkezooi
dat deed ik maar stomme foonquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een hele hele goede reis, hopelijk mag je naar het walhalla
Dan moet je dat typen
Ik ben er klaar mee jahquote:
Ja ... tis klaar als een klontje zegquote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
het is toch ook allemaal een enorme pokkezooi
Het beeldscherm was zwart, de laptop wilde niet op een monitor worden aangesloten en toen, wonder boven wonder, het beeldscherm het weer deed, was de wifi stuk.quote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is er kapot dan? Software of hardware?
Dat kan ik toch niet ruiken manquote:
Ja oke genoeg geklaagd! Ik hou er over opquote:Op zondag 14 november 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders doen we even positief vandaagIk voel me nu wel redelijk okee, en wil dat graag zo houden
Even naar de winkel, ik gok een draadje in het scharnier wat niet goed zit oidquote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het beeldscherm was zwart, de laptop wilde niet op een monitor worden aangesloten en toen, wonder boven wonder, het beeldscherm het weer deed, was de wifi stuk.
Ik durf hem nu niet meer uit te zetten en dicht te doen
Ja! Verdomme!quote:Op zondag 14 november 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee jah
[..]
Ja ... tis klaar als een klontje zeg
hihi. Goede zet dusquote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er echt zo blij meeIk geloof niet dat ik mijn huis zo leuk gevonden heb als nu
Hij is gister enorm hard van de bank geflikkerd terwijl hij open stondquote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even naar de winkel, ik gok een draadje in het scharnier wat niet goed zit oidWant hij is nog niet zo heel oud toch?
Ja nou nee, zo bedoel ik het nietquote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oke genoeg geklaagd! Ik hou er over op
Ik ga mijn was ophangen en dan strijken
Wat wasser stuk danquote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
ik zit toch in de trein vrouwquote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet ruiken man
Heehee, w8 maar tot mijn canvas er hangtquote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er echt zo blij meeIk geloof niet dat ik mijn huis zo leuk gevonden heb als nu
adem in, hmmmmm zen, adem uitquote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, dat verklaard het ookquote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is gister enorm hard van de bank geflikkerd terwijl hij open stond
quote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is gister enorm hard van de bank geflikkerd terwijl hij open stond
Nou precies, dan kan ik het al helemaal niet ruiken manquote:
Ja, nou, ik heb dat dus NU en dat moet er ook uitquote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja nou nee, zo bedoel ik het nietMaar wel van de enorme pokkezooi want dat vond ik gister ook en toen zat ik samen met een vriendin huilend in de auto (zij moest ook huilen, was een hele gekke terugreis
).
Ja, dan is het zo goed al perfectquote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heehee, w8 maar tot mijn canvas er hangt
quote:Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb dat dus NU en dat moet er ook uit![]()
Stomme klote-onhandigheid, dat trek ik niet nog een keer drie keer per maand een week hoor![]()
Like wtf dude!quote:Op zondag 14 november 2010 12:09 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, op de meet gaan we je keukentafel helemaal uitwonen.
dat heb ik toch gelijk gezegd, en dan beweren dat wij mannen nooit oplettenquote:Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou precies, dan kan ik het al helemaal niet ruiken man![]()
Ja..oeps...quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah, dat verklaard het ookJe zou kunnen doen alsof je dat niet gezien hebt en gewoon zeggen dat ie het opeens niet meer deed (tenzij je nu ook enorme krassen of afgebroken dingen hebt
). En dan heb je nog mazzel met je hdd gehad, die vinden vallen doorgaans niet zo tof namelijk
ja, dat. Wtfquote:Op zondag 14 november 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Like wtf dude!Waar heb jij het over?
Ja nou enquote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik toch gelijk gezegd, en dan beweren dat wij mannen nooit opletten
quote:Op zondag 14 november 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Like wtf dude!Waar heb jij het over?
Mja nou ik heb geen vriendin meer....quote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou nee, zo bedoel ik het nietMaar wel van de enorme pokkezooi want dat vond ik gister ook en toen zat ik samen met een vriendin huilend in de auto (zij moest ook huilen, was een hele gekke terugreis
).
Herkenbaar hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..oeps...
ik was echt zooooooooooooooooo boos en verdrietig enzo
Hoiquote:
Dus uit frutratie gooide je toen met de laptopper?quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..oeps...
ik was echt zooooooooooooooooo boos en verdrietig enzo
Kusje deropquote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Pas op hoor, het is moodswings 'r' us-week bij mij
Nee, uitleggen nuquote:
Die ene bedoel je?quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja nou ik heb geen vriendin meer....![]()
Maar ik ga nu echt wat doen
vind je dat normaal ofzo mijn opa is een keer overleden aan een grapjequote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou enLike I care
Ik maak ook alleen maar een grapje overleden meneer
Je hebt mij wel, niet dat dat helpt, maar het is wel zoquote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mja nou ik heb geen vriendin meer....![]()
Maar ik ga nu echt wat doen
Nou uhm...quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, uitleggen nuJe begon er zelf over he
Neeheeeeeeeeeee, ik bleef samen met een kat haken in het snoer van de headset en toen viel ik om, werd poes bijna opgehangen en sodemieterde de laptop zo van de bankleuning afquote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus uit frutratie gooide je toen met de laptopper?
kutsmoesjes bahquote:Op zondag 14 november 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene bedoel je?Da's wel stom
![]()
ja, twee keer zou ook wel heel knap zijnquote:Op zondag 14 november 2010 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind je dat normaal ofzo mijn opa is een keer overleden aan een grapje
Uitleg. NUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |