SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dusja. Posten maar van flinke onzin tot dikke onzin. Ik lul nu al onzin dus dan weet je gelijk het niveau voor vanavond. Jeuh![]()
(zie 2e spoiler).AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Kut zooi man.quote:
Haiquote:
Ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf hiervan genieten
Link link link :pquote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja lekker
Ik heb het net in een ander topic over meets en zuipen
Nee hoor. Is welkomquote:
DAC vs Sendar ft Reezz & The GMCquote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten hoe dat is
Ja,waar ben je dan?quote:
dat is etenquote:
lik je tepelsquote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten hoe dat is
Ja sorry man, treinen rijden niet en serieverkrachter enzo. Dacht dat je het wist.quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja,waar ben je dan?
Ik heb het koud :S
Waar is je aap ui. Balaapquote:
Dat wist ik ja.quote:Op zondag 14 november 2010 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja sorry man, treinen rijden niet en serieverkrachter enzo. Dacht dat je het wist.
quote:
Nee als je het maar weet inderdaad.quote:
oehquote:
Ha, jij eet mijquote:
Als jij het maar weet bedoel je !quote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee als je het maar weet inderdaad.
dacht dat ik flips aan het eten was terwijl we foktequote:
Als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als jij het maar weet bedoel je !
ja ik moest gelijk een beetje overgevenquote:
Hoi Koequote:
Oh, dus dat bedoelde je...quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht dat ik flips aan het eten was terwijl we fokte
Kan me dat wel voorstellen, weetjequote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik moest gelijk een beetje overgeven
Wat bedoel je?quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel
Ditquote:
quote:
Slapen jijquote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
speciale chips voor flips, wat aardig
quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht dat ik flips aan het eten was terwijl we fokte
Dag Kipquote:
jajaquote:
quote:[..]
Ik heb wel serieus ooit geFOK!t met een andere FOK!ker in de nachtbagger terwijl we samen waren
Niet sip zijnquote:
hahahquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus ooit geFOK!t met een andere FOK!ker in de nachtbagger terwijl we samen waren
Gezellig dusquote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb er geen zin aan, maar toch ben ik er.
stoms dan moet je sexxenquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Slapen jij
[..]
Hoevaak ga je het nog melden?quote:Op zondag 14 november 2010 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
haha, merel heeft tieten
en met dat ik dat gezegd heb, ben ik echt weg nu
Liever niet.quote:Op zondag 14 november 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar..dan moet je maar liever doen
Ze had wel tieten toch? huh?quote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
totdat ze hier opgehouden zijn met melden dat je geen tieten hebt, maar ik was weg
Deden ze dat dan? Heb ik gemistquote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
totdat ze hier opgehouden zijn met melden dat je geen tieten hebt, maar ik was weg
Hebquote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ze had wel tieten toch? huh?
quote:
Ze heb tieten.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou, een Zeurkous
hahahahquote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou, een Zeurkous
Niet echt he..quote:
quote:
quote:
Spannend hé!quote:
ja dat betekent stormloop ook mopquote:Op zondag 14 november 2010 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet echt he..
Kwartier al bezig en zo ver zijn we nog niet..
Soms.quote:
Naatje, wie is toch die man in die geestige avatar van je?quote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar ik heb wel tieten, jij ongelovige !quote:Op zondag 14 november 2010 00:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Een pruim voor jou, zuurpruim
Is dit een grap?quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naatje, wie is toch die man in die geestige avatar van je?
Ik weet wat het betekentquote:
http://www.gerardekdom.nl/quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naatje, wie is toch die man in die geestige avatar van je?
Dat ontken ik ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar ik heb wel tieten, jij ongelovige !
ben je blind boca zeg ik tochquote:
Hoiquote:
Hoiquote:
ga dan voordat ik je mams sms dat je weer te lang achter fok zitquote:
Maar je reactie was dit, dat vat ik toch op als 'nee echt niet' maar goed, als dat niet het geval was dan maakt het allemala niks meer uitquote:Op zondag 14 november 2010 00:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet
Anders had ik wel een andere post gequote
quote:
I COULDN'T GIOVE A RATS ASSquote:Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BACO is de held man, in de knokploeg van crazy987
maar baco is de baasquote:Op zondag 14 november 2010 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
I COULDN'T GIOVE A RATS ASS
als ik boca zeg dan bedoel ik boca brutale drol
Laat het nu maar rusten Mereltjequote:Op zondag 14 november 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je reactie was dit, dat vat ik toch op als 'nee echt niet' maar goed, als dat niet het geval was dan maakt het allemala niks meer uit![]()
[..]
ook ik zou het tussendoor ook gewoon doenquote:Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deden we daarna ook echt wel hoor
Nouquote:
Zeg ik toch ook? "dan maakt het allemaal niks meer uit'quote:Op zondag 14 november 2010 00:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Laat het nu maar rusten Mereltje
quote:
Hardop praten terwijl je iets typt.quote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook? "dan maakt het allemaal niks meer uit'![]()
je kan nu beter een kloon aanmaken onder de naam het_mysteriequote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Iedereen die heeft het over me
zonder glas naar binnen werkenquote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik lust geen baco. Die blijft overdwars in m'n keel steken
Komt door je geile FoBoquote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mijn favoriete nachtbaggerchick
Ik hou ook niet van mixes met colaquote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Olaquote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Malibucola is beterquote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik voel slijm van een Fenomeenquote:
Laatst een slokje van op en was opzich nog best lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van mixes met cola
Whisky cola al helemaal niet
ja ookquote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar... maar... een baco is toch ook een gereedschapsding?
quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Überhaupt moet je de baco niet nuttigen man, das een hond
Nooitquote:Op zondag 14 november 2010 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook ik zou het tussendoor ook gewoon doen
LINDGREN VERDOMMEquote:
dat is een engelse sleutelquote:Op zondag 14 november 2010 00:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[ afbeelding ]
één Baco, Tafel 3
Romances ruikenquote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*snif snif*
Ik rrrruik een romance tussen Merel en Kaasknabbeltje
wat wat watquote:
je ruikertje is stukquote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*snif snif*
Van welke alcoholische dranken hou je van?quote:Op zondag 14 november 2010 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Laatst een slokje van op en was opzich nog best lekker
Joehoequote:
Oke man.Internet liegtquote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een engelse sleutel
vaak foutief aangeduid als bahco, bahco maakt ook engelse sleutels
Nee sorry, heb een uur gefietst vandaag en me nog niet gedouched..quote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*snif snif*
Hihihiquote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik ben omringd door hete sjiks.
Okee, dit is wel een tegenvallerquote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee sorry, heb een uur gefietst vandaag en me nog niet gedouched..
das dan mooi pech voor kaasknabbeltjequote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*snif snif*
Er tussendoor doen, dan word ik droog manquote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wat wat![]()
[..]
je ruikertje is stuk
Ik waardeer je, omdat je altijd aan het nachtbaggeren bentquote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet ik dit positief of creepy opvatten?
Rode wijn, bier en diverse mixjes. Drink alleen vaak alles door elkaar, niet heel slimquote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Van welke alcoholische dranken hou je van?
Nou, je slaat de spijker op z'n kopquote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
das dan mooi pech voor kaasknabbeltje
Meh, heb in mn tshirtje gefietst, omdat een echte winterjas toch nog wat te heet was, dus valt allemaal wel meequote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Okee, dit is wel een tegenvaller
Zal niet zo lang durenquote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef zyx1981 het volgende:
Non de ju! Vergat ik helemaal dat NB al begonnen was
Nou, beetje inhalen dan maar
op zn hoofdquote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nou, je slaat de spijker op z'n kop
Wijs me er nog maar even op dat ik geen leven hebquote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik waardeer je, omdat je altijd aan het nachtbaggeren bent
Zeker niet slimquote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Rode wijn, bier en diverse mixjes. Drink alleen vaak alles door elkaar, niet heel slim
Nee, zal ik zeker niet doen man/vrouw?quote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Merel speelt 'hard to get'. Laat je niet ontmoedigen Kaasknabbeltje!
supergeilquote:Op zondag 14 november 2010 00:28 schreef Chloroform het volgende:
maarreh, zijn we nog een beetje geil hier ofwa?
olie, glijmiddel ftwquote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er tussendoor doen, dan word ik droog man
Ja, eens. Maargoed het gebeurt regelmatig. In de bouw enzoquote:Op zondag 14 november 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op zn hoofdeen spijker heeft ook gevoelens
? ik snap 'm nie..?quote:Op zondag 14 november 2010 00:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee, zal ik zeker niet doen man/vrouw?
Ik heb eigenlijk nooit last van een katerquote:Op zondag 14 november 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Zeker niet slim
Als ik veel ga mixen heb ik altijd een dikke kater
Ik had ook wel zin in vnvd maar ik ben ziekjes
Wat voor geslacht streeft u na?quote:
Bloedgeil.quote:Op zondag 14 november 2010 00:28 schreef Chloroform het volgende:
maarreh, zijn we nog een beetje geil hier ofwa?
wat?quote:
Eh... nastreven? Ik ben al bepaald!quote:Op zondag 14 november 2010 00:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat voor geslacht streeft u na?
Sommige mensen hebben gewoon nooit een kater, dat is onterechtquote:Op zondag 14 november 2010 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van een kater![]()
Beterschap dan maar
Okquote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... nastreven? Ik ben al bepaald!
weet je hoe geilquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 00:29 schreef Boca_Raton het volgende:
PeZu, weet je nog dat ik je laatst vertelde dat Merel Kaasknabbeltje zo miste?
Wat zeg jij ?!quote:
Ik drink ook gewoon niet zoveel, heeft er ook mee te makenquote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon nooit een kater, dat is onterecht
En bedankt
doe hem ff pijpen danquote:
maar het was puur als superlatief bedoeldquote:
Mwoah. Er zijn ook mannen met lang haar weetje.quote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik is een vrouw, dat kunt U toch zien linksboven?
superlatief?quote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
maar het was puur als superlatief bedoeld
Vandaag nog genuttigd.quote:
Superdiefquote:
ja superlatievenquote:
Klopt. Maar ik is écht een vrouwquote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mwoah. Er zijn ook mannen met lang haar weetje.
omgquote:
Oke. Dan weet ik hoe ik je moet aanspreken vrouwquote:Op zondag 14 november 2010 00:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik is écht een vrouw
Slapen!quote:
Oh, lekkerquote:
Ik ken mijn grenzen nog steeds niet helemaalquote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik drink ook gewoon niet zoveel, heeft er ook mee te maken
misschien moet je duidelijk maken mbh mooie superlatieven hoe dom hij is als hij dat niet kentquote:
jong eerderquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet je duidelijk maken mbh mooie superlatieven hoe dom hij is als hij dat niet kent
Ik ook.quote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, lekker
Maar ik ben niet jaloers, had vanavond een driegangen diner
Ik ben nog maar 1x dronken geweestquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ken mijn grenzen nog steeds niet helemaal
waarom moet ik hem tippen, ik tip jou nu tochquote:
Zo onschuldigquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1x dronken geweestGing toen fout omdat ik amper avondgegeten had
Ook gewoon wel echt fout gelijk
Het is best dom als je het niet weet, maar het is dommer als je het niet even snel op zoektquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet je duidelijk maken mbh mooie superlatieven hoe dom hij is als hij dat niet kent
Hallonquote:
Doegon!quote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallon
Woe gedde he? Me mie goe.
Ikk zegge... grutjes en dadag
dat heet luiquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is best dom als je het niet weet, maar het is dommer als je het niet even snel op zoekt![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is best dom als je het niet weet, maar het is dommer als je het niet even snel op zoekt![]()
![]()
ja iets met internet en zoquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Eze is haar fuckbuddyquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom moet ik hem tippen, ik tip jou nu toch
Neequote:
Ik ben ook echt 1x te dronken geweest ik was toen 14 en ging voor de eerste keer goldstrike drinkenquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1x dronken geweestGing toen fout omdat ik amper avondgegeten had
Ook gewoon wel echt fout gelijk
Als voorgerecht kerriecourgettesoep met zalm.quote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ook.
3 keer pizza, top that!
Nee?quote:
Zit je nog in de luiers?quote:
Ja?quote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als voorgerecht kerriecourgettesoep met zalm.
Hoofdgerecht, 3 soorten lam (schenkel, rollade en ribbetjes), aardappelgratin, broccoli en spinazie.
Nagerecht was een zelfgemaakte cheesecake. (niet door mij dan, maar wel homemade)
hmmmkaayquote:
nounou, basher eerste klasquote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je nog in de luiers?
omg ik ben echt goed
Jeetje, dat is me toch een gedoe - vaak dronken zijn! Wat ben jij vaak dronken en nooit aangeschoten! Zelden bijna dronkenquote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ben ook echt 1x te dronken geweest ik was toen 14 en ging voor de eerste keer goldstrike drinken
Verder ben ik vaak aangeschoten en zelden bijna dronken
Patatquote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik zeg KIP en dan zeggen jullie APPELMOES!!!!
KIP
....
Bij mij was het een half jaar geleden op een verjaardag van iemand die ik niet zo heel goed kende, dus was niet heel fijn..quote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ben ook echt 1x te dronken geweest ik was toen 14 en ging voor de eerste keer goldstrike drinken
Verder ben ik vaak aangeschoten en zelden bijna dronken
Frietquote:
Het was wel echt lekker hoorquote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja?
ooh wacht ik moet nu iets aardigs typen
Lekker
Sound familiairquote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij was het een half jaar geleden op een verjaardag van iemand die ik niet zo heel goed kende, dus was niet heel fijn..
Goede indruk laat je dan achterquote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij was het een half jaar geleden op een verjaardag van iemand die ik niet zo heel goed kende, dus was niet heel fijn..
tietenquote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik zeg KIP en dan zeggen jullie APPELMOES!!!!
KIP
....
Moet ik je post editten of ga je het nog corrigeren.quote:
ben je nu echt expres zo achterlijk aan het doen steeds?quote:
lekker :licking:quote:
& watermeloenquote:
heb je het nou al opgezocht?quote:
Dat heeft ze zelf gezegdquote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je nu echt expres zo achterlijk aan het doen steeds?
Oeps, te laat weggehaaldquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom moet ik hem tippen, ik tip jou nu toch
Daarna ook telkens opmerkingen gekregen 'OH, jij was toch dat meisje dat moest overgeven?!'quote:
Jazekie de hypocretie.quote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom zeggen jullie niet gewoon APPELMOES!!!?
Stelletje hypocrieten
Neuh dat niet.quote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarna ook telkens opmerkingen gekregen 'OH, jij was toch dat meisje dat moest overgeven?!'
(was niet mn eigen vriendengroep ook verder, heb ze pas een paar keer gezien)
ja achterlijk klaphark dat weet half fok maar dan alsnog als ik haar een tip geef dan is dat toch al voldoende of denk je dat flips niet naar een winkel kan ofzoquote:
Oh dat valt nog meequote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarna ook telkens opmerkingen gekregen 'OH, jij was toch dat meisje dat moest overgeven?!'
(was niet mn eigen vriendengroep ook verder, heb ze pas een paar keer gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |