Ik heb er nog een, een Stratocaster van Crafter, daar ben ik toch wel wat blijer mee eigenlijk, ik vind die Crafter(maar dat is puur persoonlijk) veel beter spelen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef gekkewiebel het volgende:
lolwut? Doet ons aller braddie zn gitaar weg?
Het spijt me echt! Kan iemand het verbeteren?quote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef guitarist het volgende:
Kom op mensen, hoe moeilijk is het om even door te tellen?
Heb je intresse dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef gekkewiebel het volgende:
lolwut? Doet ons aller braddie zn gitaar weg?
Doe je er 450 bij heb je een deal....quote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
150 euro. Kom ik hem morgen ophalen.
Ja zodra ik weer. Nuchter ben .:*quote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef guitarist het volgende:
Dribbel moet nog even reageren op een PM!
Ja, even een verzoek doen in het feedback topic.quote:Op zondag 14 november 2010 01:16 schreef Iemand91 het volgende:
Kan op een of andere manier de TT aangepast worden?
Gedaan. Thanks.quote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, even een verzoek doen in het feedback topic.
kutbassistenquote:Op zondag 14 november 2010 01:54 schreef brother52 het volgende:
Het had ook gewoon hier gekund.
FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebben
OOOh de topictitel laatmaarquote:Op zondag 14 november 2010 02:26 schreef The_Dean het volgende:
We liepen afgelopen topics telkens eentje achter, na een doortelfail van Witchfynder.
Jawel, je moet alleen de vraag even in het juiste feedback topic stellen.quote:Op zondag 14 november 2010 02:35 schreef Iemand91 het volgende:
Nu lopen we dus 2 achter. Sorry.![]()
Ze willen de TT ook niet aanpassen.
verkeerde kleur en geen geld...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
Iemand een Brian May Special kopen? Kleur is Honey Sunburst, Prijs is inclusief: Versterker/Tas/Kabel/Afstelbeurt/Nieuwe snaren.
700 euro.
Pardon, een 'hey, hoe werkt die nieuw topic-functie van de nieuwe layout'-failquote:Op zondag 14 november 2010 02:26 schreef The_Dean het volgende:
We liepen afgelopen topics telkens eentje achter, na een doortelfail van Witchfynder.
Voordeel: je zult vannacht dan waarschijnlijk goed slapen, zodat je maandag uitgerust op je werk kan verschijnenquote:Op zondag 14 november 2010 09:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pardon, een 'hey, hoe werkt die nieuw topic-functie van de nieuwe layout'-fail.
Gister 2de geworden in de Bibelot met 1 punt verschil met de nummer 1. De stemapparaten waren stuk, dus de eerste band won de publieksprijs. Schijnbaar lijken we teveel op Maiden. En alleen op Maiden. Op niks anders. We spelen soms letter middeleeuwse en Bulgaarse tunes, maar ook die zijn letterlijk Maiden. Raaarrrr. Wel hebben we als band de beste performance gegeven en kregen wij een 'we want more!', mensen die op de foto met ons wilden en die om plectra gingen bedelen, veel handjes schudden. Dus screw that, we hebben gewoon gewonnen
.
Daarna nog naar het staartje van een verjaardagsfeestje van een vriendin gereden, was 5:21 thuis, niet kunnen slapen en om 14:00 weer oefenen. Volgens mij ben ik om 17:00 d00d.
Ja, kom ik ineens om 8:00 al binnen lopen. Ze schrikken zich kapotquote:Op zondag 14 november 2010 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Voordeel: je zult vannacht dan waarschijnlijk goed slapen, zodat je maandag uitgerust op je werk kan verschijnen
niet alleen limburg, eindhoven ookquote:Op zondag 14 november 2010 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, nog een beetje veilig in Kerkrade aangekomen? Ik begreep dat Limburg nogal vochtig was...
Eindhoven ligt toch in Limburg?quote:Op zondag 14 november 2010 10:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niet alleen limburg, eindhoven ook
Ik heb ze gewoon besteld bij Pickfactoryquote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand zijn eigen plectrums maken?
http://mancave.conrad.nl/(...)-plectrum/#more-3455
Dat klopt! Wat een bende! Maar veilig heen en weer. Inderdaad enorm veel regen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, nog een beetje veilig in Kerkrade aangekomen? Ik begreep dat Limburg nogal vochtig was...
Wel gaaf...quote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand zijn eigen plectrums maken?
http://mancave.conrad.nl/(...)-plectrum/#more-3455
Maar dat was het toen nog nietquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 03:26 schreef Iemand91 het volgende:
Sorry, is wat laat en erg veel doe ik niet op FOK. Geen idee waar dus...
quote:Op zondag 14 november 2010 01:54 schreef brother52 het volgende:
Het had ook gewoon hier gekund.
FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebben
Lake Placid Bluequote:Op zondag 14 november 2010 12:45 schreef The_Dean het volgende:
En om het kwartet compleet te maken:
Straks een LPB-1
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 14 november 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik hou het maar op Linear Power Booster, iets minder gayIk loop hier al jaren te verkondigen dat ieder van jullie uiteindelijk eindigd op een tele of een strat. Don't make me say it again!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
FOK!kers maken muziek.
In stukken telt nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef The_Dean het volgende:
Heb hier drie strats liggen, dus hou maar op
Oh... dan moet je even een paar weken geduld hebbenquote:
Wel filmen ehquote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog een strat staan die binnenkort in stukken gaat
quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Braddie het volgende:
Gitaar mag weg zonder acc voor 600euro!
Je spreekt jezelf weer eens tegen!quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen de gitaar mag je hebben voor 550!
Ik haal hem wel netjes uit elkaar want ik heb de onderdelen nodig.quote:
Kun je toch filmenquote:Op zondag 14 november 2010 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik haal hem wel netjes uit elkaar want ik heb de onderdelen nodig.
Niet zonder cameraquote:
Haha ok. Wel jammerquote:Op zondag 14 november 2010 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik haal hem wel netjes uit elkaar want ik heb de onderdelen nodig.
Yori Swart? Grappig.quote:Op zondag 14 november 2010 15:03 schreef Cynic het volgende:
Cool, dat is vast een mooie ervaring om daar te spelen.
Dat meisje met die gitaar is volgens mij het nichtje van mijn vriendin.
Vet manquote:Op zondag 14 november 2010 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, ass gekickt in de Melkweg gisteren. We moesten als eerste, al om 20u, dus de zaal was half leeg. Maar fuck it, heel lekker gespeeld. Wat een freaking groooot podiumMijn gitaarkabel was net lang genoeg om bij de microfoonstandaard te komen
Wel echt te gek om daar een keer gestaan te hebben. Helaas niet gewonnen, was appels en peren vergelijken, een dikke funkband, een anarcho-punkband die meer een soort performance art deed, een soul-achtige Eryka Baduh-a-like en een blond meisje met een gitaar. Zij won dus uiteindelijk. Tsja, terecht of niet, ik weet het niet. Voor ons was het kicken omdat we nog maar een paar maanden bezig zijn. Dit was ons derde optreden.
Er is ook filmmateriaal, zal ik tzt even uploaden.
[ afbeelding ]
En tot welke groep behoor jij?quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Het lijkt er echt op dat er hier een paar dikke pro's zitten die overal op grote podia staan, en een paar kneuzen die alleen maar over gear lullen.
Sssstquote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Het lijkt er echt op dat er hier een paar dikke pro's zitten die overal op grote podia staan, en een paar kneuzen die alleen maar over gear lullen.
Dat lijkt maar zo. Meesten hebben gewoon het geluk om door aan poprondes mee te doen in een fatsoenlijke zaal te spelen. Meeste tijd speelt iedereen [behalve Cynic] gewoon in de donkere zweterige kroegjes en jeugdhonken.quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Tweede natuurlijkquote:
Tsja zo zie je maar, met geluk kom je toch wel een heel endquote:Op zondag 14 november 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Meesten hebben gewoon het geluk om door aan poprondes mee te doen in een fatsoenlijke zaal te spelen. Meeste tijd speelt iedereen [behalve Cynic] gewoon in de donkere zweterige kroegjes en jeugdhonken.
Ja iddquote:Op zondag 14 november 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Pro: Cynic
Halve semi pro: Witchfynder, Dribbel_, Svyatagor
Kneus: Rest
Zo ongeveer
yessssquote:
There's a Braddie in all of us.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef TeleluvR het volgende:
Dus ik val in dezelfde categorie als de Braddie. Thanks for ruining my day...
* TeleluvR pakt roestig keukenmes...quote:
Nou niet helemaal. Voor hem zou ik eigenlijk een buitencategorie moeten maken, want Braddie lult niet zo heel veel over gear. Hij lult vooral over zijn goddelijke spel.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef TeleluvR het volgende:
Dus ik val in dezelfde categorie als de Braddie. Thanks for ruining my day...
True, op onze eigen naam komen we echt niet zomaar in de melkweg en Paradiso natuurlijk. Die prijzen zijn wel lachen en goed voor je podiumervaring. En een verademing qua podiumgeluid, kleedkamer etc boven de zweterige kroegjes. Maar live spelen = sowieso te gek, je kan de tofste gigs hebben voor 20 man in een blokhut.quote:Op zondag 14 november 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Meesten hebben gewoon het geluk om door aan poprondes mee te doen in een fatsoenlijke zaal te spelen. Meeste tijd speelt iedereen [behalve Cynic] gewoon in de donkere zweterige kroegjes en jeugdhonken.
Met mijn oude band best veel grote podia gedaan, helaas nooit echt volquote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er eigenlijk rockers die gewoon in een net overhemd op het podium staan?quote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef brother52 het volgende:
Je faalt sowieso al wanneer je je alternatief probeert te kleden.
Datquote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef brother52 het volgende:
Je faalt sowieso al wanneer je je alternatief probeert te kleden.
Wij ook niet hoor, dat soort dingen moet je nog steeds een beetje geluk mee hebben. Verder zit je in het clubcircuit eigenlijk altijd in dezelfde zalen, alleen zullen de gages en de opkomst wat verschillen.quote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
True, op onze eigen naam komen we echt niet zomaar in de melkweg en Paradiso natuurlijk.
Ik ben wel van de overhemden eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk rockers die gewoon in een net overhemd op het podium staan?
Wel een gek gezicht eigenlijk. Maar dat komt misschien door je lange haar (nofi).quote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben wel van de overhemden eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hehe ook nice!quote:
Doen ze dat dan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hehe ook nice!
Ik snap eigenlijk niet waarom al die (rock)muzikanten zo graag hun eigen kleren maken/in zwarte kleren op het podium staan
Van dat metal gespuis zeker wel. Rock idd minder.quote:
Wat dacht je danquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef wimjongil het volgende:
Eigenlijk zitten hier allemaal keurige mensen
quote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat dacht je dan
Het metaltuig-zijn laten we wel aan Witchfynder over.
quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is toch die gast met die Iron Maiden coverband ?
Juist.quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is toch die gast met die Iron Maiden coverband ?
Inderdaad, dankje.quote:Op zondag 14 november 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
Enige actiefoto's die ik heb zijn van thuis en voorlopig houd ik het even zo. Wel zo fijn voor de rest van de mensheid
Geen dank, graag gedaan...quote:
Mijn ergste is een video van een gastoptreden in een "bevriende" band als bassistquote:Op zondag 14 november 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
Enige actiefoto's die ik heb zijn van thuis en voorlopig houd ik het even zo. Wel zo fijn voor de rest van de mensheid
Ik had gisteren een das omquote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Idd, ik ben die zweterige hokjes wel weer zat! Gelukkig staan Melkweg, Bibelot, Hedon, Simplon en Fenix op de agenda...quote:Op zondag 14 november 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar bij jullie zou er ook genoeg volk zijnquote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Idd, ik ben die zweterige hokjes wel weer zat! Gelukkig staan Melkweg, Bibelot, Hedon, Simplon en Fenix op de agenda...
[/arrogantklootzakpost]
Ja, Akercockequote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je weet wie het zegtquote:
En het Mercurius Theaterquote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Idd, ik ben die zweterige hokjes wel weer zat! Gelukkig staan Melkweg, Bibelot, Hedon, Simplon en Fenix op de agenda...
[/arrogantklootzakpost]
en ik dan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zolang je maar op mijn verjaardag komt met L.no. Info krijg je nog
.
Ik hoop dat hij een BBQ heeft, want ik heb een ideequote:
Hou op ik wil niks meer horen over dat ontmaagdingsdag idee van Penisbaardquote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een BBQ heeft, want ik heb een idee
Wat heb ik nu weer gemist in ONZ?quote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hou op ik wil niks meer horen over dat ontmaagdingsdag idee van Penisbaard
dat je hun kent joh haha vette bandquote:
Ga jij maar seks hebben op een BBQ, viespeuk!quote:
Welquote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een bas van me gerepareerd.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga jij maar seks hebben op een BBQ, viespeuk!
Mwoa ik denk dat de overige 3 heren in mijn rijtje het een stuk beter doen!quote:Op zondag 14 november 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Halve semi pro: Witchfynder, Dribbel_, Svyatagor, Menn0, Guitarist
Zo ongeveer
Ja mail me eens Brianquote:
Drentse Trots.quote:
Reageer eens op de mail van IKC! (misschien in je spambox?)quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mwoa ik denk dat de overige 3 heren in mijn rijtje het een stuk beter doen!
[..]
Ja mail me eens Brian
quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Reageer eens op de mail van IKC! (misschien in je spambox?)
blehhhhhquote:Op maandag 15 november 2010 00:53 schreef Iemand91 het volgende:
Bah, weekend voorbij en vanaf morgen weer bezig met studeren.![]()
quote:
Blijkbaar heb je de input vol enthousiastme schoongemaakt!quote:Op maandag 15 november 2010 02:42 schreef Braddie het volgende:
Zit ik een paar uur terug bas gitaar te spelen op een geleende bas van een vriend van me.
Valt de input er uit, nja, niks aan de hand, speel nog verder.. En opeens heb ik geen geluid meer, hebben die draadjes losgelaten WTF.
Gozer kwaad op mij(terwijl die bas echt al een jaar bij mij staat en die gast steeds reageert met
"Ja ik haal hem zo snel mogelijk op"
Het weekend daarvoor heb ik nog de input helemaal schoongemaakt(want hij kraakte redelijk bij elke beweging).
Maandag en nog steeds kuchend in bedquote:
graag nsfw taggen bvd.quote:Op maandag 15 november 2010 08:00 schreef KaMo het volgende:
Net zo'n flipcameratje besteld voor m'n band, hij heeft stereo line input
http://www.ibood.com/nl/nl/
Binnenkort op het internetz, mijn kop in full HD
beterschapquote:Op maandag 15 november 2010 08:03 schreef TeleluvR het volgende:
Maandag en nog steeds kuchend in bed
Kon ik maar werken!
Deel van de lol is het risico natuurlijk!quote:
Noem je mij nu een kneus?quote:Op zondag 14 november 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Halve semi pro: Witchfynder, Dribbel_, Svyatagor, Menn0, Guitarist
Zo ongeveer
De bas pleegde zelfmoordquote:Op maandag 15 november 2010 02:42 schreef Braddie het volgende:
Zit ik een paar uur terug bas gitaar te spelen op een geleende bas van een vriend van me.
Valt de input er uit, nja, niks aan de hand, speel nog verder.. En opeens heb ik geen geluid meer, hebben die draadjes losgelaten WTF.
Gozer kwaad op mij(terwijl die bas echt al een jaar bij mij staat en die gast steeds reageert met
"Ja ik haal hem zo snel mogelijk op"
Het weekend daarvoor heb ik nog de input helemaal schoongemaakt(want hij kraakte redelijk bij elke beweging).
Op welk vlak precies?quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
Mwoa ik denk dat de overige 3 heren in mijn rijtje het een stuk beter doen!
quote:Op maandag 15 november 2010 09:16 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Noem je mij nu een kneus?
Na schooltijd ... jij + ik... cripple-fight!! Bring on the pain!
quote:Op maandag 15 november 2010 10:42 schreef TeleluvR het volgende:
Om maar even te bewijzen dat je om écht te rocken een tele nodig hebt!
Ik zit ook te twijfelen om hem te kopenquote:Op maandag 15 november 2010 08:00 schreef KaMo het volgende:
Net zo'n flipcameratje besteld voor m'n band, hij heeft stereo line input
http://www.ibood.com/nl/nl/
Binnenkort op het internetz, mijn kop in full HD
Zou ook meer zijn dat ik daar ff simpel mee op de bank kan zitten met een koptelefoon in... Als mn vriendin tv aan het kijken is enzo. Daar wel (ruim) goed genoeg voor zou je zeggen?quote:Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb een tijdje zo'n Vox Amplug gehad en het valt wel onder de categorie speelgoed. Leuk speelgoed, dat wel, maar niets serieus...
Nouja je zegt het zelf al, een geinige oplossing. Maar ga gewoon ff langs de winkel en probeer het, dat is de makkelijkste manier om het te weten te komenquote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Zou ook meer zijn dat ik daar ff simpel mee op de bank kan zitten met een koptelefoon in... Als mn vriendin tv aan het kijken is enzo. Daar wel (ruim) goed genoeg voor zou je zeggen?
Nu moet ik toch steeds weer die cube tevoorschijn trekken, etc. Leek me dit wel een geinige oplossing voor die paar tientjes
Het grappige is: Been there, done that. Er staat nu dus een cube 20x in de woonkamer met hoofdtelefoon...quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Zou ook meer zijn dat ik daar ff simpel mee op de bank kan zitten met een koptelefoon in... Als mn vriendin tv aan het kijken is enzo. Daar wel (ruim) goed genoeg voor zou je zeggen?
Nu moet ik toch steeds weer die cube tevoorschijn trekken, etc. Leek me dit wel een geinige oplossing voor die paar tientjes
Haha, weet niet of ik genoeg te weten kom met alleen A, D en E akkoordenquote:Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja je zegt het zelf al, een geinige oplossing. Maar ga gewoon ff langs de winkel en probeer het, dat is de makkelijkste manier om het te weten te komen
Om te horen of de geluidskwaliteit een beetje okee is kom je met 2 akkoorden ver genoeg hoorquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, weet niet of ik genoeg te weten kom met alleen A, D en E akkoorden
Nah, het idee is juist dat ik 's avonds dan sneller mn gitaar pak en meer ga oefenen waardoor ik daarna daadwerkelijk dingen kan uitproberen in winkels
Wel handig om pre-gig ff warm te spelen backstage. Althans, daar zou ik het voor gebruikenquote:Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb een tijdje zo'n Vox Amplug gehad en het valt wel onder de categorie speelgoed. Leuk speelgoed, dat wel, maar niets serieus...
Warm spelen kun je prima zonder versterker toch?quote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel handig om pre-gig ff warm te spelen backstage. Althans, daar zou ik het voor gebruiken.
Ik weet nog wel een mooie Phaserquote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Zelfde probleem hier hoor, ik moet ook nog iets verzinnen voor ongeveer 100e. Maar ik weet echt niet wat ik nog allemaal wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
FOK!kers maken muziek.
Nee, bij jou niet...quote:
Ja hoor. Maar bijkomend wil ik me dan wel kunnen afsluiten en dat werkt niet met zaalgeluid, kletsende mensen en weet ik het er doorheen. Echt, zit ik backstage bij de Bibelot met een mp3-speler in een boek te lezen, gaan mensen tegen me aanlullen dáároverquote:Op maandag 15 november 2010 12:29 schreef TeleluvR het volgende:
Warm spelen kun je prima zonder versterker toch?
Ik zou inderdaad eerder een toneport kopen dan een amplug!quote:Op maandag 15 november 2010 13:15 schreef genakt het volgende:
ach ik zit met me toneport op de computer vaak met koptelefoon
als ik had geweten hoe makkelijk zo'n ding was had ik die eerder gekocht dan een amp om mee te beginnenquote:Op maandag 15 november 2010 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad eerder een toneport kopen dan een amplug!
Yep, vijfsnarig en fretloos, speciaal voor hem gebouwd. Klinkt als een klok!! :-)quote:
Geen dank, geef maar geld...quote:
Hole Hearted van Extreme is ook wel gaaf op een 12 snarige gitaar.quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef The_Dean het volgende:
Vanmiddag een paar akkoorden op de nieuwe 12 snarige Takamine van een collega gespeeld... wat klinkt dat vet![]()
Kwam er ook achter dat het enige cleane/akoestische wat ik kan spelen is She Hates Me en de intro's van Fire Water Burn en Hey There Delilah
Geen nieuwe aankoop zonder soundclips natuurlijk hequote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Braddie het volgende:
Sinds vandaag een Ibanez Soungear Basgitaar!.
Was nieuw 350, heb er 75 euro voor betaald, best netjes!
Had jij geen geldnood?quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Braddie het volgende:
Sinds vandaag een Ibanez Soungear Basgitaar!.
Was nieuw 350, heb er 75 euro voor betaald, best netjes!
Overmorgen mag ik mijn schoen zetten!quote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap er geen pepernoot meer van
Ja, dat heb ik, maar nja, het is een klein prijsje en tja, ik vind bassen wel leuk af en toe eigenlijkquote:
LOL hoe oud ben je? 15?quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Overmorgen mag ik mijn schoen zetten!
De enige die eventueel nog wat in mijn schoen stopt is onze kat vrees ikquote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook m'n schoen zetten hoor
quote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
De enige die eventueel nog wat in mijn schoen stopt is onze kat vrees ik
Maar dat is dan wel zelf en met liefde gemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik, maar nja, het is een klein prijsje en tja, ik vind bassen wel leuk af en toe eigenlijk(gewoon wat Standard Queen/mj dingetjes).
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geen nieuwe aankoop zonder soundclips natuurlijk he
Maar gaarne in het bassisten/linkdump-topic
quote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet niet wat je doet/gaat doen maar als je dit al moeilijk vind.quote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef blckbb het volgende:
Pfff wat is een professionele presentatie maken voor Nederlands toch moeilijk zeg, zeker als je het met z'n tweeën moet doen
Dan moet je altijd maar weer zien te regelen dat die andere het net zo perfect doet als jij dat doet/wilt
Heb ik iets gezegd over een powerpoint dan?quote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
De professionaliteit van je presentatie straalt wel af van jezelf he, niet die powerpoint die achter je hangt
Het is inderdaad trukig om dat met z'n tweeën te doen voor een reden die ik genoemd heb, ik heb het niet zozeer over de moeilijkheid van een presentatie makenquote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet niet wat je doet/gaat doen maar als je dit al moeilijk vind.
Er staat je nog wat te wachten jonge...
Bij een goede presentatie heb je geen slideshow nodig.quote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
De professionaliteit van je presentatie straalt wel af van jezelf he, niet die powerpoint die achter je hangt
Blijft goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij een goede presentatie heb je geen slideshow nodig.
Waar zijn de tijden gebleven dat je hooguit 1 of 2 plaatjes had voor de overhead-projectorquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij een goede presentatie heb je geen slideshow nodig.
Bij mijn diplomauitreiking, van Hogere Informatica nota bene, gebruikten ze nog sheets, die uiteindelijk ook nog eens totaal onleesbaar bleken in de grote collegezaal van de TUquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat je hooguit 1 of 2 plaatjes had voor de overhead-projector
Dean, waar was je nou?!?!quote:Op maandag 15 november 2010 09:16 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Noem je mij nu een kneus?
Na schooltijd ... jij + ik... cripple-fight!! Bring on the pain!
Ik ga toch niet meer naar school jonge...quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef genakt het volgende:
[TK] ESP LTD basgitaar
voor de bashomo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Ik maar denken: Waar zou JB voor staan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
Jammer van de paintjob, het idee (Melody Maker met P90's) is wel supervet!
[ afbeelding ]
Ze doen in feite ook allemaal precies hetzelfde in die prijsklassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Binnenkort recording shizzle voor pc kopen. Denk toch maar een Line6 Toneport hoewel ik nog naar geen enkele andere mogelijkheid heb gekeken.
Ik ben al hard aan het nadenken of er een toffe kleur is voor een gitaar als ditquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik maar denken: Waar zou JB voor staan?
Ik werd ernstig tot zeer ernstig bedroefd toen ik het had opgezocht
Of bij I Kissed Charlesquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
MEt zo'n ding kan je je ook alleen maa rop een podium vertonen als je in een metalband zit
Ja, dat is toch wat wij ook zeggen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef Neraice het volgende:
Vandaag op een goedkoop flutgitaartje in de huiskamer gespeeld.
Idemquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef Neraice het volgende:
Vandaag op een goedkoop flutgitaartje in de huiskamer gespeeld.
GAS!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag nergens op gespeeld.
Maar wel een Weller stationnetje indahouse!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt die op 230 Vquote:
Ja daarom, ik doe gezellig mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wat wij ook zeggen?
Ik wil ooooooooooook!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag nergens op gespeeld.
Maar wel een Weller stationnetje indahouse!![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik kan nu weer wat semi-pro aan klusjes werken. Eindelijk. Snel even de hobbykamer op orde maken, en dan is iedereen van harte welkomquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil ooooooooooook!.
*onderhandelt over een donorbasje voor mijn P-basprojectje*
Woohoo!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu weer wat semi-pro aan klusjes werken. Eindelijk. Snel even de hobbykamer op orde maken, en dan is iedereen van harte welkom
Kon nu ook wel dingen doen, maar dan zit je als afgestudeerde [voor zover je het afstuderen kan noemen op het mbo...] electronicus met zo'n verwarmde schroevendraaier te braden... dat straalt niet echt iets uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Woohoo!. Dan komen we ook hoor
.
Wees blij dat je op school zit... dan heb je soms nog wat tijd om te spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 00:19 schreef blckbb het volgende:
GitarenGitaristen
Gitaarmuziek
GAS
![]()
![]()
![]()
Dat was niet serieus, maar wel:
geen tijd hebben om gitaar te spelen dankzij school![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:
Ik werk in een muziezaak met de vetste gitaren en zeldzame basgitaren, waar allemaal op gespeeld mag worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wees blij dat je op school zit... dan heb je soms nog wat tijd om te spelen
Ik hoef niet naar een muziekwinkel te gaan om op toffe gitaren te spelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werk in een muziezaak met de vetste gitaren en zeldzame basgitaren, waar allemaal op gespeeld mag worden.
Enige wat jij nodig hebt is je Explorerquote:Op woensdag 17 november 2010 02:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar een muziekwinkel te gaan om op toffe gitaren te spelen.
Hmm, ik heb eigenlijk wat dingetjes nodig, maar mijn loon is er nog niet!quote:Op woensdag 17 november 2010 02:43 schreef The_Dean het volgende:
Binnen 3 dagen ga ik bestellen bij GFS, dus geen even door wat je wil hebben.
Brother, je Tonepot staat er al bij
Tijdens mijn schooltijd (zowel middelbare als HBO) had ik juist zeeën van tijd om gitaar te spelen... Als je eenmaal gaat werken is dat wel overquote:Op woensdag 17 november 2010 00:19 schreef blckbb het volgende:
GitarenGitaristen
Gitaarmuziek
GAS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen last van, maar ik heb ook nog besloten om 3 dagen te werken na school. En nu heb ik ook nogeens een hel leuk meisje ontmoet, dus nog minder tijd voor gitaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:19 schreef blckbb het volgende:
GitarenGitaristen
Gitaarmuziek
GAS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens kijken of ze nog wat leuks hebben wat ik zou kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 17 november 2010 02:43 schreef The_Dean het volgende:
quote:Brother, je Tonepot staat er al bij
Inderdaad. Een betere gitaar ben ik nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 17 november 2010 02:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Enige wat jij nodig hebt is je Explorer
Fijn zijn zulke dingen!quote:Op woensdag 17 november 2010 08:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een betere gitaar ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik speel ook altijd op de gitaren van mijn vrienden, daar zijn ze voorquote:Op woensdag 17 november 2010 08:49 schreef wimjongil het volgende:
niemand mag op mijn gitaar spelen. Hebben zij 'm soms gekocht?
Ik heb geeheeeen vriendennnn!!! boehoeeehoeeeequote:Op woensdag 17 november 2010 09:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik speel ook altijd op de gitaren van mijn vrienden, daar zijn ze voor
Nou ik zal je zeggen dat daar nog erg weinig van over is.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wees blij dat je op school zit... dan heb je soms nog wat tijd om te spelen
Alleen gitaristenvrienden mogen op mijn gitaren spelen, de rest: afblijven. Het is vaak zat gebeurt dat een vriend een gitaar van me oppakt en bam, headstock tegen de muur/kastquote:Op woensdag 17 november 2010 08:49 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb voorgenomen om vanaf nu steeds meer gitaar te gaan spelen. 2 uur per dag is het uiteindelijk doel!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat daar nog erg weinig van over is.
Vorig jaar had ik altijd zát vrije tijd, dit jaar ben ik doordeweeks met niks anders bezig dan school, huiswerk en werken
Whehe das wel kut ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Alleen gitaristenvrienden mogen op mijn gitaar spelen, de rest: afblijven. Het is vaak zat gebeurt dat een vriend een gitaar van me oppakt en bam, headstock tegen de muur/kast
2 uur per dag speelde ik in de eerst 1,5 jaar altijd. Nu komt het niet verder dan een paar dagen in de week even wat liedjes met akkoorden spelen en wat improvisatie oefeningen. Afhankelijk van het huiswerk heb ik in het weekend gelukkig meestal wel wat meer tijd, maar ook niet zo gek veelquote:Op woensdag 17 november 2010 09:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen om vanaf nu steeds meer gitaar te gaan spelen. 2 uur per dag is het uiteindelijk doel!
[..]
Whehe das wel kut ja.
Ik hoef pas 13.00 op school te zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 09:13 schreef wimjongil het volgende:
Zo en dan nu naar school. Alwaar ik ga fokken met mijn nieuwe mobiel
Ja dat dan weer wel, maar veel van mijn vrienden spelen gitaarquote:Op woensdag 17 november 2010 09:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Alleen gitaristenvrienden mogen op mijn gitaren spelen, de rest: afblijven. Het is vaak zat gebeurt dat een vriend een gitaar van me oppakt en bam, headstock tegen de muur/kast
Ik heb dan weer het voordeel dat bijna niemand op mijn gitaar kan spelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:49 schreef wimjongil het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb dan weer het voordeel dat bijna niemand op mijn gitaar kan spelen.
Behalve Witch dan maar dat mag er ook, als het ooit eens zo uitkomt.
Ik laat ook niet zomaar de eerste de beste op mijn gitaren spelen, maar mensen die het een beetje in de vingers hebben mogen dat best hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 08:49 schreef wimjongil het volgende:
Ik wil best wel eens langskomen om op jouw gitaar te spelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef Phantom_Lord het volgende:
ja, dat vind ik ook, jammer dat ik linkshandig ben... kan ik nooit op iemand ze gitaar spelen, en niemand op die van mij.
Ik ook wel. Maken we er een feestje vanquote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef brother52 het volgende:
I
[..]
Ik wil best wel eens langskomen om op jouw gitaar te spelen.
Ik kom ook wel, ik kan linkshandig nothing else matters buiten de maatquote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maken we er een feestje van.
Ja, dat kan ik zelfs linkshandig.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, ik kan linkshandig nothing else matters buiten de maat
Ik kan dat ook rechtshandig!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik zelfs linkshandig.
Ik speel gitaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik m'n adapter aansluit op m'n laptop staat er ergens een instelling verkeerd waardoor de bij processorgebruik de hele tijd 100% staat. Hierdoor loopt ie vast enzo, zodra ik de adapter er uithaal en hem op de accu laat werken zie ik bij ctrl+alt+del >Prestaties weer een omlaag gaande grafiek..?
Dat lukt mij ook nog welquote:
9-5? Lucky B...quote:Op woensdag 17 november 2010 01:09 schreef Iemand91 het volgende:
Idd, je houdt nergens meer tijd voor over.
En denk je daar af te zijn kom je in de (9-5) werkcultuur terecht.
Ik ook! Mocht de order erg groot worden, dan kunnen we wel wat splitsen...quote:Op woensdag 17 november 2010 02:43 schreef The_Dean het volgende:
Brother, je Tonepot staat er al bij
Daar doet je versterker weer zo weinig...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
Gatver, wat is het weer koud, vies kutweer hier.
Waarom woon ik niet hier?:
[ afbeelding ]
misschien zegge je energie instellingen dat hij maar zoveel % moet gaan gebruiken van de capaciteit ?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik m'n adapter aansluit op m'n laptop staat er ergens een instelling verkeerd waardoor de bij processorgebruik de hele tijd 100% staat. Hierdoor loopt ie vast enzo, zodra ik de adapter er uithaal en hem op de accu laat werken zie ik bij ctrl+alt+del >Prestaties weer een omlaag gaande grafiek..?
yeehhhquote:
ja maar om nou hier naartoe te komen kost me teveel want ben beetje blut.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een leuk handeltje voor me?
Dat valt onder het persoonlijke budget, en niet op rekening van de zaakquote:
Geef je hem binnenkort aan Witchfynder meequote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef genakt het volgende:
[..]
ja maar om nou hier naartoe te komen kost me teveel want ben beetje blut.
Volgende week jarig trouwens![]()
kwart eeuw ^^
dus als je interess hebt om me gitaar even af te stellen
Ik heb nog een leuk pedaaltje hier.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een leuk handeltje voor me?
waar komt witchfinder vandaan ?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat valt onder het persoonlijke budget, en niet op rekening van de zaak
[..]
Geef je hem binnenkort aan Witchfynder mee
Rotterdam.quote:
Dan moet het wel een goed aanbod zijn wil ik interesse hebbenquote:
Jij zoekt alleen dingen waar wat aan mankeert?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet het wel een goed aanbod zijn wil ik interesse hebben
FOK!kers maken muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |