Ik heb er nog een, een Stratocaster van Crafter, daar ben ik toch wel wat blijer mee eigenlijk, ik vind die Crafter(maar dat is puur persoonlijk) veel beter spelen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef gekkewiebel het volgende:
lolwut? Doet ons aller braddie zn gitaar weg?
Het spijt me echt! Kan iemand het verbeteren?quote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef guitarist het volgende:
Kom op mensen, hoe moeilijk is het om even door te tellen?
Heb je intresse dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef gekkewiebel het volgende:
lolwut? Doet ons aller braddie zn gitaar weg?
Doe je er 450 bij heb je een deal....quote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
150 euro. Kom ik hem morgen ophalen.
Ja zodra ik weer. Nuchter ben .:*quote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef guitarist het volgende:
Dribbel moet nog even reageren op een PM!
Ja, even een verzoek doen in het feedback topic.quote:Op zondag 14 november 2010 01:16 schreef Iemand91 het volgende:
Kan op een of andere manier de TT aangepast worden?
Gedaan. Thanks.quote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, even een verzoek doen in het feedback topic.
kutbassistenquote:Op zondag 14 november 2010 01:54 schreef brother52 het volgende:
Het had ook gewoon hier gekund.
FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebben
OOOh de topictitel laatmaarquote:Op zondag 14 november 2010 02:26 schreef The_Dean het volgende:
We liepen afgelopen topics telkens eentje achter, na een doortelfail van Witchfynder.
Jawel, je moet alleen de vraag even in het juiste feedback topic stellen.quote:Op zondag 14 november 2010 02:35 schreef Iemand91 het volgende:
Nu lopen we dus 2 achter. Sorry.![]()
Ze willen de TT ook niet aanpassen.
verkeerde kleur en geen geld...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
Iemand een Brian May Special kopen? Kleur is Honey Sunburst, Prijs is inclusief: Versterker/Tas/Kabel/Afstelbeurt/Nieuwe snaren.
700 euro.
Pardon, een 'hey, hoe werkt die nieuw topic-functie van de nieuwe layout'-failquote:Op zondag 14 november 2010 02:26 schreef The_Dean het volgende:
We liepen afgelopen topics telkens eentje achter, na een doortelfail van Witchfynder.
Voordeel: je zult vannacht dan waarschijnlijk goed slapen, zodat je maandag uitgerust op je werk kan verschijnenquote:Op zondag 14 november 2010 09:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pardon, een 'hey, hoe werkt die nieuw topic-functie van de nieuwe layout'-fail.
Gister 2de geworden in de Bibelot met 1 punt verschil met de nummer 1. De stemapparaten waren stuk, dus de eerste band won de publieksprijs. Schijnbaar lijken we teveel op Maiden. En alleen op Maiden. Op niks anders. We spelen soms letter middeleeuwse en Bulgaarse tunes, maar ook die zijn letterlijk Maiden. Raaarrrr. Wel hebben we als band de beste performance gegeven en kregen wij een 'we want more!', mensen die op de foto met ons wilden en die om plectra gingen bedelen, veel handjes schudden. Dus screw that, we hebben gewoon gewonnen
.
Daarna nog naar het staartje van een verjaardagsfeestje van een vriendin gereden, was 5:21 thuis, niet kunnen slapen en om 14:00 weer oefenen. Volgens mij ben ik om 17:00 d00d.
Ja, kom ik ineens om 8:00 al binnen lopen. Ze schrikken zich kapotquote:Op zondag 14 november 2010 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Voordeel: je zult vannacht dan waarschijnlijk goed slapen, zodat je maandag uitgerust op je werk kan verschijnen
niet alleen limburg, eindhoven ookquote:Op zondag 14 november 2010 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, nog een beetje veilig in Kerkrade aangekomen? Ik begreep dat Limburg nogal vochtig was...
Eindhoven ligt toch in Limburg?quote:Op zondag 14 november 2010 10:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niet alleen limburg, eindhoven ook
Ik heb ze gewoon besteld bij Pickfactoryquote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand zijn eigen plectrums maken?
http://mancave.conrad.nl/(...)-plectrum/#more-3455
Dat klopt! Wat een bende! Maar veilig heen en weer. Inderdaad enorm veel regen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, nog een beetje veilig in Kerkrade aangekomen? Ik begreep dat Limburg nogal vochtig was...
Wel gaaf...quote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand zijn eigen plectrums maken?
http://mancave.conrad.nl/(...)-plectrum/#more-3455
Maar dat was het toen nog nietquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 03:26 schreef Iemand91 het volgende:
Sorry, is wat laat en erg veel doe ik niet op FOK. Geen idee waar dus...
quote:Op zondag 14 november 2010 01:54 schreef brother52 het volgende:
Het had ook gewoon hier gekund.
FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebben
Lake Placid Bluequote:Op zondag 14 november 2010 12:45 schreef The_Dean het volgende:
En om het kwartet compleet te maken:
Straks een LPB-1
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 14 november 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik hou het maar op Linear Power Booster, iets minder gayIk loop hier al jaren te verkondigen dat ieder van jullie uiteindelijk eindigd op een tele of een strat. Don't make me say it again!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
In stukken telt nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef The_Dean het volgende:
Heb hier drie strats liggen, dus hou maar op
Oh... dan moet je even een paar weken geduld hebbenquote:
Wel filmen ehquote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog een strat staan die binnenkort in stukken gaat
quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Braddie het volgende:
Gitaar mag weg zonder acc voor 600euro!
Je spreekt jezelf weer eens tegen!quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen de gitaar mag je hebben voor 550!
Ik haal hem wel netjes uit elkaar want ik heb de onderdelen nodig.quote:
Kun je toch filmenquote:Op zondag 14 november 2010 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik haal hem wel netjes uit elkaar want ik heb de onderdelen nodig.
Niet zonder cameraquote:
Haha ok. Wel jammerquote:Op zondag 14 november 2010 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik haal hem wel netjes uit elkaar want ik heb de onderdelen nodig.
Yori Swart? Grappig.quote:Op zondag 14 november 2010 15:03 schreef Cynic het volgende:
Cool, dat is vast een mooie ervaring om daar te spelen.
Dat meisje met die gitaar is volgens mij het nichtje van mijn vriendin.
Vet manquote:Op zondag 14 november 2010 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, ass gekickt in de Melkweg gisteren. We moesten als eerste, al om 20u, dus de zaal was half leeg. Maar fuck it, heel lekker gespeeld. Wat een freaking groooot podiumMijn gitaarkabel was net lang genoeg om bij de microfoonstandaard te komen
Wel echt te gek om daar een keer gestaan te hebben. Helaas niet gewonnen, was appels en peren vergelijken, een dikke funkband, een anarcho-punkband die meer een soort performance art deed, een soul-achtige Eryka Baduh-a-like en een blond meisje met een gitaar. Zij won dus uiteindelijk. Tsja, terecht of niet, ik weet het niet. Voor ons was het kicken omdat we nog maar een paar maanden bezig zijn. Dit was ons derde optreden.
Er is ook filmmateriaal, zal ik tzt even uploaden.
[ afbeelding ]
En tot welke groep behoor jij?quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Het lijkt er echt op dat er hier een paar dikke pro's zitten die overal op grote podia staan, en een paar kneuzen die alleen maar over gear lullen.
Sssstquote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Het lijkt er echt op dat er hier een paar dikke pro's zitten die overal op grote podia staan, en een paar kneuzen die alleen maar over gear lullen.
Dat lijkt maar zo. Meesten hebben gewoon het geluk om door aan poprondes mee te doen in een fatsoenlijke zaal te spelen. Meeste tijd speelt iedereen [behalve Cynic] gewoon in de donkere zweterige kroegjes en jeugdhonken.quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Tweede natuurlijkquote:
Tsja zo zie je maar, met geluk kom je toch wel een heel endquote:Op zondag 14 november 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Meesten hebben gewoon het geluk om door aan poprondes mee te doen in een fatsoenlijke zaal te spelen. Meeste tijd speelt iedereen [behalve Cynic] gewoon in de donkere zweterige kroegjes en jeugdhonken.
Ja iddquote:Op zondag 14 november 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Pro: Cynic
Halve semi pro: Witchfynder, Dribbel_, Svyatagor
Kneus: Rest
Zo ongeveer
yessssquote:
There's a Braddie in all of us.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef TeleluvR het volgende:
Dus ik val in dezelfde categorie als de Braddie. Thanks for ruining my day...
* TeleluvR pakt roestig keukenmes...quote:
Nou niet helemaal. Voor hem zou ik eigenlijk een buitencategorie moeten maken, want Braddie lult niet zo heel veel over gear. Hij lult vooral over zijn goddelijke spel.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef TeleluvR het volgende:
Dus ik val in dezelfde categorie als de Braddie. Thanks for ruining my day...
True, op onze eigen naam komen we echt niet zomaar in de melkweg en Paradiso natuurlijk. Die prijzen zijn wel lachen en goed voor je podiumervaring. En een verademing qua podiumgeluid, kleedkamer etc boven de zweterige kroegjes. Maar live spelen = sowieso te gek, je kan de tofste gigs hebben voor 20 man in een blokhut.quote:Op zondag 14 november 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Meesten hebben gewoon het geluk om door aan poprondes mee te doen in een fatsoenlijke zaal te spelen. Meeste tijd speelt iedereen [behalve Cynic] gewoon in de donkere zweterige kroegjes en jeugdhonken.
Met mijn oude band best veel grote podia gedaan, helaas nooit echt volquote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er eigenlijk rockers die gewoon in een net overhemd op het podium staan?quote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef brother52 het volgende:
Je faalt sowieso al wanneer je je alternatief probeert te kleden.
Datquote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef brother52 het volgende:
Je faalt sowieso al wanneer je je alternatief probeert te kleden.
Wij ook niet hoor, dat soort dingen moet je nog steeds een beetje geluk mee hebben. Verder zit je in het clubcircuit eigenlijk altijd in dezelfde zalen, alleen zullen de gages en de opkomst wat verschillen.quote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
True, op onze eigen naam komen we echt niet zomaar in de melkweg en Paradiso natuurlijk.
Ik ben wel van de overhemden eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk rockers die gewoon in een net overhemd op het podium staan?
Wel een gek gezicht eigenlijk. Maar dat komt misschien door je lange haar (nofi).quote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben wel van de overhemden eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk rockers die gewoon in een net overhemd op het podium staan?
Hehe ook nice!quote:
Doen ze dat dan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hehe ook nice!
Ik snap eigenlijk niet waarom al die (rock)muzikanten zo graag hun eigen kleren maken/in zwarte kleren op het podium staan
Van dat metal gespuis zeker wel. Rock idd minder.quote:
Wat dacht je danquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef wimjongil het volgende:
Eigenlijk zitten hier allemaal keurige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |