r is jouw vriend of ex toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik al bier op heb en net sms kreeg dat R. vannacht bij een maat blijft slapen
\quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Verhuis en kom in regio amsterdam wonen
ik wil hetquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Verhuis en kom in regio amsterdam wonen
Ik zit aan de malibu colaquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik al bier op heb en net sms kreeg dat R. vannacht bij een maat blijft slapen
SPQRquote:
Logische reactiequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met Tinus.
Ik doe nu gewoon huilen van geluk. Mijn God wat heb ik hem gemist
Mn ex jaquote:
Het was goede servicequote:
Oh... ja dan kan ik me voorstellen dat je blij bent dat ie er niet is... kut zeg. *knuf*quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex ja![]()
Woon nog wel bij hem in huis omdat ik nergens heen kan.
R. is mn ex. Ik wilde naar de kroeg omdat ik me KUT voelde enz. Net 2 uur met mn beste vriendje gebeld en nu voel ik me niet meer kut.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit aan de malibu colaEn wie is R? En waarom heb je dan géén zin om naar de kroeg te gaan? Ik snap het niet meer
oh ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex ja![]()
Woon nog wel bij hem in huis omdat ik nergens heen kan.
tussen Utrecht en Amsterdam zou ik ideaal vindenquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amsterdam is veel mooier dan Utrecht
Geen leven zonder beste vriendjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R. is mn ex. Ik wilde naar de kroeg omdat ik me KUT voelde enz. Net 2 uur met mn beste vriendje gebeld en nu voel ik me niet meer kut.
Ik heb mn beste vriendje gemist![]()
God ik hou van die gozer
Het Gooiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tussen Utrecht en Amsterdam zou ik ideaal vinden
Jij bent bevooroordeeld. Serieus, er zijn ontzettend mooie delen in Utrecht (de stad). Maar Amsterdamquote:
Ja maar dan moet ik met de bus want al bier op en dat wil ik niet want dat betekend dat ik vannacht echt een takke-eind moet lopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen leven zonder beste vriendjesKnow how u feel!! Maar je kunt ook de kroeg in als je je wel goed voelt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |