Hmmm, zo deden wij hem niet. Zeg maar eens heel snel achter elkaar seks, dan hoor je echt heksquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Je zegt: zeg eens heel snel achter elkaar heks
En dan hoor je hekseksekseksekseksekseks
Jij hebt die hele grap verkeerd om geleerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wat je dan hoort, maar je zegt seks
zo heet die straatquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
HengelSherwood Rangers? Wat is dat?
Ik ben de hele dag vrij maandag, alleen om twee uur pakketje afhalen
Yukiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Je zegt: zeg eens heel snel achter elkaar heks
En dan hoor je hekseksekseksekseksekseks
Heel goed mogelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Jij hebt die hele grap verkeerd om geleerd
Jaquote:
Ik heb geen eens meer zin om naar de kroeg te gaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goh we hebben echt niets te doen vanavond he
Fok! is toch het digitale Rome?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ah, Barbie heeft de weg naar Fok ook gevonden
Glad to be of service honquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja![]()
En het was heul prettig wakker worden vanochtend, ondanks de kater![]()
Hoe kun je daar nu géén zin in hebben?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer zin om naar de kroeg te gaan
Was het dat maar... Romequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fok! is toch het digitale Rome?
Als je een geflipte sexheks wil zien moet je deze film bekijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, zo deden wij hem niet. Zeg maar eens heel snel achter elkaar seks, dan hoor je echt heks
Zo wauwquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer zin om naar de kroeg te gaan
nu niet gaan klagenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef Spirit82 het volgende:
OMG ik verveel me werkelijk dood!!!!!!!!
Omdat ik al bier op heb en net sms kreeg dat R. vannacht bij een maat blijft slapenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu géén zin in hebben?!
en nou?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef Yuki het volgende:
Ik had net een geel envelopje
Nu niet meer
Nee, dank jequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Als je een geflipte sexheks wil zien moet je deze film bekijken.
Maar goed dat ze uiteindelijk op een brandstapel belandt.
Ik ben zo blij met Tinus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo wauwGoed om te horen Huppels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |