quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben maandag in de buurt![]()
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
veenendaal-westquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
wtf, waar woont ze dan?
btw, ik heb het wel eens gedaan. Met de nadruk op eens
waar spreken we af?quote:
Het is maar net hoe je ze opvoedtquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ok.... ben er echt nog nooit 1 tegengekomen
Maar goed, ik hou meer van de wat grotere honden, maar geen Deens Dog ofzo... dat vind ik dan weer niks.... formaat Rottweiler, Herdershond... prima
stuur me je rooster eens?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werkte vorige week ook al niet
ergens achteraf in de achterhoek. oh wacht...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moet je zijn is een betere vraag
Ja.... Wat wilde jij daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ergens achteraf in de achterhoek. oh wacht...
Gaat het ook over, maar het blijft allemaal erg matig interessant. In ieder geval is het zeker geen bioscoopfilm, lekker thuis een keertje kijken als ie je enigzins aanspreekt zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. ik heb het gedoe omtrent facebook niet echt gevolgd, maar ik dacht eigenlijk dat de film meer ging over hoe hij facebook opgezet heeft en de macht hem een beetje naar het hoofd steeg ofzo.
Ik had het contact met mn beste vriendje een beetje verloren. SInds paar weken weer mailcontact en net 2 uur met hem aan de foon gehangenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Totaal rooster van school en werk?
Ja Nu welquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik dacht even dat ik het woord 'seks' in beeld zag....
Stiekem was het dat 'zeg eens heel snel achter elkaar seks' grapjequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik dacht even dat ik het woord 'seks' in beeld zag....
13:00, sherwood rangers (quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moet je zijn is een betere vraag
als je wilt. hoe meer opties hoe beter.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Flippiee het volgende:
Totaal rooster van school en werk?
Was dat niet met Heksquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem was het dat 'zeg eens heel snel achter elkaar seks' grapje
Ik dacht dat dat met heks wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem was het dat 'zeg eens heel snel achter elkaar seks' grapje
boerinnetje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.... Wat wilde jij daarmee zeggen?
yepquote:
Dat is wat je dan hoort, maar je zegt seksquote:
Hengelquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
13:00, sherwood rangers (), hengelo ov. dus vanaf 2 uur ben ik beschikbaar
Nee. Je zegt: zeg eens heel snel achter elkaar heksquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wat je dan hoort, maar je zegt seks
Goh we hebben echt niets te doen vanavond hequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Je zegt: zeg eens heel snel achter elkaar heks
En dan hoor je hekseksekseksekseksekseks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |