Wat.quote:
Dan zitten we hier al met 4 rechtenstudenten volgens mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, helemaal zeker. Ik ga HBO Recht doen. Dus over een half jaar zit ik iedere dag in Den Bosch, en kan ik me aansluiten bij dit topic.he
zou niet durvenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat.
Lach jij mij nou uit??!
Huh, wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zitten we hier al met 4 rechtenstudenten volgens mij
Ik had dat liedje opstaan, ik dacht, laat ik het even met jullie delen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zou niet durvenvind het grappig dat je daar ineens mee komt
Ik en nog iemandquote:
Jij ook? Waar?quote:
Ik voel me te oud voor nog een examenjaar, haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom de?
Is toch niks mis mee
ah okee!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik voel me te oud voor nog een examenjaar, haha.
Ik heb hiervoor VMBO-TL gedaan, dus al eens examen gedaan.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef fairytalessuck het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands.
If you're happy and you know it and you really wanna show it
De happy hardcore versie hiervan is echt leuk.
Even tussendoor.
Dat is wel één van de voordelen, ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah okee!
Ach, dan weet je in ieder geval al hoe het is om examens te maken
Oh, en nog gefeliciteerd zie ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is wel één van de voordelen, ja.
Dank je, haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, en nog gefeliciteerd zie ik![]()
![]()
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen he
Niet getreurd, geestelijk ben ik 46 jaar, 7 maanden, 2 weken, 3 dagen, 19 uur, 12 minuten en 2 seconden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog zo'n jong ding. Ik voel met steeds ouder.Zonder Ceased is dat wel heul zwaar.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet getreurd, geestelijk ben ik 46 jaar, 7 maanden, 2 weken, 3 dagen, 19 uur, 12 minuten en 2 seconden.
Nee, ik blijf thuis wonen. Tiel - Den Bosch is te doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kom je op kamers eigenlijk? Of nog lekker thuis?
Omdat je je zo oud voelt, dat is dus niet nodig vanwege mijn mentale voorsprong enzo.quote:
dat is wel te doen inderdaad. Als er fatsoenlijke aansluitingen zijn tenminstequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik blijf thuis wonen. Tiel - Den Bosch is te doen.
Thuis en lekker in 1 zin.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kom je op kamers eigenlijk? Of nog lekker thuis?
Ja maar wrom ben jij mentaal die leeftijd dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Omdat je je zo oud voelt, dat is dus niet nodig vanwege mijn mentale voorsprong enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |