En DAT kun je wel ondernemen tegen hufters natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 15:06 schreef dawg het volgende:
mail youp van t hek.youp@vara.nl, gister bij kassa.
terug moet pakken?? Heeft Vodafone je iets vreselijks aangedaan? Als je niet tevreden bent, ga je naar een anderquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Crutch het volgende:
Ik vind dat je bedrijven zoals Vodafone terug moet pakken waar mogelijk.
Een vodafone medewerker heeft in zijn soep geurineerd. Terugpakken die hap!quote:Op maandag 15 november 2010 00:52 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
terug moet pakken?? Heeft Vodafone je iets vreselijks aangedaan? Als je niet tevreden bent, ga je naar een ander
Het is ook maar net wat je hoort/wilt horen in zo'n advies als je moeder doodziek is, en jij even snel denkt de administratie bij te werken.quote:Op maandag 15 november 2010 08:54 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Een vodafone medewerker heeft in zijn soep geurineerd. Terugpakken die hap!
En TS; nee het is geen afpersing. Het meeste wat je kunt doen is klagen bij Vodafone, maar dan nog is het niet te zeggen of het gesprek zo heeft plaatsgevonden als TS beschrijft of dat er wat meer nuance in zat.
Wat wij namelijk allemaal niet kunnen zeggen op dit moment is of het gesprek werkelijk zo is gelopen of dat slechts de vraag/suggestie werd gedaan of hij het niet voor haar zou kunnen betalen waarna het vervolgens in het verkeerde keelgat schiet en de TS compleet over de zeik is gegaan.quote:Op maandag 15 november 2010 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je hoort/wilt horen in zo'n advies als je moeder doodziek is, en jij even snel denkt de administratie bij te werken.![]()
Die rekening van Vodafone is toch niet zodanig hoog dat het voor enorme stress zorgt als die twee maanden niet betaalt wordt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef Meesteroog het volgende:
Toen ik hem vroeg hoe dat dan moest zei hij het volgende, en hier gaat het om: "Ik raad u aan om het dan van uw eigen rekening te betalen. Als uw moeder zo ziek is dan leidt een incassoprocedure die wij gaan starten alleen maar tot stress. Stress is erg slecht voor het herstel van uw moeder, dus dat is niet iets wat u nu wil lijkt me."
Dit is toch gewoon een vorm van afpersing die je alleen kent van de maffia? Betaal of we zorgen ervoor dat je moeder een erg moeilijk herstel krijgt.
Ik overweeg dan ook om aangifte te doen tegen de medewerker. Ik heb wel betaald nu, maar ik vind de opmerking gewoon buiten alle vormen van fatsoenlijk gedrag. Kan ik op persoonlijke titel tegen hem aangifte doen of wordt hij beschermd door vodafone?
Kwart bellend Nederland laat zich massaal anaal vernederen door Vodafone, natuurlijk ben ik overgestapt.quote:Op maandag 15 november 2010 00:52 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
terug moet pakken?? Heeft Vodafone je iets vreselijks aangedaan? Als je niet tevreden bent, ga je naar een ander
Ehm iemand dreigen om hem neer te steken of dreigen met een incasso procedure (die net als bij ieder ander zou worden gestart) zijn voor jou hetzelfde?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef Meesteroog het volgende:
[..]
Ik vind dreigen de gezondheid van iemand met wie je nauw verbonden bent aan te tasten toch echt wel een vorm van bedreiging. Als ik tegen jou zeg: Betaal mij nu 50 euro of ik steek je moeder neer. Dan vind jij dat geen bedreiging?
De term "aso" in deze is een mening om het zo te noemen, ik vindt het in de basis niet aso van Vodafone dat ze verwachten dat de moeder in kwestie haar verplichtingen na komt door die factuur te betalen. Die medewerker geeft alleen maar aan dat niet betalen=aanmaningen-->incasso, en dat wordt automatisch gedaan in die systemen. Pas op het punt dat het een incasso wordt komen er mensenhanden aan te pas. Of denk je dat ze daar elke maand handmatig alle X-miljoen facturen even checken om te zien of er nog klanten zwak/ziek/misselijk zijn, en even een maandje uitstel verdienen?quote:Op maandag 15 november 2010 09:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Die rekening van Vodafone is toch niet zodanig hoog dat het voor enorme stress zorgt als die twee maanden niet betaalt wordt?
En inderdaad het is vrij aso dat je geen uitstelling krijgt terwijl je moeder zo ziek is. Maar daar kan die man niet zoveel aan doen hij volgt gewoon de bedrijfs-policy dus om die regel moet je niet boos zijn op hem maar op de gene die de regel heeft opgesteld. Maar natuurlijk is een achterlijke opmerking om zo op je schuld gevoel in te spelen, Door te zeggen dat je die rekening maar moet betalen want anders krijgt je moeder stress aan haar hoofd op zo'n toontje van dat laat een goede zoon niet gebeuren toch?
Er wordt bij andere bedrijven wel uitstel verleent als je gewoon kan bewijzen dat de degene in kwestie zijn of haar rekening niet kan betalen vergeleken met andere bedrijven zijn het dus in mijn ogen aso's.quote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De term "aso" in deze is een mening om het zo te noemen, ik vindt het in de basis niet aso van Vodafone dat ze verwachten dat de moeder in kwestie haar verplichtingen na komt door die factuur te betalen. Die medewerker geeft alleen maar aan dat niet betalen=aanmaningen-->incasso, en dat wordt automatisch gedaan in die systemen. Pas op het punt dat het een incasso wordt komen er mensenhanden aan te pas. Of denk je dat ze daar elke maand handmatig alle X-miljoen facturen even checken om te zien of er nog klanten zwak/ziek/misselijk zijn, en even een maandje uitstel verdienen?
Wel verbazend dat men niet inziet dat de Vodafone werknemer dit ook wel eens in het belang van de moeder van TS gezegd kan hebben.....quote:Op maandag 15 november 2010 09:24 schreef heloef het volgende:
Dat Vodafone (of in ieder geval die medewerker) zijn poot stijf houdt vind ik nog niet eens zo erg. Maar dat hij op het gevoel van TS probeert in te spelen vind ik veel erger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |