Haten op Excelsiorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cynisch doen over Almere, maar wel blij zijn met Excelsior. Aha.
[..]
Hij schijnt conditioneel niet op orde.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:41 schreef Kopiko het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Limbombe op de bank begon
Dat wordt over zoveel clubs gezegd die promoveren. En ja, dan kans is groot dat ze weer gelijk degraderen. Maar de stad kent 220.000 inwoners en groeit op termijn naar 350.000, dus in potentie moet dat prima een subtopper kunnen huisvesten. Promoveren, al is het misschien maar voor 1 jaar gaat weer helpen bij het groeien. En dan komen ze vast op korte termijn weer terug.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
die moeten niet in de eredivisie willen spelen
en dan, na 34 wedstrijden 0 punten kansloos degraderen![]()
Lood om oud ijzer: Emmen is ook niet bepaald pittoresk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Verder een ongelooflijk lelijke stad, dat Almere, maar oké dat heeft verder niks met deze prestatie te maken.
dat is een vreselijke vergissing daar in engelandquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ach, als Luton Town PL kan spelen, dan kan Almere ook ED spelen. Best grappig, het is natuurlijk een stadion van niks, maar er is de afgelopen jaren genoeg geld in gepompt, dat betaalt zich nu terug. Ik ben echter bang dat het maar voor een jaartje is, maar hoe vaak hebben we dat bij andere clubs gezegd...
Verder een ongelooflijk lelijke stad, dat Almere, maar oké dat heeft verder niks met deze prestatie te maken.
Vergeleken bij de stad Luton is Almere het paradijs.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ach, als Luton Town PL kan spelen, dan kan Almere ook ED spelen. Best grappig, het is natuurlijk een stadion van niks, maar er is de afgelopen jaren genoeg geld in gepompt, dat betaalt zich nu terug. Ik ben echter bang dat het maar voor een jaartje is, maar hoe vaak hebben we dat bij andere clubs gezegd...
Moeten we ons zorgen maken om je als Emmen degradeert?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk verdwijnt dit topic na zondag voorgoed.
Ja. Het zou aardig zijn als je de eerste week vrij regelmatig vraagt aan mij hoe het gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken om je als Emmen degradeert?
Ach, RKC loopt aardig leeg, maar de vraag hoe die dat op gaan vangen. Fortuna Sittard is afwachten hoe dat daar gaat. FC Volendam en Excelsior zijn ook standaard degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
#PrayForDomboquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken om je als Emmen degradeert?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. En anders kan ik nog wel een nummer opzoeken dat je kunt bellen.
Stay strong!
Hansie is er niks bij
Nee klopt, maar qua omgeving zou ik eerder een weekendje Drenthe doen ipv een weekend Flevoland.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer: Emmen is ook niet bepaald pittoresk.
Inderdaad. Omgeving van Emmen is best te pruimen. Dat in tegenstelling tot Flevoland.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar qua omgeving zou ik eerder een weekendje Drenthe doen ipv een weekend Flevoland.
Maar goed, offtopic. Zondag finale. Kijken of ze sjooken. Denk dat het meer van Emmen afhangt dan van Almere. Als Emmen vroeg scoort, dan kan het zeker spannend worden.
Emmen gaat jullie reduceren.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:42 schreef 75020 het volgende:
Vandaag naar het stadion om spelers uitgeleide te doen. Bakkie doen en dan zelf op naar Emmen![]()
![]()
![]()
En wat de zeikerds hier van Almere en/of City vinden zal me echt aan m'n anus oxideren.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 02:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ja, ik gun Almere weleens een keer promotie.
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze krijgen vast 6 punten cadeau van Utrecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |