Derek Ogilviequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
Derek ogilvie was gister op tv in Druten. Dat zie je niet in Arnhem hoor.
Dat heb ik met Stockholm, maar daar pak je niet zo even de trein naar toequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef GimmeGore het volgende:
Morgen weer eens naar Arnhem
(mijn vriend gaat me vast slaan, maar stiekem mis ik Arnhem toch wel een beetje)
Feestje van Eric Corton, met De Staat, Triggerfinger en Krachquote:
Ja, sta op de lijst als +1 van een vriendquote:
Ja ik!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef voodoolady het volgende:
Had ik toch weer een goed getimede vrije dag vandaag: utrecht cs helemaal plat. nog iemand gestrand?
En je houdt van Black Metalquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hallo folks, ik ga verhuizen. En jawohl van Doetinchem naar Arnhem. Ik ken nog helemaal niemand daar maar dat komt wel goedIk hoor dat er veel muziek-genoten in the move ofzo zitten
.
Ik ga 3 straten verderop wonen van tliciouz. :p
Welkom in Zuidquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hallo folks, ik ga verhuizen. En jawohl van Doetinchem naar Arnhem. Ik ken nog helemaal niemand daar maar dat komt wel goedIk hoor dat er veel muziek-genoten in the move ofzo zitten
.
Ah leuk! Welkom. Welke straat? Je bent makkelijk te herkennen aan je krullen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef RoW_0 het volgende:
.
Haha ja dat klopt, thanksquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
En je houdt van Black Metal. Ik mag je nu al
Ja zal ik een keer doen, weet namelijk nog niet wat mijn huisnummer enzo is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welkom in ZuidMeld je bij Remlof voor de Arnhem Map!
Thanks, haha ja dat kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah leuk! Welkom. Welke straat? Je bent makkelijk te herkennen aan je krullen!
Ik ben er nog niet geweest, maar heb er wel veel over gehoord. Ik ga altijd naar de Engelenbak hier in Doetinchem. Misschien ben je er wel eens geweestquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef remlof het volgende:
Welkom RoW_0, ik heb je vast al wel eens gezien in The Move
Oh daar kijk ik precies op uit. Daar zijn ze inderdaad aan het bouwen, schiet al behoorlijk op!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt, thanksDat zie je niet vaak. Een Turk dat Black-metal luistert
.
[..]
Ja zal ik een keer doen, weet namelijk nog niet wat mijn huisnummer enzo is.Het is nieuwbouw.
[..]
Thanks, haha ja dat klopteehm Snoekstraat zie ik hier staan.
[..]
Ik ben er nog niet geweest, maar heb er wel veel over gehoord. Ik ga altijd naar de Engelenbak hier in Doetinchem. Misschien ben je er wel eens geweestmaar onze kroeghoeren gaan nu naar de move
En ik zal mijzelf binnenkort ff (beter) introduceren :p Maar eerst bierdrinken! Prettig weekend!
Huisnummer is niet per se nodig hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ja zal ik een keer doen, weet namelijk nog niet wat mijn huisnummer enzo is.Het is nieuwbouw.
Omdat jullie niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:23 schreef donroyco het volgende:
Waarom zijn Bob en ik de buitenstaanders
Heyquote:
Ik weet van een man waar ik werk dat er wel een demonstratie tegen de pvv werd gehouden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef Michhas het volgende:
Hey what the fuck is er bij mij voor de deur aan de hand dan? Hele plein bij het musissacrum staat vol, en in het park veel te harde muziek
Is er een demonstratie ofzo?
Tegen de btw-verhoging van cultuur.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef Michhas het volgende:
Hey what the fuck is er bij mij voor de deur aan de hand dan? Hele plein bij het musissacrum staat vol, en in het park veel te harde muziek
Is er een demonstratie ofzo?
Dat was het ja. Maar ook stiekem voor de pvv. Heb donderdag echt een mega discussie gehad met die man over wilders en zijn partij. Hij had al last van zijn hart ben benieuwd of hij het haalt vandaag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tegen de btw-verhoging van cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |