Die is weer met zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
IB moest een nieuwe openen, maar de spanning werd hem te veel?
Ga je doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
God...de spanning...ik kan het niet meer aan...nu maar even lekker douchen
Pietje! Ben jij de vader van Baby-pietje? Hij heeft wel een beetje je vorm en ogen, maar het haar van zijn moeder!quote:
Niet zo enorm bijdehand aub, ik ben net wakker.quote:
Is dat een compliment, vast nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje! Ben jij de vader van Baby-pietje? Hij heeft wel een beetje je vorm en ogen, maar het haar van zijn moeder!
Tegen wie denk jij wel niet dat je het hebtquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo enorm bijdehand aub, ik ben net wakker.
ik wil het wel spellen voor je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar antwoord geven ho maar....
De intocht van Sinterklaas! Die was spannend en nu is ze douchen!quote:
Als je wat meer in het topic zou zijn had je het gewoon kunnen lezen in het vorige topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar antwoord geven ho maar....
Dat hoort IB vaker?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk niet dat we dat verschil merken
gelukkigquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:32 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, CP, je thermostaat (die met dag/nacht enzo) doet het prima
Maandagquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
die film ''sint'' lijkt me ook wel vet, alleen er staat nergens hoe lang die is
Jij kijkt nu Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
whehe het vliegtuigje van bassie en adriaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je? Ik vond em leuk!quote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef vogelkooi het volgende:
Naar de film the social network geweest.
Wat een hoop geluld word daar.
Hij was ook leuk erg leuk, maar af en toe werd er zoveel in gepraat dat ik het maar liet schieten, vooral als Justin Timberlake begon.quote:Op zondag 14 november 2010 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vond em leuk!
Hoe vaak heb je die wel niet gezien?quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef Dupje het volgende:
Haaaai!
Gister moooooi concert gehad van Danko Jones
Dit was de 11e keer, haha. Aan het eind nog op m gewacht, maar hij kwam niet. Werden vanwege de tijd de Effenaar uitgeschopt. Toen maar naar de auto gelopen, liepen langs de bus van Danko maar zagen m niet. Daarna doorgelopen, en toen kwam ie achter ons aangerend, haha. Dus nog even met m gekletst en op de foto geweestquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die wel niet gezien?
Hihi ja, je moet ergens een groupie van zijn hequote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef morgane het volgende:
Haha cool! Leuk. 11 is wel echt een heleboel
Fijn hè, zo'n auto waarin de motor het werk voor je doetquote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer terug van mijn ouders, is het ineens weer gaan waaien
www.huureenbruid.thailandquote:Op maandag 15 november 2010 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn hè, zo'n auto waarin de motor het werk voor je doet.
Ik zal 'm binnenkort eens komen bekijken, neem ik meteen m'n twee logees mee
Thnx! Alhoewel het enige echt leuke het ontvangst van de sleutel is! Dan wordt het verhuizen en klussen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 07:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, maar dat met een beter huisje in het vooruitzicht is toch ook prima, lijkt mij in ieder geval
Thnx!quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:10 schreef Mikkie het volgende:
We krijgen wel wat plaatjes te zien van jullie nieuwe hut hè
Die locatie aan de Van Peltlaan ken ik heul nietquote:
Sterkte!quote:Op maandag 15 november 2010 10:34 schreef Dupje het volgende:
MorningStraks van 12:45 uur tot 21:15 uur naar school.
Ja ze waren hem 's ochtends nog komen bijvullen, maar er is iets mis met de melk ofzo, ik nam namelijk een choco-creme en toen viel de machine uit, startte wel meteen weer op maar daarna kreeg je iedere keer nog maar halve bakjes, zelfde met de cappuccino dus zal wel aan de melk toevoer liggenquote:
En dat is dus meer wat ik zoek, de link met het arbeidsrecht dus, want arbeidsrecht is tofquote:"richt zich op het snijvlak van het vennootschapsrecht en het arbeidsrecht. Er zijn twee relevante invalshoeken. De eerste invalshoek betreft de positie van de bestuurder van de N.V. en B.V. De functionele band geeft de bestuurder een plaats binnen het vennootschapsrecht. De contractuele band brengt de bestuurder in aanraking met het arbeidsrecht. De tweede invalshoek ziet op de invloed van werknemers binnen de onderneming als arbeidsorganisatie en vennootschap. Dit werknemersperspectief komt onder meer tot uitdrukking in de medezeggenschap via ondernemingsraden. De master Onderneming en Arbeid behandelt beide invalshoeken en plaatst een en ander in breder perspectief."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
Echt, wtf. Krijg ik net een mail van die docent die me beschuldigd had van fraude. In dat gesprek had ik aangegeven dat ik in de toekomst wel zou zorgen voor een versiebeheersysteem waar ik aan kon tonen dat ik er zelf aan gewerkt had. Conclusie van het verhaal: meneer kan van mij behoorlijk de kast op, en gaat via de examencommissie nog het een en ander zien verschijnen. Daarbij gelooft hij dus duidelijk geen woord van wat ik gezegd hebWat een lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op tijd, zegquote:Op maandag 15 november 2010 15:42 schreef Californium het volgende:
Hoorde trouwens net dat een goede vriendin van mij nu echt gaat samenwonen binnenkort! Leuk hoor! Leuk feitje: ze gaat wonen in dat appartementje op Proosdij waar IB en Yash derde ofzo op geworden waren
Jahquote:
Owquote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
JahZij is no'n beetje de enige die ik spreek
en had d'r vanwege stage / tentamens al heeeel lang niet meer gezien, en toen kwam ik dr net tegen
Wromquote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
OwMaarre, donderdag, matige timing joh
Expeditie Robinsonquote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
WromBen je dan de eerste afhaker!
Ik moet om 08.45 college volgen!quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Expeditie Robinson![]()
En vrijdag gewoon weer werken, natuurlijk... Maargoed, ik denk dat ik wel ff hoi kom zeggen hoor
Waarom dan op een donderdag een feestje geven?quote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet om 08.45 college volgen!even hoi zeggen is tof...
Haha, toevallig heb ik em gisteren nog een keer gezien.. En toen was ie wel echt een stuk saaier. Ik denk dat ik de vorige keer zo enthousiast was dat ik em eindelijk ging zien dat ik daar niet zo'n last van hadquote:Op zondag 14 november 2010 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hij was ook leuk erg leuk, maar af en toe werd er zoveel in gepraat dat ik het maar liet schieten, vooral als Justin Timberlake begon.
Die dag wordt bij mij ook de verlengde stift in het implantaat geplaatst, zie ik er een maand uit als jawsquote:Op maandag 15 november 2010 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze net eindelijk te pakken gekregen, 7 december kan ik terecht
Waarom maar een maand? Ik zou dat gewoon zo houden!quote:Op maandag 15 november 2010 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die dag wordt bij mij ook de verlengde stift in het implantaat geplaatst, zie ik er een maand uit als jaws
We hebben de sleutel. Verf uitgezocht en gekocht en al de eerste spulletjes verhuisd.quote:
Nee! Morgen weer een dag!quote:
Verven en laminaat leggen! Dat valt nog mee!quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moet morgen al laminaat leggen in het nieuwe huis van m'n broerDan maar kijken wanneer het een andere keer kan
Ben wel benieuwd. Jullie hoefden niet heel veel te doen toch, alleen wat schilderwerk und so?
Met mijn kwaliteiten als klusser eindigt het laminaat aan het plafond en de verf op de grond!quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
Eens moet de eerste keer zijn hèGelukkig is het beide niet te moeilijk
Vandaag dusquote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
Is weer eens wat anders toch
Ik ga in ieder geval slapen, morgen weer een druk dagje voor de boeg
Te gemakkelijk hostie, kaatst opmerking door!quote:
Een Nijmegenaar neemt 's ochtends niet de trein naar Nijmegen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:07 schreef Sander het volgende:
Je woont aan het water, daar is het altijd mistig. Met de trein naar Nijmegen zie je dat bij de Rijn én de Waal... mist mist mist tot je de rivier voorbij bent
Woeiquote:Beste Yashii,
Voor de afstudeerrichting Burgerlijk recht klopt het pakket wat je nu samengesteld hebt. Je moet naast de 14 EC verplichte vakken 14 EC aan gebonden keuzevakken doen, arbeidsrecht is 14 EC dus voldoende.
Heel veel succes met het volgen van de vakken.
Groeten van *naam studie adviseur
quote:
Dan stelt de supernurd in mij de vraag, 'welke serie?'quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe frustrerend is het als een serie niet gratis te vinden is op zeh interwebs, zijn al vanaf 11 oktober nieuwe afleveringen maar ik kan ze alleen maar kijken als ik 2 $ betaal
Dat had ik dus ook! Lijkt niet veel maar het duurt wel even! En we moeten nog aan het laminaat beginnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
Bijna een kamer + hal laminaat er in liggen bij m'n broer. Lijkt niet veel, maar we hebben het doorgelegd vanuit de slaapkamer, dus allemaal van die
-hoekjes
Verder lekker druk op de weg net, half ruzie met een of andere paupermarokkaan die niet doorreed bij het stoplicht (autolengte afstand houden terwijl ik anders wél kon voorsorteren), en beetje mist
What the...quote:Op woensdag 17 november 2010 01:38 schreef vogelkooi het volgende:
Piecken had geen DJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
owja :
Hit van het jaar
Groesbeek vind ik best charmant!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
QFT
was een mooi ritje zo op de motor naar Groesbeek
Messentrekkers en asociale boeren zijn hetquote:Op woensdag 17 november 2010 09:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Groesbeek vind ik best charmant!
Zit allemaal tussen je oren. *hihi*quote:Op woensdag 17 november 2010 10:42 schreef Dupje het volgende:
Bahbah nog steeds heeeeeeeeeeeel verkouden
Het zit idd tussen mn oren, en in mn oren, en neus, en keel, bluh.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen je oren. *hihi*
Beterschap![]()
Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Messentrekkers en asociale boeren zijn het
Beterschap!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het zit idd tussen mn oren, en in mn oren, en neus, en keel, bluh.
Dankje!
nou nou....wat is het leven toch zwaar....quote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, eerst word ik wakker, kijk op de klok en zie 12 uur, ik schrik want moest om 12 uur op school zijn, blijkt het 9 uur te zijn als ik een blik op mn telefoon werp
anyway, ik schrik net weer wakker en zie dat het ''10 over half'' is, dus ik spring mn bed uit alles snel gedaan, pak ik mn telefoon en vraag me af waarom de wekker niet gegaan is, dus kijk ik nogmaals, is t dus kwart voor 11 ipv kwart voor 12
Klok kijken blijft lastig!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, eerst word ik wakker, kijk op de klok en zie 12 uur, ik schrik want moest om 12 uur op school zijn, blijkt het 9 uur te zijn als ik een blik op mn telefoon werp
anyway, ik schrik net weer wakker en zie dat het ''10 over half'' is, dus ik spring mn bed uit alles snel gedaan, pak ik mn telefoon en vraag me af waarom de wekker niet gegaan is, dus kijk ik nogmaals, is t dus kwart voor 11 ipv kwart voor 12
Echt twee dagen nadat ik dit zelf al uitgezocht en besloten hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds dat ik er werk, en bijna elke dag ben vind ik Groesbeek ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Groesbeek vind ik best charmant!
Ik heb een zelfbouw pc en die heb ik in elkaar gezet met 2 linkerhanden. Dat moet toch wel te doen zijn als je niets apart wil?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
Pff misschien binnenkort toch maar weer tijd voor een nieuw systeem. Keuzes keuzes.... Heeft iemand hier nog ervaring met computerzaken die een beetje aan zelfgebouwde systemen doen? Ik kan er zelf wel eentje in elkaar zetten natuurlijk maar als een professional dat doet heb ik er ergens toch iets meer vertrouwen in...
Vind ik ook! Lekker rustig en met kwartiertje rijden file vrij zowat in centrum Nijmegen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:02 schreef Difficult het volgende:
[..]
Sinds dat ik er werk, en bijna elke dag ben vind ik Groesbeek ook wel wat hebben
Gezellig dorpje
Dat is slecht zeg! Maar ja beetje laborant maakt zichzelf van kant!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef vogelkooi het volgende:
Vingers verbrand, rechterhand. Op school was en bunsenbrander kapot en werd de metalen buitenkant super heet. Ik wilde hem uitzetten maar nu staat het logotje van de brander op me wijsvinger.![]()
.
Antiklacht: zo lekker eten![]()
.
Mijn 2 huisgenoten hebben er allebei zelf 1 in elkaar gezetquote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
Pff misschien binnenkort toch maar weer tijd voor een nieuw systeem. Keuzes keuzes.... Heeft iemand hier nog ervaring met computerzaken die een beetje aan zelfgebouwde systemen doen? Ik kan er zelf wel eentje in elkaar zetten natuurlijk maar als een professional dat doet heb ik er ergens toch iets meer vertrouwen in...
Ha, ik had mooi een schoon virtueel lap met een virtuele DNA sequentie, knippers, plakkers et cetera. Iemand had al het praktijk werk gedaan, ik hoefde alleen de juiste fragmenten zien te vinden achter mijn computertje!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn 2 huisgenoten hebben er allebei zelf 1 in elkaar gezetVraag wat tips morgen!
En laboratorium verhalen... iemand die bij ons op school besloot om sinaasappelsap uit een erlenmeyer te drinkenIdioot
. Of welleens bij het gieten van een kweekplaat de boven en onderkant aan elkaar gesmolten.. leuk spul dat! had ook een superleuk huisdier in Schotland, Of nou huisdieren, besmette platen met schimmels in alle kleuren van de regenboog
O en yasha, ik weet niet precies bij welk callcenter jij werkt, een hele bekende? Maar dan kan het zijn dat jullie voor ons (mijn werk) volgende week een project starten?!?Vond ik wel grappig om te lezen
In parkeerkelder van het Gymnasion zetten en dan over de loopbrug zo het Erasmusgebouw in!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef IrishBastard het volgende:
Nog geen 2 minStraat oversteken en je bent er
En meelopen is studiepunten krijgen?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef SLP_ het volgende:
ooh ok 2 minuten is nog wel te doenik ga bij communicatie- en informatiewetenschappen meelopen. Ik ga dat niet studeren maar heb studiepunten nodig dusja
Haha jaquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En meelopen is studiepunten krijgen?
Misschien kom ik je wel tegen! Ik moet even mijn postvak legen!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha jaHet scheelt dan weer dat ik ben blijven zitten, want nu zitten al mn vrienden al op de uni dus das makkelijk studiepunten krijgen
Haha, tja wie weetquote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien kom ik je wel tegen! Ik moet even mijn postvak legen!
Je moet even met IB praten, die kan je er meer over vertellen hoe dat werktquote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha jaHet scheelt dan weer dat ik ben blijven zitten, want nu zitten al mn vrienden al op de uni dus das makkelijk studiepunten krijgen
Als je tv nog binnen staat dan is zwarte piet nog niet langs geweest in ieder geval!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens een probleem... Heb een heel mooie kleurplaat in mijn schoen gedaan, en een wortel voor Americo. De schoen staat nu al een aantal dagen bij de schoorsteen, de wortel is verdord intussen en ik heb nog niks gekregen van Sinterklaas
Nou dat dacht ik ook, maar ik gok niet dat het de Sint was die die keutel in mijn maatje 46 Vans heeft gedropt en de tv heeft meegenomen. Ik verdenk een zwerver.Die ene die altijd bij ons op het hoekje hangt, loerend naar mijn Vans. Mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:48 schreef vogelkooi het volgende:
Dan toch zal ik dat cadeautje accepteren, ik krijg nooit wat en als ik wat ontvang dan ben ik er blij mee.
Owja me 40 inch ful hd 3d led tv krijgt ie toch nooit mee, zo log.
Ben je niet toevallig je beamer kwijt? De politie belde vanmorgen aan om te vragen of ik rond 1 uur vannacht iemand met een beamer (grote zwarte tas) had zien lopen. Als iemand toevallig rond die tijd hier langsfietste en iets gezien heeft horen ze het graag.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Dus ik vannacht mijn schoen zetten, dikke winterpeen voor Americo en een mooie tekening van de zombie apocalyps met een triomferende Sint boven de met levende lijken bezaaide velden van het Goffert terwijl zijn immer trouwe schimmel vuur briest uit zijn neusgaten, maar ik dwaal af. Afijn, terwijl ik mijn schoen plaats realiseer ik me dus dat ik op de derde verdieping woon en geen schoorsteen heb, net als broeder vogelkooi boven me.
Een tip voor je vogelkooi, laat nooit je voordeur op een kiertje voor de Sint want als je wakker wordt en naar je schoen snelt met een hart vol van verwachting, zul je in plaats van pepernoten en chocolade munten niets anders vinden dan een keutel in je schoen en een huiskamer zonder lcd tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig die te stoffen zijn!
Het zijn wel stofmagneten, maar lastig stoffen valt toch echt wel mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje =)
Dat geldt niet alleen voor je studiequote:Op donderdag 18 november 2010 14:14 schreef Mikkie het volgende:
Best lastig als je voor je studie aan de slag moet, maar zo erg geen zin hebt dat je het gisteren al de hele dag niet gedaan hebt en nu ook al twee uur loopt te niksen
Klinkt baasquote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef AMDB het volgende:
Verdomme, wat een feest afgelopen nacht.
Indrinken, uitgaan, afterparty. Op de afterparty hier magnetron, stoel en ander afval van het balkon af gegooidFucking legendarisch
Erg! heb er elk jaar opnieuw weer last vanquote:Op donderdag 18 november 2010 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe erg is het trouwens als je niks voor je verjaardag weet te vragen
Student sinds 1998! Probeer dat met het nieuwe onderwijssysteem maar eens te evenaren!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef vogelkooi het volgende:
Studenten.______________________________|
Bijkomen van de mooie woensdagavond gisterquote:Op donderdag 18 november 2010 19:35 schreef Californium het volgende:
dus... wat gaat de rest doen op deze mooie donderdagavond?
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:49 schreef Sander het volgende:
Whehehe.
Ben nu met de belastingdienst-shizzle bezig voor een vereniging. Stevige kost en iedereen vindt wat anders. De eerste indicaties echter, zijn positief. En dat zijn behoorlijk officiele bronnen.
Waar zit dat ergens of bij welke locatie ben je geweest?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vandaag inhousedag gehad bij NedTrain, was wel tof
Het revisiebedrijf in Haarlem, waar dus de echte grote verbouwingen gedaan wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar zit dat ergens of bij welke locatie ben je geweest?
NedTrain Revisie!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef IrishBastard het volgende:
Het
[..]
Het revisiebedrijf in Haarlem, waar dus de echte grote verbouwingen gedaan wordenDe 15 jaar revisies waar de treinen helemaal leeg gesloopt worden (we hebben ze zien staan met echt alleen nog maar blank metaal aan de binnenkant zegmaar), en dan weer opnieuw opgebouwd/aangepast naar huidige maatstaven
Ik hoop dat de software in ieder geval moderner is dan de treinen! Of passen die ze nog steeds aan? Is alles geprogrammeerd in PASCAL?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben van de ICT mensen een verhaal gehad over wat ze gebruiken aan software enzo, maar verder inderdaad een rondleiding over de vloer. Erg tof
Ik wist niet eens dat baan nog bestond.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Ze gebruiken nog Baan IV, en bij Onderhoud & Service zelfs nog Baan IIIMaarja, die wordt uitgerangeerd (check die woordgrap!), en vervangen door een SAP systeem icm iets anders wat ik zo niet meer weet. Die Baan IV voldoet kennelijk nog, en de investering is het niet waard om het te vervangen
bagger, slotjequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef vogelkooi het volgende:
Ga zo ZUIPEN!!!!
Owja eigenlijk voor KLB maar jullie als studenten is het beter(in KLB lopen van die enge burgerlijke lui rond) Ik wilde net me pannenkoeken(die ik reeds deze avond had gemaakt) in de magnetron opwarmen toen ik en persoon onze keuken(onze gang heeft er drie) in zag lopen. Op dit uur was dat uiterst verdacht.
Toen ik binnen liep zag ik en buurman( van en andere keuken) die ik wel mag in onze koelkast loeren, ik zo :''kun je het vinden?''
Hij zo ''Ja hoor'' en zag hem kijken naar het bier wat ik daar koud heb laten staan worden. Ik ben echt tegen het ongevraagd lenen van bier dus zei er wat van, toen kwam de smoes dat hij naar zijn pizza's aan het zoeken waren die in onze vriezer lag. Anyway volgende keer weet ik als er bier weg is ik bij hem moet zijn. Tevens mijn antiklacht (ook al verboden) De pannenkoeken zijn heerlijk.
Je sais, maar ik was kapot en dat in combinatie met bier is gevaarlijk, zeker als ik rond dit tijdstip op wil staan. Was t wel gezellig?quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:57 schreef Californium het volgende:
Dus... Hosti is een vuile afhaker!
Slapen
Slecht excuus! Was wel super gezelligquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je sais, maar ik was kapot en dat in combinatie met bier is gevaarlijk, zeker als ik rond dit tijdstip op wil staan. Was t wel gezellig?
En gefeli Yash
Ja sorry, ging m gewoon niet worden. Maar tofquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Slecht excuus! Was wel super gezellig![]()
Gefeli Yasha!
Jeej! Al ga ik eigenlijk nooit naar Paaspop. Hij staat ook al op Groezrock (beetje raar festival voor Danko, maar goed) Hij zal vast ook Pinkpop of Lowlands aandoen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:19 schreef morgane het volgende:
Voor Dupje:
Festivalinfo nieuws: Danko Jones toegevoegd aan affiche Paaspop http://bit.ly/d4LEAa
quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:47 schreef swarmahoer het volgende:
sorry mikkie.... ik ben net wakker
Jij 'klaagt' altijd dat je nooit weet of hij opstaat of naar bed gaat als hij om dat tijdstip postquote:
*kwartje*quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij 'klaagt' altijd dat je nooit weet of hij opstaat of naar bed gaat als hij om dat tijdstip post
Naja allemaal van dat project buiten de NJR, maar het is gewoon een weekendje weg, geen werk ofzo. Maar het zijn ook allemaal trainers bij de NJR. Het lastige is ook nog dat er laatst iemand last minute is afgevallen, en dat ze iemand hebben gekozen voor vervanging die ze vaker boven mij verkiezen. Tis allemaal prima, wil het ook accepteren, maar tis ook auw. Niet leuk als mensen je (onbewust) buiten sluiten. Want zo voelt het wel een beetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:47 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ze gaan dus met een groep van een ander project, dus die hele groep (waar zij ook deel van uit maken), of gaan ze met een deel van een project, en dan een deel van een ander project (waar jij dus ook bij had gekunt)?
Pepernoot in je bandquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als cadeau btw een lekke band gekregen, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |