Die is weer met zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
IB moest een nieuwe openen, maar de spanning werd hem te veel?
Ga je doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
God...de spanning...ik kan het niet meer aan...nu maar even lekker douchen
Pietje! Ben jij de vader van Baby-pietje? Hij heeft wel een beetje je vorm en ogen, maar het haar van zijn moeder!quote:
Niet zo enorm bijdehand aub, ik ben net wakker.quote:
Is dat een compliment, vast nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje! Ben jij de vader van Baby-pietje? Hij heeft wel een beetje je vorm en ogen, maar het haar van zijn moeder!
Tegen wie denk jij wel niet dat je het hebtquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo enorm bijdehand aub, ik ben net wakker.
ik wil het wel spellen voor je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar antwoord geven ho maar....
De intocht van Sinterklaas! Die was spannend en nu is ze douchen!quote:
Als je wat meer in het topic zou zijn had je het gewoon kunnen lezen in het vorige topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar antwoord geven ho maar....
Dat hoort IB vaker?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk niet dat we dat verschil merken
gelukkigquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:32 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, CP, je thermostaat (die met dag/nacht enzo) doet het prima
Maandagquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
die film ''sint'' lijkt me ook wel vet, alleen er staat nergens hoe lang die is
Jij kijkt nu Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
whehe het vliegtuigje van bassie en adriaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je? Ik vond em leuk!quote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef vogelkooi het volgende:
Naar de film the social network geweest.
Wat een hoop geluld word daar.
Hij was ook leuk erg leuk, maar af en toe werd er zoveel in gepraat dat ik het maar liet schieten, vooral als Justin Timberlake begon.quote:Op zondag 14 november 2010 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vond em leuk!
Hoe vaak heb je die wel niet gezien?quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef Dupje het volgende:
Haaaai!
Gister moooooi concert gehad van Danko Jones
Dit was de 11e keer, haha. Aan het eind nog op m gewacht, maar hij kwam niet. Werden vanwege de tijd de Effenaar uitgeschopt. Toen maar naar de auto gelopen, liepen langs de bus van Danko maar zagen m niet. Daarna doorgelopen, en toen kwam ie achter ons aangerend, haha. Dus nog even met m gekletst en op de foto geweestquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die wel niet gezien?
Hihi ja, je moet ergens een groupie van zijn hequote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef morgane het volgende:
Haha cool! Leuk. 11 is wel echt een heleboel
Fijn hè, zo'n auto waarin de motor het werk voor je doetquote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer terug van mijn ouders, is het ineens weer gaan waaien
www.huureenbruid.thailandquote:Op maandag 15 november 2010 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn hè, zo'n auto waarin de motor het werk voor je doet.
Ik zal 'm binnenkort eens komen bekijken, neem ik meteen m'n twee logees mee
Thnx! Alhoewel het enige echt leuke het ontvangst van de sleutel is! Dan wordt het verhuizen en klussen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 07:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, maar dat met een beter huisje in het vooruitzicht is toch ook prima, lijkt mij in ieder geval
Thnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |