Ik zou sowieso woor de DSi kiezen ipv de DS Lite, De DS Lite heeft nl enorm slechte schouderknoppen, heb er nu al twee liggen waarbij de L en R knoppen defect zijn, nou gebruik je die niet bij pokemon, maar als je er andere RPGs mee speelt, scheelt het zoveel in tijd als je ze wel gebruiken kan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Een goedkope optie is de DS Lite. Wil je ook (downloadbare) DSiWare spellen spelen koop dan de iets duurdere DSi.
Een XL is gelijk aan een DSi maar heeft wat grotere schermen en ingebouwde software (Brain Training).
Heb eigenlijk nooit problemen gehad met die knoppen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou sowieso woor de DSi kiezen ipv de DS Lite, De DS Lite heeft nl enorm slechte schouderknoppen, heb er nu al twee liggen waarbij de L en R knoppen defect zijn, nou gebruik je die niet bij pokemon, maar als je er andere RPGs mee speelt, scheelt het zoveel in tijd als je ze wel gebruiken kan.
en hij is binnen, erg blij mee.quote:
Ik dacht daar gisteren ook ineens aan. Okamiden!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:47 schreef msnk het volgende:
Okamiden komt ook al bijna uit, is me helemaal ontglipt
Eén?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een plotwending in Prof. Layton 3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén?Potverdorie drie plotwendingen!
Ja, ze volgden zich ineens erg op. Leuk einde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait what? Een film van Prof. Layton?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Professor Layton![]()
Heeft iemand de film gezien? Best leuk op zich
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wait what? Een film van Prof. Layton?
Er is ook een Blu-Ray-versie.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cool, eens even kijken of ik daar aan kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |