quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:36 schreef Gregoro het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alhoewel de storymode redelijk eenvoudig is, zijn de mogelijkheden daarna erg uitgebreid ook met DLC.
Canvas for guests is mij nog niet gelukt. Heb twee dagen door grote steden gewandeld, helaas zonder resultaat.
Ist verboten na een tijd dacht ikquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef Neraice het volgende:
Bestaat dat topic over flashcards niet meer?
Moeilijk om een lijn te trekken tussen wat wel en wat niet besproken mag worden, dus daarom hebben we besloten dat we niets meer toestaan wat daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef Neraice het volgende:
Waarom? Er werd zeker alleen nog maar over illegale ROMs gepraat?
Inmiddels al langs Tarantula gekomen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben net bij die Tarantula aangekomen. Alleen een van mijn poppetjes ging in de grot al dood en ik had niks bij me waarmee ik kon reviven. Nu gewoon een beetje aan het grinden zodat ik even wat sterkere poppetjes heb.
Ja, inmiddels Tarantula verslagen en ben nu met mijn schip naar dat eiland gegaan waar ik die 'lizard' moest zoeken. Ben nu bezig met zoeken hoe ik in die 'bad'-kamer kom.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:12 schreef Gregoro het volgende:
[..]
Inmiddels al langs Tarantula gekomen?
Ben op dit moment ook flink aan het grinden, vooral om mijn characters richting 99 te krijgen.
Ik vind van wel, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik ben iemand die probeert zoveel mogelijk alles (alle quests, wapens, etc.) te halen in een game. Bij DQ IX word ik wat dat betreft niet teleurgesteld.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Level 99 is wel hoog, is het spel ook daadwerkelijk zo lang en leuk om te spelen dat je op een gegeven moment wel aan komt bij 99 of ben je gewoon voor wat quests aan het spelen?
Ja absoluut!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef Neraice het volgende:
Dragon Quest IX? Is dat een aanrader?Zoek nog een leuke RPG.
Wat voor soort RPG is het? Is het zoiets als Chrono Trigger? Want daar heb ik enorm van genotenquote:
Het is een Dragon Questquote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat voor soort RPG is het? Is het zoiets als Chrono Trigger? Want daar heb ik enorm van genoten
Als je Chrono Trigger leuk vond ga je DQIX ook tof vindenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Neraice het volgende:
Ja ik heb nog nooit een DQ gespeeld (shame on me). Maar die reviews zien er veelbelovend uit en de graphics zien er uit als mijn type game dus ik ga 'm halen denk ik
Linda's passie?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef TheArt het volgende:
Ik heb weinig verstand hiervan, maar ik zoek wat leuke spelletjes voor het zusje van mijn vriendin. Ze is 10 en heeft een Nintendo DS Lite. Ze houdt van spelletjes waarin ze dieren moet verzorgen, maar ook Mario spelletjes. Ook zie ik haar op de computer regelmatig van die simpele schietspelletjes spelen. Denk dan niet aan heftige dingen, maar gewoon van die hele simpele spelletjes op speeleiland of spele.nl ofzo.
Kunnen jullie mij tips geven voor een aantal spelletjes?
Jup. Zien er wat anders uit en heeft een ietwat andere opbouw qua verhaal. DQ:8 begin je als klein jongetje en groei je naarmate je langzaam speelt steeds meer op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef Neraice het volgende:
Hij is echt supergaaf!Echt precies dat vredige sfeertje dat ik zo leuk vind in RPG's.
Zijn de andere Dragon Quests ook zo? Want dan weet ik wat ik hierna ga kopen
Ik kan echt niet meer wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |