abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:39:46 #251
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88776402
Er is al een stap in de goede richting gezet. :)
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88776806
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef richard_prf het volgende:
In mijn woonplaats is het nu mogelijk je aan te melden voor zaalvoetbal voor beginners tussen 25 en 35, dit ga ik morgen doen.
Dat lijkt me leuk en je bouwt een goede conditie op en maybe sociale contacten.
Ben alleen bang dat er een fakking clown tussen zit die me belachelijk gaat maken. Ben fysiek nog niet super sterk dus ik ben gemakkelijke target. Ik hoop maar dat ik een goed weerwoord heb.
koop 2 kettlebells van 16kg en doe de hele dag door snatches voor neurale efficiëntie... zelfde idee als de hele dag door pullups doen wanneer je bijvoorbeeld langs iets loopt waaraan jij je kan optrekken. Ik ben op het moment volledig gestopt met een krachttraining schema, maar ik doe wel de hele dag door snatches met 2 kettlebells 44kg wat uit komt op een paar honderd per dag. Anders doe je iedere keer als je zin heb een setje pushups. Beproefde methode gebruikt door russische spcial forces. Hoe het ook is, hoe sterker jij je voelt hoe mannelijker en dus aantrekkelijker voor vrouwen
pi_88777262
Het is een hele lap tekst, en er zitten meer meningen als feiten in, hoewel bepaalde meningen ook feiten kunnen zijn.

Maar de schrijver van dat artikel is zo begaan met het lot van de pesters dat hij mij iemand lijkt die zelf ook gepest is. Daarnaast is het veel analyseren van situaties, diegene heeft dus een overlevingstrategie ontwikkeld om alles te beredeneren vanuit ratio maar niet zozeer vanuit gevoel.

Als je veel in je hoofd gaat zitten mislukken de relaties ook vaak omdat te gebrand bent om rationeel een veilige situatie voor jezelf te creéren.
pi_88777804
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef RianaLuna het volgende:
"Slachtoffers van pesten zijn geestelijk kapot gemaakt, ontberen daardoor fundamentele vaardigheden en blijven tot ver in de 20 maagd."

Ik vind dat tot ver in de 20 maagd.. overdreven.. ik bedoel ik ken zat mensen die dagelijks gepest werden, incl mijzelf, die niet meer maagd zijn..
Is het belangrijk of je wel of niet maagd moet zijn? Is het zo erg dan om lang maagd te blijven?
Heeft dit een hogere priroiteit dan in balans komen met jezelf?
pi_88778535
Ik heb je topics eens doorgelezen. Je hebt echt genoeg tips gehad nu om er wat van te gaan maken. Nu moet je jezelf een schop onder je kont geven en de rest van je leven gelukkig worden. Je moet het verleden los laten. Het was vervelend maar nu zit je (allang) niet meer op die school en kan je met een soort van schone lei beginnen.

Ik heb je foto gezien in je FoBo en ik vind je er niet slecht uitzien. Je ziet er uit als een gezonde Hollandse jongen en niks mis mee. Dat je nog maagd bent, dat vind ik wel het minste probleem van alles. Probeer eerst maar eens normaal contact te krijgen met meisjes en zie dan verder.
Haters gonna hate.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:43:46 #256
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88779128
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb je topics eens doorgelezen. Je hebt echt genoeg tips gehad nu om er wat van te gaan maken. Nu moet je jezelf een schop onder je kont geven en de rest van je leven gelukkig worden. Je moet het verleden los laten. Het was vervelend maar nu zit je (allang) niet meer op die school en kan je met een soort van schone lei beginnen.

Ik heb je foto gezien in je FoBo en ik vind je er niet slecht uitzien. Je ziet er uit als een gezonde Hollandse jongen en niks mis mee. Dat je nog maagd bent, dat vind ik wel het minste probleem van alles. Probeer eerst maar eens normaal contact te krijgen met meisjes en zie dan verder.
Ik kan me het ook niet echt voorstellen dat vrouwen maagdelijkheid een probleem zouden vinden, hoewel die er natuurlijk ook wel zullen zijn.
pi_88779137
Je kan ook 35 euro uit de muur trekken en naar de hoeren gaan, niet de moraalridder uithangen dat je dat niet doet zulke dingen. Die vrouwen zijn er voor jou.

Je gaat eerst naar zo'n hoer, daarna ga je naar de disco en spreek je een vrouw aan en check je of je wat relaxter in het contact staat met de wetenschap dat je net een vrouw geneukt hebt.

Gewoon expirimenteren
pi_88779333
Alleen moet er wel bij zeggen dat het sterk af te raden is om naar een kroeg te gaan die gesitueerd is in de hoerenbuurt. Er zitten allemaal depressieve wanhopige mensen.
Ben voor de grap eens zo'n kroeg binnen gestapt en die sfeer die daar hing was gewoon vreselijk, ik moest die energieën die daar hingen zelfs uit mijn kleren wassen na afloop.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:50:52 #259
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88779413
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:48 schreef Elita_aap het volgende:
Alleen moet er wel bij zeggen dat het sterk af te raden is om naar een kroeg te gaan die gesitueerd is in de hoerenbuurt. Er zitten allemaal depressieve wanhopige mensen.
Ben voor de grap eens zo'n kroeg binnen gestapt en die sfeer die daar hing was gewoon vreselijk, ik moest die energieën die daar hingen zelfs uit mijn kleren wassen na afloop.
Was dat voor of na dat je naar de hoeren was geweest? :P
pi_88779488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Was dat voor of na dat je naar de hoeren was geweest? :P
Ik was toen niet bij de hoeren geweest
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:55:41 #261
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88779594
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Elita_aap het volgende:

[..]

Ik was toen niet bij de hoeren geweest
Was ook maar een geintje gast/meid. ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:39:56 #262
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_88786479
lol als ts bij mij in de klas had gezeten, had hij elke dag van zijn zakgeld eten en drinken voor mij gehaald in de kantine
pi_88786611
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef henkzijlstra het volgende:
lol als ts bij mij in de klas had gezeten, had hij elke dag van zijn zakgeld eten en drinken voor mij gehaald in de kantine
Wees er maar trots op.
Whaaaat???? No money?
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:49:10 #264
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_88786872
quote:
1s.gif[b] Op zaterdag 13 november 2010 03:39 schreef richard_prf het volgende:
En ik maar denken dat het aan mijn uiterlijk lag.... what a joke
[/quote]

Pesten vind ik een heel raar en vaak onverklaarbaar fenomeen.
Wat naar dat het je zo vaak is overkomen.

Ik heb even in je fotoboek gekeken, en ik denk ook zeker niet dat het aan je uiterlijk ligt.
Je ziet er uit als een hele normale man, ik zou niet weten waarom dat aanleiding zou moeten zijn om je te pesten.

Als je je teruggetrokken gedraagt zijn er, en dat is geen excuus om te pesten, altijd mensen die er misbruik van maken en je snel als een prooi zien.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_88787041
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef henkzijlstra het volgende:
Bij deze hoeft TS dus ook geen waarde meer te hechten aan jouw 'schop onder de kont' advies.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:55:15 #266
198098 henkzijlstra
pi_88787099
als je je erg kwetsbaar en vreemd opstelt vraag je er wel een beetje om om gepest te worden

als je terugkijkt naar de oertijd; als je anders was dan anderen ofwel sterk afweek van de groep (in negatieve zin) werd je min of meer verstoten. recht de sterkste en recht van het overleven

nu wordt je als kind gepest (omdat dit in de mens zijn aard zit) en later genegeerd. omdat mensen nu ontwikkeld en beschaafd zijn en freaks dus niet zomaar verstoten.

in de aard van het beestje zitten echter nog steeds de oergevoelens
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:56:03 #267
198098 henkzijlstra
pi_88787125
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij deze hoeft TS dus ook geen waarde meer te hechten aan jouw 'schop onder de kont' advies.
en dat bepaal jij? ik ben nooit gepest inderdaad. ik ben ook niet moeders mooiste maar heb schijt aan iedereen en heb daardoor veel vrienden en vriendinnen, veel sex en een goede baan
pi_88790422
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef richard_prf het volgende:
In mijn woonplaats is het nu mogelijk je aan te melden voor zaalvoetbal voor beginners tussen 25 en 35, dit ga ik morgen doen.
Dat lijkt me leuk en je bouwt een goede conditie op en maybe sociale contacten.
Ben alleen bang dat er een fakking clown tussen zit die me belachelijk gaat maken. Ben fysiek nog niet super sterk dus ik ben gemakkelijke target. Ik hoop maar dat ik een goed weerwoord heb.
Als dat zo is dan sturen wij de Fok!Knock ploeg op hem af. ;)
Count me in TS! :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88792376
TS in je TT staat dat je 26 bent, maar op moviemeter is je leeftijd 22? Niet dat het er echt toe doet, maar viel me op :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:56:18 #270
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88792410
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Stefanovich het volgende:
TS in je TT staat dat je 26 bent, maar op moviemeter is je leeftijd 22? Niet dat het er echt toe doet, maar viel me op :P
Goede edit. :P
pi_88792547
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

en dat bepaal jij? ik ben nooit gepest inderdaad. ik ben ook niet moeders mooiste maar heb schijt aan iedereen en heb daardoor veel vrienden en vriendinnen, veel sex en een goede baan
Daar doelde ik helemaal niet op. Met zo'n bericht als de vorige klinkt jij juist als het soort pester waar TS een groot deel van zijn problemen aan te danken heeft. En als je dan kijkt naar het advies dat je geeft (dat hij zich niet moet aanstellen etc), is dat meteen een reden om het niet meer serieus te nemen, komende van een pestkop. Logisch dat je dan geen medelijden hebt met pestslachtoffers, als je zelf ook iemand bent die misbruik zou maken van zulke mensen.
pi_88796000
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

Henk Zijlstra stuurde me een mail:
Hallo Richard,

Ik kwam je foto tegen op internet en vind je een erg lekkere kerel. Ik mail even met het mailadres van mijn vriend (is nu uit) omdat hij dat toch niet meer gebruikt. Mail je me terug? Ik ben namelijk ook al een hele tijd op zoek naar een 'soulmate' en denk dat ji aardig in de buurt komt.

x

Ingrid

Ik was dom om mijn moviemeter profiel te linken en waardoor je mijn email adres achterhaalt hebt -.-
pi_88797359
:')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:16:04 #274
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_88799819
Wat goed, iets ondernomen om er uit te gaan!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_88799891
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Andromache het volgende:
Wat goed, iets ondernomen om er uit te gaan!
VOlgende week maandag ga ik inderdaad. En ik zeg ook eerlijk ik vind het echt kut in een nieuwe groep te komen. Meestal gaan het de eerste 1 - 2 maanden goed en starten daarna de pesterijen.

[ Bericht 14% gewijzigd door richard_prf op 16-11-2010 22:22:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')