Haha, das toch superstoer. Eigenlijk moet je camera meenemen en dan zoiets vastleggen. Dat zou een hele vette hobby zijn. Avontuurlijk en als je er passie voor hebt zijn het ook nog eens erg mooie verhalen. Meisjes houden van avontuur en passiequote:Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef richard_prf het volgende:
3 en 5 kan je ook wegstrepen
In de nacht kan ik 100% zien ik ga altijd autorijden vanaf een uur of 8... toets ik wat in op de navigatie en rijd ik daar heen... heerlijk. Dat ik in de nacht nog 100% kan zien. Vanaf schemer eigenlijk.
Ik zou hier zo'n flauw grapje over kunnen maken!quote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef nopes het volgende:
heb je mijn post eigenlijk gelezen, ik heb geen zin om voor niks te schrijven
Waar was je voor opgepakt?quote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
Ik sliep dit weekend tussen twee vrouwen.
Ja en je durfde je niet te bewegenquote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
Ik sliep dit weekend tussen twee vrouwen.
Stil lag hij he?quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en je durfde je niet te bewegen
Kan je geen scherpere foto maken dan?quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het niet, strawberry zou me eigelijk een keer live moeten keuren. maybe is een foto wel heel vertekend beeld
En al was hij het wel, dan is dat nog niet het grootste probleem.quote:Op maandag 15 november 2010 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En al is het een beetje vertekent, je maakt mij niet wijs dat je live lelijk bent...
Nee, scherpere resolutie kan mijn mobile camera niet aan. Absoluut niet gefotoshopt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je geen scherpere foto maken dan?
Maar ik zie niet in waarom die foto een verkeerd beeld zou geven, tenzij je 'm gephotoshopt hebt.
Top, vooral volhouden.quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig en ik boek ook veel progressie omdat mn verbranding zo langzaam is tegenwoordig en daar ben ik blij mee. Ik hoef niet meer 30 boterhammen op een dag te eten om aan te komen zeg maar. Ik zweette de hele dag door... zelfs als ik niks deed.
Gewoon 4 boterhammen, middag eten, avond eten en wat snacks tussendoor is al genoeg tegenwoordig om aan te komen en ik ben daar blij mee. Er zijn genoeg van die "natural skinny guys " die gewoon hun hele leven zo'n snelle stofwisseling blijven behouden.
Mn coach verwacht dan ook dat ik makkelijk 80 kilo kan bereiken. Misschien zelfs 90. Als ik maar hard blijf werken en me aan het schema blijf houden.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Daar hebben ze een woord voor bedacht: Zelfbeeld. Het beeld wat jij over jezelf hebt. Wie je denkt dat je zelf bent.
Dat beeld veranderd met elke beslissing die je maakt in je leven, en op dit moment ben je erf actief bezig dit zelfbeeld voor jezelf te verneuken. Negatieve gedachten of affirmaties zoals:
[..]
[..]
daarmee loop je jezelf voor de gek te houden. Als tegen jezelf gaat lopen herhalen dat het onmogelijk is een vrouw te krijgen dan is dat ook zo.
[..]
Nog zo'n zin waarmee je jezelf iets aanpraat. Hoe vaker je dit tegen jezelf zegt, hoe meer je er zelf in gaat geloven. Als je met zo'n instelling door het leven gaat, ga je je inderdaad ook gedragen als een magere gast zonder uitstraling. Terwijl je dat helemaal niet wil zijn.
Bedenkt goed: niemand kan jou leuk vinden, wanneer je jezelf niet leuk vind
[..]
En dat is dus heel grote onzin. Je legt jezelf beperkingen op, omdat je denkt ergens niet tot in staat te zijn. Hiermee hou je je eigen gecreëerde barricades in stand.
Je moet weten dat je alles kan. ALLES. Als je maar écht wilt. Als je er maar voor 100% voor wil gaan, en je door niemand tegen laat houden, en geen moment twijfelt aan jezelf.
En ja, ik hoor het je denken: 'makkelijker gezegd als gedaan', maar ook dat is niet helemaal waar. Je kan namelijk nu meteen al beginnen door positiever te gaan denken. Ga de komende vijf minuten eens goed letten op wat je denkt, en kijk welke gedachten positief zijn, en welke negatief. Schrijf ze desnoods op. Vraag jezelf daarna af waarom je die gedachtes hebt. En dan bedoel ik niet welke oorzaak ze hebben, maar welk doel ze dienen. Waarom zou je negatief denken? Dat is verspilde energie.
Je kan je leven leven zoals je zelf wil.
Groot gelijk, maar ik was nogal verbaasd over het feit dat hij bijna een excuus wilde vinden dat hij lelijk was!quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En al was hij het wel, dan is dat nog niet het grootste probleem.
Dat is namelijk een negatieve, sombere uitstraling en onzekerheid. Focus je daar dus liever op Richard!
Heb dit boek vol bewondering gelezen een jaar of 3 geleden. Uiterst interessant inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef opinionr het volgende:
O en lees "The Game" ook eens. Hier .
Wil niet zeggen dat Neil Strauss het perfecte voorbeeld is voor een beter leven. Je hoeft niet persee direct een player te wordenMaar er staan wel een hoop praktische voorbeelden in het boek over hoe je over weinig zelfvertrouwen heen stapt.
Heb je huntelaar wel eens zien voetballen? Een lange slungelige hark met amper fysiek, maar super populair bij zijn teammates.. wees gewoon jezelf, maar ga ook gesprekjes aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef richard_prf het volgende:
In mijn woonplaats is het nu mogelijk je aan te melden voor zaalvoetbal voor beginners tussen 25 en 35, dit ga ik morgen doen.
Dat lijkt me leuk en je bouwt een goede conditie op en maybe sociale contacten.
Ben alleen bang dat er een fakking clown tussen zit die me belachelijk gaat maken. Ben fysiek nog niet super sterk dus ik ben gemakkelijke target. Ik hoop maar dat ik een goed weerwoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |