abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 20:09:56 #226
212207 Jamiroquai
...Consumers?
pi_88752026
Je gaat naar de sportschool. Mooi. Nu de rest.

1. Ga naar sportschool. - Check
Iedereen die vervelend is sla je durft niets meer te zeggen(en gaan ze je dus complimenten geven, true story.) en alle vrouwen vinden spieren simpelweg leuk.

2. Ga op vakantie voor 1 jaar.
Alle vrouwen op vakantie willen 3 dingen: Sex, Sex en Sex van gespierde mannen. Het hoeft niets (tot weinig) te kosten. (Ga liften, Neem een tentje mee, Slaap bij meisjes/nieuwe vrienden etc etc)

3. Eet beter, slaap beter.
Meer energie = Meer dingen doen = Minder tijd om te denken = Minder depressie = PERFECT!

4. Lees "The Power of Now"
Help tegen depressieve gedachten en zelf-vertrouwen in algemeen. Lezen!

5. Kijk de film Fight Club.
Hoezo jouw leven is erg? Ga naar Afrika of krijg een dodelijke ziekte. Dan weet je pas wat je allemaal mist omdat je GEEN ACTIE ONDERNEEMT Maar op je luie reet zit te JANKEN om de complete BULLSHIT dat je fucking collega's je een hand geven in plaats van een kus.

6. Geef jezelf de schuld
Want dat betekent dat je de mogelijkheid heb om het te FIXEN

Geen boehoe of "Houd je kop, je snapt het niet". Ik ben daar ook geweest, met janken of zelf-moord kom je nergens. Mss houden de negatieve gevoelens op maar de positieve gevoelens die je KAN krijgen zijn sowieso 100 maal beter.

Ga dit doen ofzo.

(Nachten kunnen ook gruwelijk mooi zijn!)

En pas als je zegt "Deze gozer heeft gelijk. Ik ga er iets aan doen. Nu meteen" kan je beginnen.

Tough Love.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jamiroquai op 15-11-2010 20:34:54 ]
pi_88752722
3 en 5 kan je ook wegstrepen.

FIght club is goed inderdaad en staat op plek 10 in mijn top 10. The matrix vond ik overigens maar niks. Toch 9 andere films die ik beter vond: http://www.moviemeter.nl/user/117973

In de nacht kan ik 100% zien ik ga altijd autorijden vanaf een uur of 8 soms wat later... toets ik wat in op de navigatie en rijd ik daar heen... heerlijk. Dat ik in de nacht nog 100% kan zien. Vanaf schemer eigenlijk.

[ Bericht 47% gewijzigd door richard_prf op 15-11-2010 20:30:14 ]
  maandag 15 november 2010 @ 20:33:32 #228
212207 Jamiroquai
...Consumers?
pi_88753324
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef richard_prf het volgende:
3 en 5 kan je ook wegstrepen

In de nacht kan ik 100% zien ik ga altijd autorijden vanaf een uur of 8... toets ik wat in op de navigatie en rijd ik daar heen... heerlijk. Dat ik in de nacht nog 100% kan zien. Vanaf schemer eigenlijk.
Haha, das toch superstoer. Eigenlijk moet je camera meenemen en dan zoiets vastleggen. Dat zou een hele vette hobby zijn. Avontuurlijk en als je er passie voor hebt zijn het ook nog eens erg mooie verhalen. Meisjes houden van avontuur en passie ;)

En Fight Club vind ik een prachtige film die perfect is voor iedereen om "Stap 1" te zetten in het proces om jezelf te verbeteren. Het stript namelijk alles dat je door de jaren heb aangeleerd met de simpele zin: "It's only after we've lost everything that we're free to do anything.". Het symboliseert een nieuw begin, voor mij althans.
  maandag 15 november 2010 @ 20:42:04 #229
246112 nopes
e-mail staat in profiel
pi_88753734
heb je mijn post eigenlijk gelezen, ik heb geen zin om voor niks te schrijven
  maandag 15 november 2010 @ 20:43:17 #230
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88753791
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef nopes het volgende:
heb je mijn post eigenlijk gelezen, ik heb geen zin om voor niks te schrijven
Ik zou hier zo'n flauw grapje over kunnen maken! :7

Doe ik niet.

Toch ontopic, aangezien dit uitlokt tot trollen: je post was inzichtvol. Ik ben het dan ook met je eens dat het handiger is voor Richard om eerst aan zichzelf te werken en als doel voor (midden/eind) 2011 het beginnen aan een relatie.

Nadat hij eerst een heleboel sletjes in diverse nachtclubs heeft laten kennismaken met zijn liefdesknots, natuurlijk. ;)
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  maandag 15 november 2010 @ 20:47:09 #231
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88753992
Ik sliep dit weekend tussen twee vrouwen.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88754019
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
Waar was je voor opgepakt?
  maandag 15 november 2010 @ 20:47:53 #233
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88754036
quote:
5s.gif Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Waar was je voor opgepakt?
Grappig?
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88754051
quote:
Ja en je durfde je niet te bewegen :)
  maandag 15 november 2010 @ 20:48:56 #235
212207 Jamiroquai
...Consumers?
pi_88754091
quote:

[..]

Grappig?
Leeftijd en diersoort?
pi_88754099
quote:

[..]

Grappig?
Wist niet dat dat strafbaar was?
  maandag 15 november 2010 @ 20:50:16 #237
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88754158
quote:
17s.gif Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja en je durfde je niet te bewegen :)
Stil lag hij he? :o
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_88754337
Ik ben echt jarenlang gepest. Dag in dag uit kreeg ik te horen dat ik lelijk was. Dat pesten heeft diepe sporen nagelaten. Ik ben gaan geloven dat ik ook echt lelijk was/ ben. Ik heb nu al 8 jaar een vriend met wie ik samenwoon, maar nog steeds voel ik me vaak lelijk en minderwaardig. Ik hoop mezelf ooit te kunnen accepteren.
pi_88755003
Ik krijg het gevoel dat TS het gaat snappen! *O*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_88755863
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het niet, strawberry zou me eigelijk een keer live moeten keuren. maybe is een foto wel heel vertekend beeld
Kan je geen scherpere foto maken dan? :P
Maar ik zie niet in waarom die foto een verkeerd beeld zou geven, tenzij je 'm gephotoshopt hebt.
pi_88755920
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

En al is het een beetje vertekent, je maakt mij niet wijs dat je live lelijk bent...
En al was hij het wel, dan is dat nog niet het grootste probleem.
Dat is namelijk die negatieve, sombere uitstraling en onzekerheid. Focus je daar dus liever op Richard!

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 15-11-2010 21:31:13 ]
pi_88755993
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je geen scherpere foto maken dan? :P
Maar ik zie niet in waarom die foto een verkeerd beeld zou geven, tenzij je 'm gephotoshopt hebt.
Nee, scherpere resolutie kan mijn mobile camera niet aan. Absoluut niet gefotoshopt.
pi_88756046
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben ik mee bezig en ik boek ook veel progressie omdat mn verbranding zo langzaam is tegenwoordig en daar ben ik blij mee. Ik hoef niet meer 30 boterhammen op een dag te eten om aan te komen zeg maar. Ik zweette de hele dag door... zelfs als ik niks deed.

Gewoon 4 boterhammen, middag eten, avond eten en wat snacks tussendoor is al genoeg tegenwoordig om aan te komen en ik ben daar blij mee. Er zijn genoeg van die "natural skinny guys " die gewoon hun hele leven zo'n snelle stofwisseling blijven behouden.
Mn coach verwacht dan ook dat ik makkelijk 80 kilo kan bereiken. Misschien zelfs 90. Als ik maar hard blijf werken en me aan het schema blijf houden.

Top, vooral volhouden. :)
Als je blijer bent met je lichaam straal je dat ook uit en wordt je ook zelfverzekerder.
pi_88756107
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Daar hebben ze een woord voor bedacht: Zelfbeeld. Het beeld wat jij over jezelf hebt. Wie je denkt dat je zelf bent.

Dat beeld veranderd met elke beslissing die je maakt in je leven, en op dit moment ben je erf actief bezig dit zelfbeeld voor jezelf te verneuken. Negatieve gedachten of affirmaties zoals:

[..]

[..]

daarmee loop je jezelf voor de gek te houden. Als tegen jezelf gaat lopen herhalen dat het onmogelijk is een vrouw te krijgen dan is dat ook zo.

[..]

Nog zo'n zin waarmee je jezelf iets aanpraat. Hoe vaker je dit tegen jezelf zegt, hoe meer je er zelf in gaat geloven. Als je met zo'n instelling door het leven gaat, ga je je inderdaad ook gedragen als een magere gast zonder uitstraling. Terwijl je dat helemaal niet wil zijn.

Bedenkt goed: niemand kan jou leuk vinden, wanneer je jezelf niet leuk vind

[..]

En dat is dus heel grote onzin. Je legt jezelf beperkingen op, omdat je denkt ergens niet tot in staat te zijn. Hiermee hou je je eigen gecreëerde barricades in stand.
Je moet weten dat je alles kan. ALLES. Als je maar écht wilt. Als je er maar voor 100% voor wil gaan, en je door niemand tegen laat houden, en geen moment twijfelt aan jezelf.

En ja, ik hoor het je denken: 'makkelijker gezegd als gedaan', maar ook dat is niet helemaal waar. Je kan namelijk nu meteen al beginnen door positiever te gaan denken. Ga de komende vijf minuten eens goed letten op wat je denkt, en kijk welke gedachten positief zijn, en welke negatief. Schrijf ze desnoods op. Vraag jezelf daarna af waarom je die gedachtes hebt. En dan bedoel ik niet welke oorzaak ze hebben, maar welk doel ze dienen. Waarom zou je negatief denken? Dat is verspilde energie.

Je kan je leven leven zoals je zelf wil.
_O_ Er zijn natuurlijk uitzonderingen (bijvoorbeeld iemand die chirurg wil worden maar er echt het geld en/of de intelligentie niet voor heeft) maar voor Richard gaat dit zeker op denk ik.
pi_88756278
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En al was hij het wel, dan is dat nog niet het grootste probleem.
Dat is namelijk een negatieve, sombere uitstraling en onzekerheid. Focus je daar dus liever op Richard!
Groot gelijk, maar ik was nogal verbaasd over het feit dat hij bijna een excuus wilde vinden dat hij lelijk was!

IS NIET ZO!

En FeestBoek mag van mij de ''post van het jaar''-award hebben...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_88759316
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Kally het volgende:

[..]

Stil lag hij he? :o
Ja _O- Hij was wel heet :Y
pi_88763458
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef opinionr het volgende:
O en lees "The Game" ook eens. Hier .
Wil niet zeggen dat Neil Strauss het perfecte voorbeeld is voor een beter leven. Je hoeft niet persee direct een player te worden ;) Maar er staan wel een hoop praktische voorbeelden in het boek over hoe je over weinig zelfvertrouwen heen stapt.
Heb dit boek vol bewondering gelezen een jaar of 3 geleden. Uiterst interessant inderdaad.
pi_88765269
In mijn woonplaats is het nu mogelijk je aan te melden voor zaalvoetbal voor beginners tussen 25 en 35, dit ga ik morgen doen.
Dat lijkt me leuk en je bouwt een goede conditie op en maybe sociale contacten.
Ben alleen bang dat er een fakking clown tussen zit die me belachelijk gaat maken. Ben fysiek nog niet super sterk dus ik ben gemakkelijke target. Ik hoop maar dat ik een goed weerwoord heb.
pi_88766500
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef richard_prf het volgende:
In mijn woonplaats is het nu mogelijk je aan te melden voor zaalvoetbal voor beginners tussen 25 en 35, dit ga ik morgen doen.
Dat lijkt me leuk en je bouwt een goede conditie op en maybe sociale contacten.
Ben alleen bang dat er een fakking clown tussen zit die me belachelijk gaat maken. Ben fysiek nog niet super sterk dus ik ben gemakkelijke target. Ik hoop maar dat ik een goed weerwoord heb.
Heb je huntelaar wel eens zien voetballen? Een lange slungelige hark met amper fysiek, maar super populair bij zijn teammates.. wees gewoon jezelf, maar ga ook gesprekjes aan.
Niet een afwachtende houding aannemen.
In elk geval een goede move dat je gaat voetballen! Je neemt stappen! Ik ben trots op je :P
pi_88775821
Even een tvp. Vermakelijk topic. Misschien dat ik vanavond zin heb om inhoudelijk te reageren.

[ Bericht 2% gewijzigd door P8 op 16-11-2010 13:32:37 ]
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')