abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88739811
TS kijkt wel raar uit zijn ogen, Hij doet me denken aan een jonge, dunne Chris Chan www.encyclopediadramatica.com/chris_chan
pi_88739875
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe kan ik me weren tegen vrouwen dan? Ik snap niet waarom ze zo deden tegen mij, echt iedereen deed er aan mee. Als een neutraal persoon kan ik niet snappen waarom een meisje het leven van een jongen kapot probeert te maken als die persoon niks verkeerd deed.
Omdat ik misschien passieve houding heb? maybe zijn ze daarom wel zo meedogenloos? Vrouwen ruiken mn onzekerheid.
Ik weet niet hoe jij tegen hen deed? maar als ik een man zou slaan dan slaat hij me meteen terug hoor. ik heb een beste vriend die ik af en tpoe voor de lol een beetje mepte (play fighting) en die sloeg me gewoon terug als ik hem pijn deed. Niet dat ik een blauwe plek had, maar toch. En die is net zo lang als jij (wel wat dikker) maar zeker niet echt gespierd. En ook een nerd:p
pi_88740493
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Radioheart het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij tegen hen deed? maar als ik een man zou slaan dan slaat hij me meteen terug hoor. ik heb een beste vriend die ik af en tpoe voor de lol een beetje mepte (play fighting) en die sloeg me gewoon terug als ik hem pijn deed. Niet dat ik een blauwe plek had, maar toch. En die is net zo lang als jij (wel wat dikker) maar zeker niet echt gespierd. En ook een nerd:p
Negeren alsof ik niks hoorde. Ze sloegen me niet het was gewoon geestelijk.
pi_88740576
tsja dan zijn het gewoon bitches. Je bent nu toch niet meer op de middelbare school? in de brugklas was ik lelijk met pluishaar, bril, beugel, geen borsten, geen kont... en toch heb ik nu een prima leven. Je moet je er over heen zetten, gewoon vriendelijke chitchat aangaan met je collegas en dan komt het vanzelf goed.
pi_88740938
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Radioheart het volgende:
TS kijkt wel raar uit zijn ogen, Hij doet me denken aan een jonge, dunne Chris Chan www.encyclopediadramatica.com/chris_chan
Vind je? Moet zeggen dat het me aan zijn foto's niet is opgevallen.
En dat is ook geen reden voor het niet hebben van een vriendin e.d. :P
pi_88741093
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef richard_prf het volgende:
Voel me gewoon alleen op deze wereld.
Elke dag gezeik op het werk, altijd alleen thuis komen. Maybe komt het wel omdat ik skinny ben.Ik ben nu bezig om te doen wat deze kerel hier beweert. Ik mail zelfs met hem en hij heeft goede adviezen..... IK eet als een paard en train als een gek.
Nee, het heeft niets met uiterlijk te maken. De meest lelijke gozers kunnen een rijk sociaal leven hebben. Dus ik zou echt proberen om dingen te ondernemen en aan je zelfvertrouwen te werken, in plaats van wanhopig op zoek gaan naar een meisje. Als je aan jezelf werkt en happy leert te zijn met je leven, komt dat meisje zelf wel. Zo lang je maar dingen onderneemt en verandert!

Het is heel rot wat je vroeger allemaal gebeurd is, maar in het verleden blijven hangen helpt je niet verder. Het kan je misschien wel inzicht geven, probeer dit op een positieve manier te gebruiken en niet op een negatieve 'ik ben niet meer te redden' manier want dat is onzin!
pi_88741117
Ah ik zie nu de foto in je fotoboek. Je bent naar de kapper geweest. :D
Ziet er goed uit man! Knappe gozer op die foto.
pi_88741267
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Herkenbaar, als ik aan mensen ging uitleggen dat ik gamen echt leuk vind geloofden ze me soms niet omdat het niet bij mijn uiterlijk pastte vonden ze. :')
Herkenbaar....blijkbaar mag je gamen alleen leuk vinden als je ook een nerderig uiterlijk hebt.
pi_88741277
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:44 schreef Jamiroquai het volgende:
1. Ga naar sportschool.
Iedereen die vervelend is sla je durft niets meer te zeggen(en gaan ze je dus complimenten geven, true story.) en alle vrouwen vinden spieren simpelweg leuk.

2. Ga op vakantie voor 1 jaar.
Alle vrouwen op vakantie willen 3 dingen: Sex, Sex en Sex van gespierde mannen. Het hoeft niets (tot weinig) te kosten. (Ga liften, Neem een tentje mee, Slaap bij meisjes/nieuwe vrienden etc etc)

3. Eet beter, slaap beter.
Meer energie = Meer dingen doen = Minder tijd om te denken = Minder depressie = PERFECT!

4. Lees "The Power of Now"
Help tegen depressieve gedachten en zelf-vertrouwen in algemeen. Lezen!

5. Kijk de film Fight Club.
Hoezo jouw leven is erg? Ga naar Afrika of krijg een dodelijke ziekte. Dan weet je pas wat je allemaal mist omdat je GEEN ACTIE ONDERNEEMT Maar op je luie reet zit te JANKEN om de complete BULLSHIT dat je fucking collega's je een hand geven in plaats van een kus.

6. Geef jezelf de schuld
Want dat betekent dat je de mogelijkheid heb om het te FIXEN

Geen boehoe of "Houd je kop, je snapt het niet". Ik ben daar ook geweest, met janken of zelf-moord kom je nergens. Mss houden de negatieve gevoelens op maar de positieve gevoelens die je KAN krijgen zijn sowieso 100 maal beter.

Ga dit doen ofzo.
[ afbeelding ]

En pas als je zegt "Deze gozer heeft gelijk. Ik ga er iets aan doen. Nu meteen" kan je beginnen.

Tough Love.
dit ^

go to gym 3x per week , is genoeg om er goed uit te zien en lekker in je vel te zitten in plaats van achter je pctje te schuilen -_- ga zelf ook al sinds 2 maanden geleden en je ziet zeer veel verschil al :) , dus doe dat een maand of 4-5 en je zal je confidence zkr zien stijgen ! ^^

some other words of advice : man the fuck up and do it faggot
pi_88741318
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah ik zie nu de foto in je fotoboek. Je bent naar de kapper geweest. :D
Ziet er goed uit man! Knappe gozer op die foto.
Alweer 2 maanden geleden, nja ben blij dat ik nog haar heb. Zo'n vriend van mij dat een echte player was toen we 17 - 18 waren hij komt binnen in een discotheek en vrouwen staarde hem aan enzo die is 25 nu en lijkt 40 en is half kaal enzo. Maar who cares? Hij heeft wel 15 chicks gehad in zn leven en is nu getrouwd en heeft een kind.
Ja ik ben tegenwoordig trots dat ik zelfs nog geen inhammen heb.
pi_88741354
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Alweer 2 maanden geleden, nja ben blij dat ik nog haar heb. Zo'n vriend van mij dat een echte player was toen we 17 - 18 waren hij komt binnen in een discotheek en vrouwen staarde hem aan enzo die is 25 nu en lijkt 40 en is half kaal enzo. Maar who cares? Hij heeft wel 15 chicks gehad in zn leven en is nu getrouwd en heeft een kind.
Ja ik ben tegenwoordig trots dat ik zelfs nog geen inhammen heb.
Hoe gaat het met je ogen? Is dat nog slechter geworden of juist beter?

En 15 chicks...klinkt allemaal heel leuk, maar het gaat om de kwaliteit niet de kwantiteit hè :P
pi_88741444
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je ogen? Is dat nog slechter geworden of juist beter?
Slecht maar wat doe je er aan.... zo ziet het leven er uit met deze ziekte:

A day in the life of a floaters victim

2-Nov-2010 16:02:33

So I'm a bit bored at work, and particularly annoyed by my floaters, so I though, why not recount and day in the life of me!!

7am - Wake up in my darkly lit bedroom, thick curtains which block the light out nicely. For about 30seconds I could think I don't have floaters.

7.30am - Head to the bathroom to do the morning routine. My girlfriend likes it bright in there so I pop my sunglasses on first. Doesn't really help though, plenty of floaters to be seen bobbing around against the plain white backgrounds and tiles.

8.00am - Head to work. Sunglasses are still on, put the sunvisor down too just to block out some of the sky, and if its a very bright day a black baseball cap goes on too. Rainy days are better, but the sunglasses dont really come off.

9am - At work now, until recently I would take my sunglasses off, recently though its gotten tougher and I just work the day out with them on.

9 - 6pm - My working day. I tend to take the sunglasses off when I deal with managment or go to meetings, just so I dont get seen as a wierdo. The result though is a spend the majority of the meeting chasing floaters around the room.

6pm - Head home. Its getting dark now which is great, I can wear my normal glasses for the drive home, and for that drive I can feel free...........for the most part. The worst floaters still make themselfs known, even in the dark.

7pm - Head for a run if its nice out. Another great time because its dark, the exercise helps you forget about the floaters. For the 30 mins I out jogging I forget about the floaters.

7.30pm - Settle down for the rest of the night. Main lights off in the living room and a dim lamp on in the corner. Sunglasses go back on. Generally I can forget about them until I need the toilet!! Damn that bright bathroom.

12pm - Go to bed, and repeat.

Dealing with the flaoters over the course of a day, working in a job which requires computers is a draining experience. I invariably get home feeling exhasted. I get regular eye strain and headaches. And feel geenrally frustrated about this situation I find myself in through no fault of my own.
pi_88741525
Ben dubbel geowned..... Zowel de oogziekte is geestlijk slopend en echt een belemmering om sociale contacten te krijgen.

Maar ik zet me er overheen..... Ik draag contactlenzen met sunglass effect en nu is het wel uit te houden.
  maandag 15 november 2010 @ 16:10:01 #164
212207 Jamiroquai
...Consumers?
pi_88741535
15 chicks :')

Gast, dat is echt niets.

Je moet de epische verhalen eens aanhoren van de mannen in Las Vegas die 1000+ vrouwen hebben gescoord. Diep verborgen in het internet weliswaar, maar de videobeelden liegen er niet om.

Ik wil eigenlijk best wel een reactie op mijn post. Ga je nou nog wat aan je situatie doen of niet?

Take the RED PILL!!!
pi_88741577
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Jamiroquai het volgende:

Gast, dat is echt niets.

Je moet de epische verhalen eens aanhoren van de mannen in Las Vegas die 1000+ vrouwen hebben gescoord. Diep verborgen in het internet weliswaar, maar de videobeelden liegen er niet om.

Ik wil eigenlijk best wel een reactie op mijn post. Ga je er nou nog wat aan doen of niet?

Take the RED PILL!!!
Ja ik ga al naar de sportschool. Maar door mn oogziekte ben ik niet in staat om me in zonnige omgevingen te bevinden.
pi_88741593
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Jamiroquai het volgende:

Gast, dat is echt niets.

Waarom zou je zoveel chicks willen scoren. :') Als een vrouw dat doet is ze een dikke slet, maar ik zou ook echt geen vriendje willen die neukt om de kwantiteit rather than kwaliteit. Nee, daar heb ik echt geen respect voor.
pi_88741633
Wat ik trouwens wel zou doen is al je banden met WoW verbreken. Af en toe gamen is niks mis mee, maar het moet niet je leven beheersen. Vrouwen vinden het interessant als jij een avontuurlijk leven hebt waarin je veel meemaakt. Ze zitten niet te wachten op je avonturen als ORC in de bossen van WoW. ;-) En het probleem met games als WoW is dat je er (te) veel tijd in moet steken, wil je een beetje meekomen. Je sociale leven moet prioriteit 1 hebben en geloof me, het is nog verslavender dan WoW.
pi_88741778
1000+ vrouwen?? shit hey, er zijn geen eens 500 vrouwen die voldoen aan mijn eisen.
Ik ben een kieskeurige klootzak.

Richard_prf. ik ga niet het hele topic doorlezen om te kijken of je inmiddels al genoeg feedback en/of tips gehad heb, maar mocht je er behoefte aan hebben kan je me een PM sturen. Ik kan geen problemen weg toveren en ik ben ook geen dr. phil, maar als je wilt praten over whatever is dat no problemo!

Groet,
de Pen
Plok
  maandag 15 november 2010 @ 16:17:16 #169
212207 Jamiroquai
...Consumers?
pi_88741862
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zou je zoveel chicks willen scoren. :') Als een vrouw dat doet is ze een dikke slet, maar ik zou ook echt geen vriendje willen die neukt om de kwantiteit rather than kwaliteit. Nee, daar heb ik echt geen respect voor.
Dit zijn jongens die hun hele leven sociaal incapabel zijn geweest en op een dag hebben besloten om er wat aan te doen. Ze fixen al hun psychologische en sociale problemen doormiddel van oefening(veel uitgaan). Een pelgrimstocht naar Las Vegas (waar iedere vrouw een stripper en bloedmooi is) word aangemoedigd O-)

Veel van deze jongens konden in het begin nog niet eens oogcontact vasthouden zonder verlegen te worden.

Paar jaar later (nu) kunnen ze kiezen tussen de leukste/mooiste/slimste/avontuurlijkste vrouwen op deze aardbol en uiteindelijk de perfecte match kiezen om mee te leven. Want hoe dit ook klinkt, ze doen het echt voor de liefde ;)

Stuk voor stuk geweldige heldenverhalen!
pi_88741930
En vlucht zeker niet in WoW. Het moet een aanvulling op je leven zijn, niet een vervanging voor het leven zelf. Op dit moment kan je beter aan je echte leven werken. De makkelijke weg zal inderdaad zijn dat je weer blucht in dat spel, maar daar ga je later alleen nog maar meer van balen.

Je bent nu nog best jong, stel het dus niet uit.
  maandag 15 november 2010 @ 16:20:41 #171
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_88741997
wellicht ben je psychisch niet in orde --> gaan mensen je pesten omdat je anders bent --> steekt je psychische nog meer de kop op --> mensen gaan je nog vreemder vinden --> enz
pi_88741998
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Jamiroquai het volgende:

[..]

Dit zijn jongens die hun hele leven sociaal incapabel zijn geweest en op een dag hebben besloten om er wat aan te doen. Ze fixen al hun psychologische en sociale problemen doormiddel van oefening(veel uitgaan). Een pelgrimstocht naar Las Vegas (waar iedere vrouw een stripper en bloedmooi is) word aangemoedigd O-)

Veel van deze jongens konden in het begin nog niet eens oogcontact vasthouden zonder verlegen te worden.

Paar jaar later (nu) kunnen ze kiezen tussen de leukste/mooiste/slimste/avontuurlijkste vrouwen op deze aardbol en uiteindelijk de perfecte match kiezen om mee te leven. Want hoe dit ook klinkt, ze doen het echt voor de liefde ;)

Stuk voor stuk heldenverhalen!
Doe mij maar iemand die ook echt relaties probeert aan te knopen met mensen i.p.v. betekenisloze one night stands ter compensatie van wat dan ook. Niet bepaald heldenverhalen, maar het zal wel gelukkiger maken dan een leven in eenzaamheid, dus wat dat betreft zijn ze goed veranderd.
pi_88742073
mijn vriend heeft floaters. Irritant, maar je kan er mee leven hoor.

TS moet gewoon dit worden: En hij lijkt niet op Chris Chan, maar die blik is wel hetzelfde:P
pi_88742168
O en lees "The Game" ook eens. Hier .
Wil niet zeggen dat Neil Strauss het perfecte voorbeeld is voor een beter leven. Je hoeft niet persee direct een player te worden ;) Maar er staan wel een hoop praktische voorbeelden in het boek over hoe je over weinig zelfvertrouwen heen stapt.
pi_88742234
Floaters zijn kut, maar ach, wees blij dat je kan zien! Liever floaters dan een misvorming of dat je rolstoel gebonden bent toch? Je kan ook oefeningen proberen te doen, mijn vriend merkt ze al niet meer als hij er niet aan denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')