Ik weet niet hoe jij tegen hen deed? maar als ik een man zou slaan dan slaat hij me meteen terug hoor. ik heb een beste vriend die ik af en tpoe voor de lol een beetje mepte (play fighting) en die sloeg me gewoon terug als ik hem pijn deed. Niet dat ik een blauwe plek had, maar toch. En die is net zo lang als jij (wel wat dikker) maar zeker niet echt gespierd. En ook een nerd:pquote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe kan ik me weren tegen vrouwen dan? Ik snap niet waarom ze zo deden tegen mij, echt iedereen deed er aan mee. Als een neutraal persoon kan ik niet snappen waarom een meisje het leven van een jongen kapot probeert te maken als die persoon niks verkeerd deed.
Omdat ik misschien passieve houding heb? maybe zijn ze daarom wel zo meedogenloos? Vrouwen ruiken mn onzekerheid.
Negeren alsof ik niks hoorde. Ze sloegen me niet het was gewoon geestelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Radioheart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij tegen hen deed? maar als ik een man zou slaan dan slaat hij me meteen terug hoor. ik heb een beste vriend die ik af en tpoe voor de lol een beetje mepte (play fighting) en die sloeg me gewoon terug als ik hem pijn deed. Niet dat ik een blauwe plek had, maar toch. En die is net zo lang als jij (wel wat dikker) maar zeker niet echt gespierd. En ook een nerd:p
Vind je? Moet zeggen dat het me aan zijn foto's niet is opgevallen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Radioheart het volgende:
TS kijkt wel raar uit zijn ogen, Hij doet me denken aan een jonge, dunne Chris Chan www.encyclopediadramatica.com/chris_chan
Nee, het heeft niets met uiterlijk te maken. De meest lelijke gozers kunnen een rijk sociaal leven hebben. Dus ik zou echt proberen om dingen te ondernemen en aan je zelfvertrouwen te werken, in plaats van wanhopig op zoek gaan naar een meisje. Als je aan jezelf werkt en happy leert te zijn met je leven, komt dat meisje zelf wel. Zo lang je maar dingen onderneemt en verandert!quote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef richard_prf het volgende:
Voel me gewoon alleen op deze wereld.
Elke dag gezeik op het werk, altijd alleen thuis komen. Maybe komt het wel omdat ik skinny ben.Ik ben nu bezig om te doen wat deze kerel hier beweert. Ik mail zelfs met hem en hij heeft goede adviezen..... IK eet als een paard en train als een gek.
Herkenbaar....blijkbaar mag je gamen alleen leuk vinden als je ook een nerderig uiterlijk hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik aan mensen ging uitleggen dat ik gamen echt leuk vind geloofden ze me soms niet omdat het niet bij mijn uiterlijk pastte vonden ze.
dit ^quote:Op maandag 15 november 2010 12:44 schreef Jamiroquai het volgende:
1. Ga naar sportschool.
Iedereen die vervelend is sla je durft niets meer te zeggen(en gaan ze je dus complimenten geven, true story.) en alle vrouwen vinden spieren simpelweg leuk.
2. Ga op vakantie voor 1 jaar.
Alle vrouwen op vakantie willen 3 dingen: Sex, Sex en Sex van gespierde mannen. Het hoeft niets (tot weinig) te kosten. (Ga liften, Neem een tentje mee, Slaap bij meisjes/nieuwe vrienden etc etc)
3. Eet beter, slaap beter.
Meer energie = Meer dingen doen = Minder tijd om te denken = Minder depressie = PERFECT!
4. Lees "The Power of Now"
Help tegen depressieve gedachten en zelf-vertrouwen in algemeen. Lezen!
5. Kijk de film Fight Club.
Hoezo jouw leven is erg? Ga naar Afrika of krijg een dodelijke ziekte. Dan weet je pas wat je allemaal mist omdat je GEEN ACTIE ONDERNEEMT Maar op je luie reet zit te JANKEN om de complete BULLSHIT dat je fucking collega's je een hand geven in plaats van een kus.
6. Geef jezelf de schuld
Want dat betekent dat je de mogelijkheid heb om het te FIXEN
Geen boehoe of "Houd je kop, je snapt het niet". Ik ben daar ook geweest, met janken of zelf-moord kom je nergens. Mss houden de negatieve gevoelens op maar de positieve gevoelens die je KAN krijgen zijn sowieso 100 maal beter.
Ga dit doen ofzo.
[ afbeelding ]
En pas als je zegt "Deze gozer heeft gelijk. Ik ga er iets aan doen. Nu meteen" kan je beginnen.
Tough Love.
Alweer 2 maanden geleden, nja ben blij dat ik nog haar heb. Zo'n vriend van mij dat een echte player was toen we 17 - 18 waren hij komt binnen in een discotheek en vrouwen staarde hem aan enzo die is 25 nu en lijkt 40 en is half kaal enzo. Maar who cares? Hij heeft wel 15 chicks gehad in zn leven en is nu getrouwd en heeft een kind.quote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah ik zie nu de foto in je fotoboek. Je bent naar de kapper geweest.
Ziet er goed uit man! Knappe gozer op die foto.
Hoe gaat het met je ogen? Is dat nog slechter geworden of juist beter?quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alweer 2 maanden geleden, nja ben blij dat ik nog haar heb. Zo'n vriend van mij dat een echte player was toen we 17 - 18 waren hij komt binnen in een discotheek en vrouwen staarde hem aan enzo die is 25 nu en lijkt 40 en is half kaal enzo. Maar who cares? Hij heeft wel 15 chicks gehad in zn leven en is nu getrouwd en heeft een kind.
Ja ik ben tegenwoordig trots dat ik zelfs nog geen inhammen heb.
Slecht maar wat doe je er aan.... zo ziet het leven er uit met deze ziekte:quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ogen? Is dat nog slechter geworden of juist beter?
Ja ik ga al naar de sportschool. Maar door mn oogziekte ben ik niet in staat om me in zonnige omgevingen te bevinden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Jamiroquai het volgende:
15 chicks
Gast, dat is echt niets.
Je moet de epische verhalen eens aanhoren van de mannen in Las Vegas die 1000+ vrouwen hebben gescoord. Diep verborgen in het internet weliswaar, maar de videobeelden liegen er niet om.
Ik wil eigenlijk best wel een reactie op mijn post. Ga je er nou nog wat aan doen of niet?
Take the RED PILL!!!
Waarom zou je zoveel chicks willen scoren.quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Jamiroquai het volgende:
15 chicks
Gast, dat is echt niets.
Je moet de epische verhalen eens aanhoren van de mannen in Las Vegas die 1000+ vrouwen hebben gescoord. Diep verborgen in het internet weliswaar, maar de videobeelden liegen er niet om.
Dit zijn jongens die hun hele leven sociaal incapabel zijn geweest en op een dag hebben besloten om er wat aan te doen. Ze fixen al hun psychologische en sociale problemen doormiddel van oefening(veel uitgaan). Een pelgrimstocht naar Las Vegas (waar iedere vrouw een stripper en bloedmooi is) word aangemoedigdquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel chicks willen scoren.Als een vrouw dat doet is ze een dikke slet, maar ik zou ook echt geen vriendje willen die neukt om de kwantiteit rather than kwaliteit. Nee, daar heb ik echt geen respect voor.
Doe mij maar iemand die ook echt relaties probeert aan te knopen met mensen i.p.v. betekenisloze one night stands ter compensatie van wat dan ook. Niet bepaald heldenverhalen, maar het zal wel gelukkiger maken dan een leven in eenzaamheid, dus wat dat betreft zijn ze goed veranderd.quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Dit zijn jongens die hun hele leven sociaal incapabel zijn geweest en op een dag hebben besloten om er wat aan te doen. Ze fixen al hun psychologische en sociale problemen doormiddel van oefening(veel uitgaan). Een pelgrimstocht naar Las Vegas (waar iedere vrouw een stripper en bloedmooi is) word aangemoedigd
Veel van deze jongens konden in het begin nog niet eens oogcontact vasthouden zonder verlegen te worden.
Paar jaar later (nu) kunnen ze kiezen tussen de leukste/mooiste/slimste/avontuurlijkste vrouwen op deze aardbol en uiteindelijk de perfecte match kiezen om mee te leven. Want hoe dit ook klinkt, ze doen het echt voor de liefde
Stuk voor stuk heldenverhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |