het is het werk van: Jij kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 15 november 2010 02:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
HIer nog een voorbeeld. We hebben beide van die kut floaters in onze ogen en ik ben op zoek naar een rede hoe dat kan onstaan (niks over bekend in de medische wereld wat de oorzaak kan zijn )
Dus ik vroeg:
23-10-2010 15:37:25 richard sandy Did you by any chance drink loads of cola before you got floaters?
23-10-2010 15:37:46 richard sandy When I developed them I drank 2 bottles of 1.5l every day :S
23-10-2010 15:37:59 sandy richard na
23-10-2010 15:38:05 sandy richard i dnt drink soft drinks
23-10-2010 15:38:39 sandy richard but i did have some great sex that day lol
23-10-2010 15:38:43 sandy richard that i remember
23-10-2010 15:38:57 sandy richard so ya no cola lol
23-10-2010 15:39:11 sandy richard Maybe released some love energy in my eyeshahhaha
23-10-2010 15:39:13 sandy richard ya
23-10-2010 15:39:26 sandy richard transperant sperm
23-10-2010 15:39:28 sandy richard lol
23-10-2010 15:39:33 sandy richard na idk
23-10-2010 15:39:41 sandy richard i so have4 now
23-10-2010 15:39:41 sandy richard lol
23-10-2010 15:39:44 sandy richard im in my room
23-10-2010 15:39:46 sandy richard layn down
23-10-2010 15:39:49 sandy richard its all whit
23-10-2010 15:39:51 sandy richard white
23-10-2010 15:39:59 sandy richard so i see em pretty well
23-10-2010 15:40:11 richard sandy Te
23-10-2010 15:40:12 richard sandy Yep
23-10-2010 15:40:22 richard sandy THe floaters actually look like sperm![]()
23-10-2010 15:40:27 sandy richard so dont
23-10-2010 15:40:28 sandy richard lol
23-10-2010 15:40:30 sandy richard hahahah
23-10-2010 15:40:33 sandy richard dnt say that
23-10-2010 15:40:47 richard sandy It does
23-10-2010 15:40:48 richard sandy![]()
23-10-2010 15:40:51 sandy richard LOL
23-10-2010 15:41:06 sandy richard well enjoy viewing the world with sperm eyes my friend lol
Het is toch duidelijk? ik moet van elke chick horen hoe goed de sex wel niet is omdat ik altijd maagd ga blijven. Dit moet het werk wel zijn van een fakking duivel -.-
Ik kan niet met een chick neuken die ik niet ken. Als ik een relatie krijg ( wat niet mogelijk is ) dan duurt het maybe wel een jaar ofzo voordat ik intiem kan zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 02:34 schreef OreO het volgende:
ga anders op secondlife.com *chicks* neuken.
ook in een virtual world?quote:Op maandag 15 november 2010 02:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan niet met een chick neuken die ik niet ken. Als ik een relatie krijg ( wat niet mogelijk is ) dan duurt het maybe wel een jaar ofzo voordat ik intiem kan zijn.
Daar ben ik juist uitgestapt. Ik heb veel Warcraft gespeeld omdat ik niks voorstel irl. Maar ik heb al een half jaar geen game meer aangeraakt.quote:
Ach maybe niet, maari k vind hem wel grappig hoorquote:Op maandag 15 november 2010 02:46 schreef mootie het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar Grey en Richard, het lijkt me niet het beste plan dat jullie elkaar adviezen gaan geven.
Luister liever naar iemand die niet zo negatief denkt.
quote:Op maandag 15 november 2010 02:51 schreef richard_prf het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHahhhhahahahHAHhahahahahahh
Zie het al voor me hahahahahahahahahahahhahaha
Check dit:D:D::D:D:D:D:D:D:D:DD:
Mylifeisgrey en Ik wohoooooooeeeeeeehhhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik kan een lachkick krijgen soms:D:D
Een is 18 (te jong ja ik weet het dat is die chick waarbij haar vriend in de gevangins zitquote:Op maandag 15 november 2010 03:01 schreef mootie het volgende:
Hoe oud zijn die meiden op msn eigenlijk? Ze kunnen zich ook zo gedragen omdat ze weten dat mannen het leuk vinden, en wat willen vrouwen, dat mannen ze leuk vinden.
Nou ja, meisjes dan.
dan zat ik er redelijk dichtbij met de term aandachtshoerenquote:Op maandag 15 november 2010 03:01 schreef mootie het volgende:
[...]
Ze kunnen zich ook zo gedragen omdat ze weten dat mannen het leuk vinden, en wat willen vrouwen, dat mannen ze leuk vinden.
[...]
Dan ga ik er gewoon van uit dat ze het wel leuk vind om je een tikje op te winden en kijken of je hapt.quote:Op maandag 15 november 2010 03:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een is 18 (te jong ja ik weet het dat is die chick waarbij haar vriend in de gevangins zit)
Een van 22 en van 24 en een van 26.... Liz is 24
ik vraag me af, merk je nog een verband in leeftijd en wanhopigheid?quote:Op maandag 15 november 2010 03:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een is 18 (te jong ja ik weet het dat is die chick waarbij haar vriend in de gevangins zit)
Een van 22 en van 24 en een van 26.... Liz is 24
Nah, ik geloof niet dat je het zo negatief moet trekken. Het is waarschijnlijk meer zo dat die meiden ook een soort bevestiging zoeken.quote:Op maandag 15 november 2010 03:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan zat ik er redelijk dichtbij met de term aandachtshoeren
Ik had nog een chick op msn ontmoet van 22 en die zette opeens haar cam aan... Ik zo ja maar ik heb geen Cam hoor.... zegt ze ... nou en.... Ze zag er wat witjes uit maar haar lach was echt zo cute ik probeerde haar aan het lachen te maken en het luktequote:Op maandag 15 november 2010 03:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan zat ik er redelijk dichtbij met de term aandachtshoeren
Denk het ook ja.....quote:Op maandag 15 november 2010 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik er gewoon van uit dat ze het wel leuk vind om je een tikje op te winden en kijken of je hapt.
Hmmm dat moet toch veel meer dan 10% zijn? Al zijn mensen wel snel op hun teentjes getrapt lately, of begeledigd door de kleinste dingen.quote:Op maandag 15 november 2010 03:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Denk het ook ja.....
Er zijn 2 soorten.... 90% van de meiden die geen humor hebben en kwaad worden als je grappig probeert te zijn en de overige 10% kan je gewoon mee lachen.
Of zie ik het verkeerd?
Geloof me, hij is niet zoals jij.quote:Op maandag 15 november 2010 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is alsof ik qua sommige dingen in de spiegel kijk bij jou....
Wat willen vrouwen liever? <- link
toen ik nog dacht dat alles nog goed kon komen met me, wilde ik ook niet sex met zomaar iemand. ookal was ik wel nieuwsgierig
of ik weet ook neit wat het was
de redenen dat ze me dumpte was omdat ik gewoon een stom persoon ben
ps. zelfde chick als msn aandachtshoer, dus ik zou ze wantrouwen want ze stampen op je hart
Ik heb eerst een doos en een stel borsten aangeraakt en ben toen gaan gamen.quote:Op maandag 15 november 2010 02:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik juist uitgestapt. Ik heb veel Warcraft gespeeld omdat ik niks voorstel irl. Maar ik heb al een half jaar geen game meer aangeraakt.
Als je niks inzet kun je ook niks winnen.quote:Op maandag 15 november 2010 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is alsof ik qua sommige dingen in de spiegel kijk bij jou....
Wat willen vrouwen liever? <- link
toen ik nog dacht dat alles nog goed kon komen met me, wilde ik ook niet sex met zomaar iemand. ookal was ik wel nieuwsgierig
of ik weet ook neit wat het was
de redenen dat ze me dumpte was omdat ik gewoon een stom persoon ben
ps. zelfde chick als msn aandachtshoer, dus ik zou ze wantrouwen want ze stampen op je hart
quote:Op maandag 15 november 2010 12:44 schreef Jamiroquai het volgende:
1. Ga naar sportschool.
Iedereen die vervelend is sla je durft niets meer te zeggen(en gaan ze je dus complimenten geven, true story.) en alle vrouwen vinden spieren simpelweg leuk.
2. Ga op vakantie voor 1 jaar.
Alle vrouwen op vakantie willen 3 dingen: Sex, Sex en Sex van gespierde mannen. Het hoeft niets (tot weinig) te kosten. (Ga liften, Neem een tentje mee, Slaap bij meisjes/nieuwe vrienden etc etc)
3. Eet beter, slaap beter.
Meer energie = Meer dingen doen = Minder tijd om te denken = Minder depressie = PERFECT!
4. Lees "The Power of Now"
Help tegen depressieve gedachten en zelf-vertrouwen in algemeen. Lezen!
5. Kijk de film Fight Club.
Hoezo jouw leven is erg? Ga naar Afrika of krijg een dodelijke ziekte. Dan weet je pas wat je allemaal mist omdat je GEEN ACTIE ONDERNEEMT Maar op je luie reet zit te JANKEN om de complete BULLSHIT dat je fucking collega's je een hand geven in plaats van een kus.
6. Geef jezelf de schuld
Want dat betekent dat je de mogelijkheid heb om het te FIXEN
Geen boehoe of "Houd je kop, je snapt het niet". Ik ben daar ook geweest, met janken of zelf-moord kom je nergens. Mss houden de negatieve gevoelens op maar de positieve gevoelens die je KAN krijgen zijn sowieso 100 maal beter.
Ga dit doen ofzo.
[ afbeelding ]
En pas als je zegt "Deze gozer heeft gelijk. Ik ga er iets aan doen. Nu meteen" kan je beginnen.
Tough Love.
Daar ben ik juist uitgestapt. Ik heb veel Warcraft gespeeld omdat ik niks voorstel irl. Maar ik heb al een half jaar geen game meer aangeraakt.quote:
Misschien dat je dan kan meeten met wat WoW spelers hier op fok.quote:Op maandag 15 november 2010 13:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik juist uitgestapt. Ik heb veel Warcraft gespeeld omdat ik niks voorstel irl. Maar ik heb al een half jaar geen game meer aangeraakt.
Maar ik zou binnenkort weer eens beginnen omdat ik nog steeds faal.
WoW staat bekend als een spel voor nolifers, maar men vergeet inderdaad dat er ook mensen zijn die het af en toe spelen en niet meteen helemaal verslaafd raken. Je hoeft je echte leven er niet voor te verwaarlozen.quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Radioheart het volgende:
Niks mis met gamen, ik game ook en ik ben best knap al geloof ik het zelf. Heb in elk geval meer dan genoeg bedpartners gehad en ook lange relaties. Het ligt er aan hoe je tegenover je game staat. Als je ALLEEN maar gamet en geen sociaal leven er naast hebt, dan is het niet goed. maar als je ook genoeg tijd doorbrengt met andere mensen is het geen probleem toch? Ik speel overigens geen WOW, en ook niet echt multiplayer.. misschien is het anders in een guild.
Ik speelde alleen maar WoW. Im voel me geen mens, voel me elke dag kut dat ik gewoon WoW ging spelen hele dag door jaren lang. Zelfs zo'n no life dat ik met Athene heb gespeeld in 5vs5 arena in 2008....quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Radioheart het volgende:
Niks mis met gamen, ik game ook en ik ben best knap al geloof ik het zelf. Heb in elk geval meer dan genoeg bedpartners gehad en ook lange relaties. Het ligt er aan hoe je tegenover je game staat. Als je ALLEEN maar gamet en geen sociaal leven er naast hebt, dan is het niet goed. maar als je ook genoeg tijd doorbrengt met andere mensen is het geen probleem toch? Ik speel overigens geen WOW, en ook niet echt multiplayer.. misschien is het anders in een guild.
Gast, heb jij mijn post wel gelezen?quote:Op maandag 15 november 2010 14:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik speelde alleen maar WoW. Im voel me geen mens, voel me elke dag kut dat ik gewoon WoW ging spelen hele dag door jaren lang. Zelfs zo'n no life dat ik met Athene heb gespeeld in 5vs5 arena in 2008....
Ben 1.83, ik woog vorige maand nog 65 , misschien zie ik er wel gewoon ziek uit . Ik weet het niet. IK eet niet weinig, ben gewoon smal gebouwd.... Ik ben zelfs dik.... smal en dik snapje?quote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef Radioheart het volgende:
Als iemand over mij was heen gepist in de kleedkamer had ik haar kapot geslagen. Serieus. En ik ben een klein , niet al te sterk meisje, ik ben 170 en 60 kilo.
daarbij werd ik ook altijd als laatste gekozen met gym. Ik ben ook gepest en ik was slecht in gym. Boeiend. Die mensen die mij pesten zijn nu allemaal kansloos, of ze zitten aan de drugs of ze hebben nog steeds het niveau van een breezerslet op hun 21e.
Ik ben 1.82 en 61 kilo.quote:Op maandag 15 november 2010 14:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben 1.83, ik woog vorige maand nog 65 , misschien zie ik er wel gewoon ziek uit . Ik weet het niet
Ben ik mee bezig, ben 5 kilo aangekomen in een maand, 70 nu dus. Ik heb maybe het geluk dat omdat nu 26 duidelijk merk dat mn verbranding een stuk minder snel is en dat ik dus vet makkelijker kan omzetten in massa.quote:Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en 61 kilo.
Ga weight-gainer shakes drinken ofzo.
Hoe kan ik me weren tegen vrouwen dan? Ik snap niet waarom ze zo deden tegen mij, echt iedereen deed er aan mee. Als een neutraal persoon kan ik niet snappen waarom een meisje het leven van een jongen kapot probeert te maken als die persoon niks verkeerd deed.quote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef Radioheart het volgende:
Ik ben zelf nu een beetje mollig bij mijn buik, ik nam medicijnen en ben daardoor aangekomen. Nu val ik weer langzaam af, normaal ben ik 55 kilo... maar ik ben een meisje. Bij vrouwen werkt het anders...
Daarbij, als je weet hoe je moet vechten maakt het minder uit... ik weet niet. Ik heb ook weleens gevochten op het plein, gewoon aan de haren getrokken en een stomp in de buik gegeven... toen durfte ze me niet meer te pesten. Dat jij je door vrouwen liet pesten.. tsja...
Herkenbaar, als ik aan mensen ging uitleggen dat ik gamen echt leuk vind geloofden ze me soms niet omdat het niet bij mijn uiterlijk pastte vonden ze.quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Radioheart het volgende:
Het is makkelijk om zoiets te roepen, zonder het zelf te hebben meegemaakt.quote:Op zondag 14 november 2010 21:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Goed geheugen heb je dan. Verder vind ik je echt een gigantische aansteller. Probeer er eens wat aan te doen i.p.v. iedere keer hier posten hoe zielig je wel niet bent.
Staat een pic in mn fotoboek.quote:Op maandag 15 november 2010 14:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het is makkelijk om zoiets te roepen, zonder het zelf te hebben meegemaakt.
Je hebt wel gelijk met: Doe er wat aan. Maar hoe makkelijk dat is kun je niet voor iemand bepalen.
Mijn verhaal kwam vrijwel overeen met TS. Veel gepest, doordat ik in een klas werd geplaatst met allemaal boertjes die elkaar al kenden. Het recht van de sterkste geldt dan en als je buiten de groep valt heb je echt een probleem. Dat heeft 2 jaar door kunnen gaan, waarna mijn zelfvertrouwen enorm is beschadigd. Het grote verschil tussen mij en TS komt echter na die periode. Ik zette een knop om, kocht nieuwe kleding, nam een ander kapsel en ging naar het HBO. Daar vanaf dag 1 op een andere manier in de groep gaan staan. Uit het hoekje gekropen waar ik in was gedrukt. En dit is voor TS ook absoluut niet te laat. Het heeft me wel een paar jaar gekost om te komen waar ik nu ben, maar het was het zeker waard. Ook qua vrouwen in je leven. Paar jaar van scharreltjes hier en daar en nu in het trotse bezit van een vriendin :-D
Ik zeg niet dat dit voor jou precies zo hoeft te werken, maar laat het een positieve motivatie zijn om uit je schulp te kruipen. Dingen die je niet durft, moet je gewoon maar eens doen. Fuck je gevoelens. Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar bij mij was stap 1 een makeover. Ik zou zeggen, whats stopping you? Je hebt niks te verliezen toch?
Had jij het ook dat toen je voor het eerst sucess begon te krijgen dat je dacht: "Hey.. Ik kan het wel!quote:Op maandag 15 november 2010 14:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het is makkelijk om zoiets te roepen, zonder het zelf te hebben meegemaakt.
Je hebt wel gelijk met: Doe er wat aan. Maar hoe makkelijk dat is kun je niet voor iemand bepalen.
Mijn verhaal kwam vrijwel overeen met TS. Veel gepest, doordat ik in een klas werd geplaatst met allemaal boertjes die elkaar al kenden. Het recht van de sterkste geldt dan en als je buiten de groep valt heb je echt een probleem. Dat heeft 2 jaar door kunnen gaan, waarna mijn zelfvertrouwen enorm is beschadigd. Het grote verschil tussen mij en TS komt echter na die periode. Ik zette een knop om, kocht nieuwe kleding, nam een ander kapsel en ging naar het HBO. Daar vanaf dag 1 op een andere manier in de groep gaan staan. Uit het hoekje gekropen waar ik in was gedrukt. En dit is voor TS ook absoluut niet te laat. Het heeft me wel een paar jaar gekost om te komen waar ik nu ben, maar het was het zeker waard. Ook qua vrouwen in je leven. Paar jaar van scharreltjes hier en daar en nu in het trotse bezit van een vriendin :-D
Ik zeg niet dat dit voor jou precies zo hoeft te werken, maar laat het een positieve motivatie zijn om uit je schulp te kruipen. Dingen die je niet durft, moet je gewoon maar eens doen. Fuck je gevoelens. Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar bij mij was stap 1 een makeover. Ik zou zeggen, whats stopping you? Je hebt niks te verliezen toch?
Ik was zo verslaafd dat ik wanhopig was toen mn internet vreemd deed en ik geen WoW meer kon spelen...... Altijd leuk om Skype logs terug te lezenquote:Op maandag 15 november 2010 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WoW staat bekend als een spel voor nolifers, maar men vergeet inderdaad dat er ook mensen zijn die het af en toe spelen en niet meteen helemaal verslaafd raken. Je hoeft je echte leven er niet voor te verwaarlozen.
En gamen is idd leuk.
Nou aan je uiterlijk zal het niet liggen. Ik weet niet hoe je zelfbeeld is, maar als die negatief is kan een makeover je alsnog helpen. Ik acht het niet noodzakelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Staat een pic in mn fotoboek.
Hehe ja. Mijn zelfbeeld werd opeens positief. Heerlijk gevoel.quote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had jij het ook dat toen je voor het eerst sucess begon te krijgen dat je dacht: "Hey.. Ik kan het wel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |