Nee.quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef welkominspace het volgende:
ik dacht zelf dat het ergens bij die villabuurt achter helpman moet zijn.
gezellelaan ofzo?
Yepquote:
Dat is hem!quote:
yupquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef GiGaGrunn het volgende:
hmm, tricky! maar ik gok op gerard doustraat
Dan zou je zien dat de laatste 4 letters L-A-A-N zijn. Van beide bordjes overigens....quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Als die foto een ietsiepietsie scherper zou zijn geweest hadden we het straatnamenbordje kunnen lezen.
juist jij zou deze moeten weten.....quote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef welkominspace het volgende:
dan zou ik het niet weten.
vandaag wel paar mooie plaatjes geschoten voor als ik het nog eens een keer raad
yepyepquote:Op donderdag 18 november 2010 19:38 schreef Balisto het volgende:
Kruising Plutolaan/Poolsterlaan. (Welkom in space)
nou, kom op! deze is toch wel te doen! Ziet er inmiddels wel wat anders uit daar. Wist trouwens ook niet dat dit stukje straat zo heette (volgens google). Is volgens mij ook sinds kort...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Doe je nu een wat makkelijkere?
Ik zat hier bij de laatste uitdaging te denken aan de overgang van Prinsesseweg en Zonnelaan, maar dat klopt toch niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
nou, kom op! deze is toch wel te doen! Ziet er inmiddels wel wat anders uit daar. Wist trouwens ook niet dat dit stukje straat zo heette (volgens google). Is volgens mij ook sinds kort...
welkominSPACE --> PLUTOlaan....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef welkominspace het volgende:
hoezo moest ik de vorige weten?
deze is wel een beetje donker trouwens.
dat gebouw op de achtergrond kan ik niet zo goed thuisbrengen
ach zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
welkominSPACE --> PLUTOlaan....![]()
dat gebouw staat er inmiddels ook niet meer. voorheen DOMO/Friesche Vlag/Coberco
That's it!quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, het uitzicht vanuit mijn oma's huis
Het is de Achterweg, het huis staat aan de Merwedestraat
Oooooowja nu zie ik het ook.quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, het uitzicht vanuit mijn oma's huis
Het is de Achterweg, het huis staat aan de Merwedestraat
hmm, beetje verkeerd ingeschat. Het is vanaf het Wilgenpad strak naar het zuiden en dan zelf een heeeeel klein tikkie naar het oosten...quote:
O, zat ik in de verkeerde hoek te zoeken... Ik dacht al aan die sporthal aan de Diamantlaan, daar heb je ook zo'n watertje. Maar da's ook niet goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:31 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
hmm, beetje verkeerd ingeschat. Het is vanaf het Wilgenpad strak naar het zuiden en dan zelf een heeeeel klein tikkie naar het oosten...
een vrij goede beschrijving idd. het is echter niet het enige doodlopende stukje van die straat...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas. Een klein doodlopend straatje naar het noorden met ietswat geschakelde huizen met platte daken in een vrij nieuwe wijk bij een soort van rondweg.... onvindbaar.
I give up.
Noord-west? Ik zit bij Eikenlaan, Selwerd en De Hoogte enzo te kijken....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
een vrij goede beschrijving idd. het is echter niet het enige doodlopende stukje van die straat...
zoek noord/west
Heel goed.quote:
Check!quote:Op maandag 6 december 2010 10:49 schreef JufMariska het volgende:
Dat was weer eens ouderwets een beetje zoeken, maar het is de Moddermanlaan.
Dat is correct!quote:
GiGaGrunn 42quote:
en dat is natuurlijk juistquote:
Ik ben het met Juzz eens dat het wel wat heeft om even af te wachten. Er is geen haast bij, het is een spelletje, why the rush? Dit zou eventueel een oplossing kunnen zijn als mensen 'bewust' het spel ophouden door pas de punten te plaatsen als ze zelf ook weer tijd hebben om een nieuwe op te zoeken ofzo, maar dat lijkt me niet aan de orde.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:52 schreef GiGaGrunn het volgende:
Omdat er vrijwel alleen maar streetview-shots worden geplaatst kunnen we denk ik zelf het gegeven antwoord checken door met het antwoord een link mee te sturen.
Hoeven we niet meer op elkaar te wachten en kun je antwoord geven en een nieuwe opgave doen in 1 handeling....
Goed idee??
Ja, die is wel goedquote:
nee sorry, is niet goedquote:Op woensdag 29 december 2010 01:34 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij heb ik daar vlakbij gewoond
gewoon ff een gokje hoor: frouwkemaheerd?
unbelieveble! weer goed natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef GiGaGrunn het volgende:
Lijkt idd wel wat op bepaalde stukken van Beijum.
Het is echter de Agricolastraat
Tsja. 't is niet te filmen inderdaad. Maar eens zal toch de foto komen die ook GGG niet weet te plaatsen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
unbelieveble! weer goed natuurlijk
Tsja, ook deze komt me weer reuze bekend voor...., maarja... waar ook al weer?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef GiGaGrunn het volgende:
nee, geen oosterpoort. zoek in de buurt van een andere windrichting....
volgens mij nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ook deze komt me weer reuze bekend voor...., maarja... waar ook al weer?![]()
Moeten we zoeken in de Oosterparkwijk?
het is niet in de OOSTERpoort. Zoek het in de buurt van een ANDERE windrichting. Dus niet OOST(erparkwijk)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef GiGaGrunn het volgende:
nee, geen oosterpoort. zoek in de buurt van een andere windrichting....
dat klopt!quote:
Juist!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Van Sijsenstraat / Sijsenplaats, Oosterpoort.
Tsja. Wat kan ik zeggen? 't is weer goed natuurlijk.quote:
sorry, vind ik een regel van niks... ik let niet op de tijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef JuzzMuzz het volgende:
GGG, mag ik je herinneren aan de wachtregel? 10 punten is 10 minuten wachten, 47 punten is 47 punten wachten
Dat punt maakt me geen reet uit, net als dat jij het een regel van niks vindt overigens... Het is een regel die we een tijd geleden democratisch hebben afgesproken om het spel eerlijker en spannender te maken. Je houdt je er maar gewoon aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
sorry, vind ik een regel van niks... ik let niet op de tijd
maar als dat me een punt kost, vind ik het prima hoor.
[ afbeelding ]
Oh ja, nu je het zegt.... Ik herken het nu ook...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tssk, zoeken kunnen jullie ook niet.
Er wordt teveel op hints gewerkt volgens mij.
Anyway, ik wilde niet zoeken, want geen zin in nieuwe plaatsen
Toch maar even gedaan, 5 minuten, nog niet eens: A. Jacobsstraat
ik ken de oude klimmuur niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef welkominspace het volgende:
zou dat gebouw ook de oude klimmuur kunnen zijn en dat deze straat ergens bij de moesstraat ligt?
Ja hoor, helemaal goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef welkominspace het volgende:
wtf ,flikt google maps me nu, die straat bestaat niet eens
coendersweg bedoel ik dus
quote:
Nee, helaas. Geen Menkemaheerd en ook geen Beijumquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:22 schreef welkominspace het volgende:
wilde gok, Menkemaheerd (of hoe je het ook schrijft)
tis volgens mij wel bij beijum
Helemaal juist!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef Balisto het volgende:
Achterkant van de Van Tijenstraat, gezien vanaf de Bakemastraat.
quote:
Klopt als 'n bus!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |