unbelieveble! weer goed natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef GiGaGrunn het volgende:
Lijkt idd wel wat op bepaalde stukken van Beijum.
Het is echter de Agricolastraat
Tsja. 't is niet te filmen inderdaad. Maar eens zal toch de foto komen die ook GGG niet weet te plaatsen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
unbelieveble! weer goed natuurlijk
Tsja, ook deze komt me weer reuze bekend voor...., maarja... waar ook al weer?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef GiGaGrunn het volgende:
nee, geen oosterpoort. zoek in de buurt van een andere windrichting....
volgens mij nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ook deze komt me weer reuze bekend voor...., maarja... waar ook al weer?![]()
Moeten we zoeken in de Oosterparkwijk?
het is niet in de OOSTERpoort. Zoek het in de buurt van een ANDERE windrichting. Dus niet OOST(erparkwijk)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef GiGaGrunn het volgende:
nee, geen oosterpoort. zoek in de buurt van een andere windrichting....
dat klopt!quote:
Juist!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Van Sijsenstraat / Sijsenplaats, Oosterpoort.
Tsja. Wat kan ik zeggen? 't is weer goed natuurlijk.quote:
sorry, vind ik een regel van niks... ik let niet op de tijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef JuzzMuzz het volgende:
GGG, mag ik je herinneren aan de wachtregel? 10 punten is 10 minuten wachten, 47 punten is 47 punten wachten
Dat punt maakt me geen reet uit, net als dat jij het een regel van niks vindt overigens... Het is een regel die we een tijd geleden democratisch hebben afgesproken om het spel eerlijker en spannender te maken. Je houdt je er maar gewoon aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
sorry, vind ik een regel van niks... ik let niet op de tijd
maar als dat me een punt kost, vind ik het prima hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |