Nee.quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef welkominspace het volgende:
ik dacht zelf dat het ergens bij die villabuurt achter helpman moet zijn.
gezellelaan ofzo?
Yepquote:
Dat is hem!quote:
yupquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef GiGaGrunn het volgende:
hmm, tricky! maar ik gok op gerard doustraat
Dan zou je zien dat de laatste 4 letters L-A-A-N zijn. Van beide bordjes overigens....quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Als die foto een ietsiepietsie scherper zou zijn geweest hadden we het straatnamenbordje kunnen lezen.
juist jij zou deze moeten weten.....quote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef welkominspace het volgende:
dan zou ik het niet weten.
vandaag wel paar mooie plaatjes geschoten voor als ik het nog eens een keer raad
yepyepquote:Op donderdag 18 november 2010 19:38 schreef Balisto het volgende:
Kruising Plutolaan/Poolsterlaan. (Welkom in space)
nou, kom op! deze is toch wel te doen! Ziet er inmiddels wel wat anders uit daar. Wist trouwens ook niet dat dit stukje straat zo heette (volgens google). Is volgens mij ook sinds kort...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Doe je nu een wat makkelijkere?
Ik zat hier bij de laatste uitdaging te denken aan de overgang van Prinsesseweg en Zonnelaan, maar dat klopt toch niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
nou, kom op! deze is toch wel te doen! Ziet er inmiddels wel wat anders uit daar. Wist trouwens ook niet dat dit stukje straat zo heette (volgens google). Is volgens mij ook sinds kort...
welkominSPACE --> PLUTOlaan....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef welkominspace het volgende:
hoezo moest ik de vorige weten?
deze is wel een beetje donker trouwens.
dat gebouw op de achtergrond kan ik niet zo goed thuisbrengen
ach zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
welkominSPACE --> PLUTOlaan....![]()
dat gebouw staat er inmiddels ook niet meer. voorheen DOMO/Friesche Vlag/Coberco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |