Maar het is toch oneerlijk dat zij dan twee keer heeft opgetreden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, gewoon voor de lol denk. Simon is goed !
Deel 1 is op tv he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Stukje Narnia kijken.. checken of die nog de moeite van het aanschaffen waard is
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
O god, Carlo en Irene, even zappen. Poep- en plasgrappen.
Edje Presidetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.
krijg dat m'n strot echt niet uit bij die knul om hem Premier te noemen
Kadetje was dat.quote:
Die knul!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.
krijg dat m'n strot echt niet uit bij die knul om hem Premier te noemen
Raketje!quote:
Nope. Besluiteloosheid galore!quote:
Mja, gaat vanzelf weer over.quote:
De pinda'squote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Mja, gaat vanzelf weer over.![]()
Ik ga lekker apies voeren!
Dag allemaal!![]()
![]()
Trusten en eenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dag allemaal!![]()
![]()
Aap lekker!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
![]()
Ook al jaloers zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben niet zo van die stembank eerlijk gezeit
vind het ook oneerlijk. en deze aflevering van de TV Kantine was helaas niet zo sterk. voor de televizierring vond ik de afleveringen geweldig. hopelijk volgende week beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar het is toch oneerlijk dat zij dan twee keer heeft opgetreden?
En dan ook nog vlak voor de laatste kandidaat... dat is toch een beetje gek?![]()
O god, Carlo en Irene, even zappen. Poep- en plasgrappen.
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef Tezz het volgende:
Met Esther ging het niet zo goed, haar rechteroog hing op halfelf....
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingt
Heb ik ook sinds een kies getrokken is, ik kwijl soms.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
had ik ook maar haar oog hangt half of haar mond staat schuin. helaas niet door een getrokken kies maar ze houdt dit altijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook sinds een kies getrokken is, ik kwijl soms.
Ja dat had ik ergens gelezen inderdaad. Het was me eerder alleen niet zo opgevallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze doet toch zelf mee?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Maar als Esther die problemen heeft, is het dan wel eerlijk?
Ow krak wat prachtigquote:
Helemaal niet! Jij hebt een hekel aan rokende vrouwen.quote:
Ja maar daarom juist, in dat jasjequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL Bluezz!
Tis wel een hardrockband he.
Is Tezz niet gestopt met roken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helemaal niet! Jij hebt een hekel aan rokende vrouwen.
Ik kijk wel naar die spieren ja .quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, in dat jasje
Voor zover ik weet niet......quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tezz niet gestopt met roken?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tezz niet gestopt met roken?
Liedje nog eens luistert!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, in dat jasje
Stop eens met roken Tezzquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
En mijn oude av was een rokende vrouwenmond dus tja.... dat kún je toch niet missen dan Steer!
Ik wil best een verhaaltje horen maar ik ga niet naar bed mammiequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en Bluezz, het verhaal achter het liedje is ook leuk.
Bedtijd verhaaltje horen?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Stop eens met roken Tezz
Ook niet gezond voor Bente
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil best een verhaaltje horen maar ik ga niet naar bed mammie
Ik ga zo nog de homofilm kijken
Kom maar op dus
[..]
Nessun dorma is een aria uit de opera Turandot.
In dat verhaal moet een chinese prinses gaan trouwen van de regering en dat wil ze niet. Dus elke kandidaat moet raadsels oplossen en als hij dat niet kan, wordt hij onthoofd. Turandot wil het wel proberen, hij kent de prinses sinds zijn kindertijd. Zijn slavin probeert hem ervan af te brengen in de aria Signore ascolta.
Ik ga hem zo luisteren, maar ik ben geen fan van Pavarotti.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Ik vind deze uitvoering van Pavarotti wel heel erg mooi:
1 van de grote 3?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga hem zo luisteren, maar ik ben geen fan van Pavarotti.
Ik houd meer van die andere, even opzoeken.......
en ja hoor! toch jammer van die 2 jongens. goed zingen kunnen ze, alleen vnv nietquote:
Ik heb het verder niet meer gevolgd, dat commerciele sms- en belgedoe.quote:
Ja. Dat was toen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
De drie Chinese ministers in Turandot heten Ping, Pong en Pang.
Davy & Joshua zijn er sowieso uit. er gaat nu nog een act uit van team VanVelzen, maar dat duurt nog wel ff.... jemig, het zou volgens de gids om 23.15u opgelopen zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet meer gevolgd, dat commerciele sms- en belgedoe.
Maar wie zijn er nu uitgevallen?
Maar goed dat ik het niet weer heb opgenomen en gewoon naar P&W kijk met arbeidsgehandicapten die willen werken maar worden gedwarsboomd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Davy & Joshua zijn er sowieso uit. er gaat nu nog een act uit van team VanVelzen, maar dat duurt nog wel ff.... jemig, het zou volgens de gids om 23.15u opgelopen zijn
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het niet weer heb opgenomen en gewoon naar P&W kijk met arbeidsgehandicapten die willen werken maar worden gedwarsboomd.
Maar goed dat ik dat niet gezien heb.Dan slaap ik nog slechter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het niet weer heb opgenomen en gewoon naar P&W kijk met arbeidsgehandicapten die willen werken maar worden gedwarsboomd.
en ik heb gelijk.. deze 2 gaan zingen nu om door te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat Kiki en Esther over moeten zingen
Puccini heeft de opera gemaakt totdat de prins en prinses elkaar voor de eerste keer zoenen, terwijl de prinses de prins nog haat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Dat was toen.![]()
Ik wist niet dat die opera nooit afgemaakt was. Bummer!![]()
dikke kus krakquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dat niet gezien heb.Dan slaap ik nog slechter.![]()
Nou, niet in Turandot. De prins kende de prinses allang! Vanaf de zandbak!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Puccini heeft de opera gemaakt totdat de prins en prinses elkaar voor de eerste keer zoenen, terwijl de prinses de prins nog haat.
Een einde is dat ze dan uiteindelijk toch voor hem iets gaat voelen na de kus.
Maargoed ook in de oudheid: mannen worden jell-o wanneer ze een mooie vrouw zien.Hoe komt dat toch.
Geilheid is van alle generaties en tijden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed ook in de oudheid: mannen worden jell-o wanneer ze een mooie vrouw zien.Hoe komt dat toch.
Esther is beter (en leuker). ze hebben nu beide gezongen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt mij dat Kiki moet winnen dan ff ?
Nee, niet zoals ik het plot lees in wikipedia.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, niet in Turandot. De prins kende de prinses allang! Vanaf de zandbak!
Nou, het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Puccini heeft de opera gemaakt totdat de prins en prinses elkaar voor de eerste keer zoenen, terwijl de prinses de prins nog haat.
Een einde is dat ze dan uiteindelijk toch voor hem iets gaat voelen na de kus.
Geen idee meer wie dat is maar wel mooie naam.quote:
Dan heb ik een ander plot gelezen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, niet zoals ik het plot lees in wikipedia.
Yeah en mannen volgen alleen hun pik. Die rammelt sterker dan twee eierstokken bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, het zal wel aan mij liggen.
Maar ik smelt ook als ik een leuke man zie. Maar ik kies om wel of niet voor die man te kiezen.....
Spreek voor jezelf, rare Chinees.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah en mannen volgen alleen hun pik. Die rammelt sterker dan twee eierstokken bij elkaar.
Mannen van vóór de menopauze, danquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, rare Chinees.
Esther heeft Haman klein gekregen, mooie naam ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee meer wie dat is maar wel mooie naam.
Als ik ooit een dochter zou hebben gekregen zou ze zo geheten hebben.
Moet ineens denken aan het collegaatje van 'mijn' stagiare (die dus mee mocht kijken bij een colonoscopie vanmiddag omdat er bij ons geen bal te doen was) die kwam hyper aan de balie omdat ze de sterilisatie van een man bij mocht wonen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah en mannen volgen alleen hun pik. Die rammelt sterker dan twee eierstokken bij elkaar.
Ik was vrij voorspelbaar met de namen voor m'n kinderen (als ooit)quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
Esther heeft Haman klein gekregen, mooie naam ja!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan het collegaatje van 'mijn' stagiare (die dus mee mocht kijken bij een colonoscopie vanmiddag omdat er bij ons geen bal te doen was) die kwam hyper aan de balie omdat ze de sterilisatie van een man bij mocht wonen.
Oordoppen in, bontkraagje, uggs : Vet cool man, die eileiders die zooo tjak doorgingen.
Ja. En daarom zijn sommige vrouwen het sterke geslacht. Die hebben geen boodschap aan die pik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, totdat ze oud zijn en hun schoonheid met de tijd is weggevaagd. Dan begint het grote rouwproces dat hun glorietijd vergaan is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. En daarom zijn sommige vrouwen het sterke geslacht. Die hebben geen boodschap aan die pik.
You rang?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, totdat ze oud zijn en hun schoonheid met de tijd is weggevaagd. Dan begint het grote rouwproces dat hun glorietijd vergaan is.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Jij zit nog vol in je glorieperiode, bloezzie
Ik ben oud en ik heb nooit schoonheid gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, totdat ze oud zijn en hun schoonheid met de tijd is weggevaagd. Dan begint het grote rouwproces dat hun glorietijd vergaan is.
Halleluja! Prais the Bloes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Jij zit nog vol in je glorieperiode, bloezzie
Je bent vast wel ooit eens de mooiste baby ter wereld geweest (in de ogen van je ouders, dan).quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben oud en ik heb nooit schoonheid gehad.
Tuurlijk Golfer!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent vast wel ooit eens de mooiste baby ter wereld geweest (in de ogen van je ouders, dan).
Zou het wel moeten zijn maar voel geen passie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Is het jouw wereld Steer? De med. technologie v/h ziekenhuis?
mobiele technologie, denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Maar dr. Bassie welk circus past dan wél
Het gaat me niet aan, maar voel je ooit wel passie?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou het wel moeten zijn maar voel geen passie.
Ook geen adriaan.
Als ik aan het fokken benquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat me niet aan, maar voel je ooit wel passie?
Caravans? Trailers? Oei!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
mobiele technologie, denk ik
Dat heb ik ook , maar genoeg zie ik er geen carriere in.........quote:
Ja, de VPRO-film wordt vervangen door een softe KRO-film in het kader van de maand van de spiritualiteitquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Kut wordt er zojuist mijn homofilm door mijn neus geboord
Let the Zweef inquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:21 schreef golfer het volgende:
Ja, de VPRO-film wordt vervangen door een softe KRO-film in het kader van de maand van de spiritualiteit
Pas jij daar wel in?quote:
Dus wat ze in haiti doen, sms-en over cholera gevaar?quote:
Nouja, da's meer sociale media. Vind ik ook leuk, heb uitgebreide (professionele) ervaring met online communities. En ik fok ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus wat ze in haiti doen, sms-en over cholera gevaar?
Lees jij de blogs van Handi op de site van de NOS?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, da's meer sociale media. Vind ik ook leuk, heb uitgebreide (professionele) ervaring met online communities. En ik fok ook, maar dat zet ik maar niet op m'n CV
Het is niet leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, da's meer sociale media. Vind ik ook leuk, heb uitgebreide (professionele) ervaring met online communities. En ik fok ook, maar dat zet ik maar niet op m'n CV
En het had NOG toffer kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef Aure het volgende:
Ik heb mn verjaardag weer in stijl afgesloten, met veel te veel alcohol
Oh, fijn!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond vriendjesHet was een tof avondje en ik heb toffe picca's
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef Aure het volgende:
Is er een verband te leggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond vriendjesHet was een tof avondje en ik heb toffe picca's
ik zie dubbelquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het had NOG toffer kunnen zijnWant Want
Mopper!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het had NOG toffer kunnen zijnWant Want
Denk het nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Is er een verband te leggen
Zo heet de bandquote:
niet dat ik weet, maar ik weet ook niet zoveel meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Is er een verband te leggen
En dat ondanks de drankquote:
Neuh...stevige rock met verschrikkelijk droge en melige NL tekstenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:43 schreef krakkemieke het volgende:
Met zo een naam verwacht ik 80's muziek.........
ja! Was gezelligquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoiets als Talk Talk denk ik
Maar lekker zo'n verjaardag dus
En Pee
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh...stevige rock met verschrikkelijk droge en melige NL teksten
A demain!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:45 schreef Aure het volgende:
[..]
ja! Was gezellig![]()
Nu slapen denk ik, morgen mn verjaardag vieren bij les parents
Smakelijk en trusten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor brood met gehaktbal en No Reservations (blijft ook leuke film)
\hoi nou ik heb je verjaardg ook gevierd hoor hehequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef Aure het volgende:
jawel, alleen weer alleenquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:11 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen schatjes! Ik heb heerlijk geslapen! Jullie ook?
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jawel, alleen weer alleen
En of!quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:11 schreef Tezz het volgende:
Vanavond naar Glow!quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En of!
Goeiemorgen allemaal
Nog leuke plannen vandaag of voor dit weekend?
Ik ga zo eens naar de bib, nieuwe lading boeken halen en dan verder vandaag (buiten vanavond uit eten met de mr ) he-le-maal niets. Heerlijk!
Ik vind dat altijd zo knap, om iets te zeggen op een uitvaart. Ik kan dat helemaal niet, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:50 schreef Bluezz het volgende:
Zal vast en tnx jullie. Ik merk dat het al wel gezakt is allemaal de afgelopen week.
3 collega's van me gaan ook wat voorlezen/herinneringen vertellen.
En de interim zorgmanager die w. (en wij allemaal) 'haten' komt gelukkig helemaal niet
en ik ben stiekum ook benieuwd naar Westerveld zelf
Te kort, maar da's mijn eigen schuldquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:11 schreef Tezz het volgende:
Ach..je zou er aan gewend moeten zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jawel, alleen weer alleen
Geen zonnetje, maar wat windy nog steeds. Ik voelde ook niet de behoefte om iets te zeggen, maar C. twijfelde heel erg dus toen hebben we bedacht dat ze het met 2 anderen die zo'n 10-15 jaar met W. hebben gewerkt gaat doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:52 schreef Duderella het volgende:
Ik vind dat altijd zo knap, om iets te zeggen op een uitvaart. Ik kan dat helemaal niet, moet ik zeggen.
Het weertje is hier heel uitvaarderig Bluezz. Zo'n mooi waterig herfstzonnetje. Ik hoop bij jullie ook.
Slim opgelost.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen zonnetje, maar wat windy nog steeds. Ik voelde ook niet de behoefte om iets te zeggen, maar C. twijfelde heel erg dus toen hebben we bedacht dat ze het met 2 anderen die zo'n 10-15 jaar met W. hebben gewerkt gaat doen.
Hoe coolquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:57 schreef Duderella het volgende:
Mijn Franse druif heeft net een heeeeeeeeeeeeeel groot roze pakket uit Nederland geopend voor haar verjaardag. En ik krijg live MSN-verslag. Ze valt haast flauw van de opwinding.![]()
ben ik ook maar het is gewoon niet chill!quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach..je zou er aan gewend moeten zijn
Eentje is meer dan genoeg hoorquote:
Meer Tezz-jes hebben we niets aan johquote:
Waar komt het door?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte Bluezzbijna niet kunnen slapen vannacht.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:16 schreef Duderella het volgende:
Poets-ze Tezz!
Jongens, het is heerlijk hardloopweer!!
(Er waren decennia in mijn leven waarin ik niet had gedacht bovenstaande ooit te zeggen).
Je zou me niet herkennen!quote:
Jij in strakke hardlooppakjes?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
Ik draag ook van die strakke hardlooppakjes en zo.Gewoon, omdat het weer kan.
![]()
Het gaat heel goed hierquote:Jij ook nog lekker bezig met gezond en prettig leven Pee? Je bent wel een beetje mijn inspiratie eigenlijk.
Dat is toch geweldig!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij in strakke hardlooppakjes?![]()
[..]
Het gaat heel goed hierEr is weer ietsiepietsie bij nu, maar ik sta op -16.5 ongeveer
Belinda Meuldijk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Deze dame heb ik gister op de foto gehad
[ afbeelding ]
Uitstekend fotografeerbaar materiaal kan ik je vertellenEn de muziek was ook nog tof
Donderdag weer
MeMo! Hoe is het? Zit je al in Maestrèg?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Belinda Meuldijk!![]()
Nee, wie is het Pee?
MeMoquote:
Met mij goed hoor en met jou?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
MeMo! Hoe is het? Zit je al in Maestrèg?
Ja hoor, prima hier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met mij goed hoor en met jou?
En nee moet eerst kamer enzo hebben he![]()
maar goed heb nog niks gehoord van universiteit ook heb alle documenten geupload e.d.
Is leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zangeres van The Mirror Conspiracy, een beetje jazz-lounge-toffe band
Daisy Cools. http://www.daisycools.com/
ik heb er zoveel zin inquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hoor, prima hier.
Ik ben alleen wel jaloers dat nu al twee mensen van de SC in Maastricht (gaan) wonen en ik niet.![]()
[..]
Is leuk.
Maar het klinkt wel tof, een studio.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er zoveel zin inwas het maar februari, sta nu wel als enige ingeschreven op n studio waarvan inschrijving tot maandag loopt, krijg je alleen pas vanaf je 23e huurtoeslag voor (ben ik per 20 feb, huur gaat in in december en tis n B-locatie) dus als ik die krijg moet ik echt even kijken hoe ik t klaar ga spelen
ja studio is wel wat ik t liefste wil dus enerzijds echt n mogelijkheid die ik aan moet grijpen maar goed moet even kijken, is alleen voor studenten en ik ben dat officieel ook pas weer vanaf februari. En May (die zo ziek was) mag naar mn ouders als t niet lukt iets te vinden met de katten en Rosa nog geen oplossing voor, die is zo eenkennig enzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel tof, een studio.![]()
Heb je al een oplossing voor de poezen?
Ik ga dat straks even teruglezen want ik mot even onder de douche.
Sunniequote:Op zaterdag 13 november 2010 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
middag!
Sintaankomst kijken![]()
![]()
Bluezz![]()
Het is dus allemaal weer goed gekomen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
Gelukkig heeft Sinterklaas Harderwijk gevonden![]()
Ietsiequote:
Beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ietsieal begin ik nu spontaan weer te zweten van een kopje thee
Zit nog lekker in pyjama en ga vandaag de deur absoluut nog niet uit. Maar wel proberen iets actiever te worden..
Gelukkig wel zeg, ik had er al slecht van geslapenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is dus allemaal weer goed gekomen?
Thnx maar voorlopig moeten ze eerst wat van zich laten horenquote:
Klinkt gezelligquote:Ik heb net een heerlijke nieuwe zachte badjes aangeschaftDegene die ik had was ernstig aan vervanging toe (ja serieus dit keer
) en t was een aanbieding en daar houden we van.
Verder naar de bib geweest en wat boodschapjes gedaan en ik ga zo eens wat gerookte makreelpaté maken voor bij de lunch zometeenen dan is het vanmiddag echt weer voor bank/thee en lezen maar
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef TAV74 het volgende:
whehe, cartoon in de Volkskrant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef TAV74 het volgende:
whehe, cartoon in de Volkskrant
[ afbeelding ]
quote:In Harderwijk is een verwarde 700-jarige man opgepakt met een dubbel paspoort. Hij zal 6 dec het land worden uitgezet.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Onwezenlijk hoor die uitvaart, ik had steeds maar het gevoel dat ze zelf ergens tussen de vele mensen zat en zich elk moment kon omdraaien en me een knipoog of zo zou geven
Heel raar he?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
uitvaart van mn tante is ook alweer 2 weken geleden vandaag, nopg steeds bevat ik niet dat ik dr echt nooit meer zal zien..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Onwezenlijk hoor die uitvaart, ik had steeds maar het gevoel dat ze zelf ergens tussen de vele mensen zat en zich elk moment kon omdraaien en me een knipoog of zo zou geven
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
uitvaart van mn tante is ook alweer 2 weken geleden vandaag, nopg steeds bevat ik niet dat ik dr echt nooit meer zal zien..
Is Rosa een schildpad toevallig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja studio is wel wat ik t liefste wil dus enerzijds echt n mogelijkheid die ik aan moet grijpen maar goed moet even kijken, is alleen voor studenten en ik ben dat officieel ook pas weer vanaf februari. En May (die zo ziek was) mag naar mn ouders als t niet lukt iets te vinden met de katten en Rosa nog geen oplossing voor, die is zo eenkennig enzo
O joh, kippe-endjes. Evy les drie!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
Have fun met CF en mr CF P
en idd tis prima hardloopweer Dude, hoever loop je gemiddeld?
Ik heb net een heerlijke nieuwe zachte badjes aangeschaftDegene die ik had was ernstig aan vervanging toe (ja serieus dit keer
) en t was een aanbieding en daar houden we van.
Verder naar de bib geweest en wat boodschapjes gedaan en ik ga zo eens wat gerookte makreelpaté maken voor bij de lunch zometeenen dan is het vanmiddag echt weer voor bank/thee en lezen maar
Klabang, herkenbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Thanxquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:30 schreef Duderella het volgende:
Sun, beterschap! Je kwakkelt de herfst een beetje door zo hè?
ja rosa is schildpadquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is Rosa een schildpad toevallig?
Jee wat vervelend dat je voor haar nog niets hebt. Ik zou je dolgraag helpen, maar ik heb al een behoorlijk lastige tante hier rond lopen en die duldt nauwelijks andere mogelijke punten van aandacht in haar nabijheid (die kat probeert zelfs de TV met haar blikken te doden, alsmede haar zus, maar die is triangel, dus die snapt daar helegaar niks van.).
Misschien een topic in F&F openen voor de tijdelijke opvang?
[..]
O joh, kippe-endjes. Evy les drie!Maar ik sport ook driemaal per week nogal afschuwlijk hard, dus ik haast me niet! Maar het is wel leuk om weer te lopen!
Bib klinkt heel eng DE! Bieb! Echt, bieb!Wat lees je?
[..]
Klabang, herkenbaar.
Bluezz. Nu is het dan echt voorbij. Nu de grote leegte. Dikke
Misschien moet je op medische indicatie een half jaar per jaar naar de zon!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx![]()
story of my life.. kneus dat ik ben
Ik zou tussen november en maart eigenlijk gewoon altijd vrij moeten zijn, kan ik met een gerust hart kwakkelen en winterdips ondergaan
Hoe verrassend! Ik wist het namelijk echt niet meer, hoe jouw poezels eruitzagen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja rosa is schildpadMay wil ik gewoon echt in de buurt houden ook omdat ze nooit 100% fit zal zijn en wie wil er nou n kat met zo'n medisch dossier?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien moet je op medische indicatie een half jaar per jaar naar de zon!
En nou is je huis wel mooi opgeruimd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat CF een beetje een wilde party heeft gehad dus die gaat nu lekker naar huisKoffie komt een andere keer wel weer
Oh, ik opteer wel voor hetzelfde in een hangmat ergens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zou wat zijn!!
maar blijf liever lekker thuis in een hoekje opgekruld de winter doorstaan
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, ik opteer wel voor hetzelfde in een hangmat ergens.
In elk geval zouden we vrijgesteld moeten worden van werken en andere inspanningen. Ten bate van onze gezondheid.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef Duderella het volgende:
Ik kreeg straks een bos bloemen van Arty en het is me net pas gelukt om het restantje van mijn kin van de vloer te schrapen.
Zou hij een vriendin hebben.![]()
Ah wel, toch maar mooi blommen.
5 en een half uur haha maar goed dan weet ik wle dat ze in goede handen is en kan ik daar vaker en langer naartoe, nu blijf ik er maar kort omdat ik weer terug moet voor de poezelsquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe verrassend! Ik wist het namelijk echt niet meer, hoe jouw poezels eruitzagen.
Eenkennig types, die schildpadden.![]()
Ik snap dat je May in de buurt wilt hebben. En bij je ouders kun je haar zo vaak zien als je wilt (hoewel... hoe lang zou dát reizen zijn!)
Hij noemt haar zelf 'LAN-party'. Wat is dat nou voor een naam?quote:
Nou ja!! Wat een idiote naam!! Zeker zo'n artistiek typequote:Op zaterdag 13 november 2010 13:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij noemt haar zelf 'LAN-party'. Wat is dat nou voor een naam?![]()
Feit is wel dat hij vanmorgen vertrok en aankondigde pas na middernacht thuis te zijn.
Het mooie van zijn affaire met LAN-party is dat ik vanavond ongegeneerd smartlappies kan draaien en traantjes kan wegpinken, alsmede als Kate Bush door het huis kan dansen, me inbeeldend dat daar mijn talent eigenlijk zat: het artistenbestaan.
En mevroi de Schildpad wenst zich niet in het vreemde Friesland te begeven?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
5 en een half uur haha maar goed dan weet ik wle dat ze in goede handen is en kan ik daar vaker en langer naartoe, nu blijf ik er maar kort omdat ik weer terug moet voor de poezels
Ja, eentje met een grafische kaart in haar interne eh... geheugen, schat ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja!! Wat een idiote naam!! Zeker zo'n artistiek type
Tja.. schijnt dat meer mannen iets met haar hebben.. tegelijkertijd ook nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, eentje met een grafische kaart in haar interne eh... geheugen, schat ik.![]()
Maar goed, je moet ze de vrijheid geven, die mannen. Het is hun natuâh immers.
Hemel, inderdaad, een game-bang. Hoe ordinair.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. schijnt dat meer mannen iets met haar hebben.. tegelijkertijd ook nog![]()
Je moet er maar zin in hebben, al dat gedoe aan je moederbord..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hemel, inderdaad, een game-bang. Hoe ordinair.
ouders hebben zelf n kat en vorige logeerpartij van Rosa was ze niet zo goed bevallenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
En mevroi de Schildpad wenst zich niet in het vreemde Friesland te begeven?
Of is twee poezen wat veel voor je ouders?
Hij maakt er zelfs filmpjes van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat jou man daar aan mee doet zeg!
Ik ben al slecht met namen maar met al die initialen van jou kan ik het helemaal niet bijhoudenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
Samen met L. (vriendin van mijn Salsapartner van Salsa III) sinterklaasintocht bekeken. Supernat
Daarna samen gelunched, even naar de open dag van de uni geweest en samen poffertjes gedeeld.
Was gezellig zeg.![]()
Ik hou het ook niet meer bij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben al slecht met namen maar met al die initialen van jou kan ik het helemaal niet bijhouden
Maar fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad!
Zo te zien ben je verliefdquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet meer bij.In Eindhoven moest je onder elke steen kijken of daar misschien een aardig meisje onder zat maar hier komen ze in zwermen op je af en willen ze allemaal gezellige dingen doen.
Maastricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo te zien ben je verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is geen analyse voor nodig![]()
![]()
het bevalt me waarlijk goed hierConfidence through competence
Kloptquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
En nou is je huis wel mooi opgeruimd.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef Duderella het volgende:
Ik kreeg straks een bos bloemen van Arty en het is me net pas gelukt om het restantje van mijn kin van de vloer te schrapen.
Zou hij een vriendin hebben.![]()
Ah wel, toch maar mooi blommen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij noemt haar zelf 'LAN-party'. Wat is dat nou voor een naam?![]()
Feit is wel dat hij vanmorgen vertrok en aankondigde pas na middernacht thuis te zijn.
Het mooie van zijn affaire met LAN-party is dat ik vanavond ongegeneerd smartlappies kan draaien en traantjes kan wegpinken, alsmede als Kate Bush door het huis kan dansen, me inbeeldend dat daar mijn talent eigenlijk zat: het artistenbestaan.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hemel, inderdaad, een game-bang. Hoe ordinair.
ik wil oohoookquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
het bevalt me waarlijk goed hier
Denk dat ik binnenkort maar eens een weekendje Maastricht moet plannenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vorige week is het me ook goed bevallenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmmm....ik ga denk ik ook maar emigreren naar Limburgquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet meer bij.In Eindhoven moest je onder elke steen kijken of daar misschien een aardig meisje onder zat maar hier komen ze in zwermen op je af en willen ze allemaal gezellige dingen doen.
Goed werkquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef rijsttafel het volgende:
anders word je ff om 2 uur wakker![]()
echter! geen kater
Ik heb nog geen meisje A. waar ik leuke dingen mee doe, dus..........quote:
quote:
Nog ff thee drinken voor het slapengaan is een wondermiddel.quote:
Eens kijken of ik me dat vanavond nog herinnerquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Nog ff thee drinken voor het slapengaan is een wondermiddel.
Je hebt vast plek in je bed voor 2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen meisje A. waar ik leuke dingen mee doe, dus..........![]()
Oh ik ga ff kijken welke dat isquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er zoveel zin inwas het maar februari, sta nu wel als enige ingeschreven op n studio waarvan inschrijving tot maandag loopt, krijg je alleen pas vanaf je 23e huurtoeslag voor (ben ik per 20 feb, huur gaat in in december en tis n B-locatie) dus als ik die krijg moet ik echt even kijken hoe ik t klaar ga spelen
blijf afquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik ga ff kijken welke dat is
Trouwens in Maastricht heb je nauwelijks 'B' locaties omdat het zo klein is hier. Als het ook enigzins richting je faculteit is, is het al best fijn.
Ik sta sinds september ingeschreven pas hoor. En jij?quote:
De whiskyavonturen van Tav op een zonnig golfterreinquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin om een leuk boek te lezen. Eens bedenken wat
Neh..ik wil eigenlijk het vervolg op Pilaren van de Aarde lezen. Of die nieuwe trilogie van hemquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef borisz het volgende:
[..]
De whiskyavonturen van Tav op een zonnig golfterrein
ik wil juist niet gemeubileerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta sinds september ingeschreven pas hoor. En jij?
En ik richt me op de particuliere markt, want die lijst waar jij op reageert zijn meestal 'lege' kamers. Ik wil een gemeubileerde.
hehequote:Op zaterdag 13 november 2010 14:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens kijken of ik me dat vanavond nog herinner
Ohja! Goed dat je het zegt.. kijken of ik die binnen kort eens kan aanschaffenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh..ik wil eigenlijk het vervolg op Pilaren van de Aarde lezen. Of die nieuwe trilogie van hem
Ja. Ik ga eens snel in de boekhandel kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! Goed dat je het zegt.. kijken of ik die binnen kort eens kan aanschaffen
Zou je wel denken, maar ze kwamen aanwaaien tussen 4 en 5quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 7 minuten voordat P's bezoek komt
Verjaardagfeestje waar ik DE jurk ga aantrekkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hehe
Wat ga je doen?
Ik ga vanavond bierloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |