Maar het is toch oneerlijk dat zij dan twee keer heeft opgetreden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, gewoon voor de lol denk. Simon is goed !
Deel 1 is op tv he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Stukje Narnia kijken.. checken of die nog de moeite van het aanschaffen waard is
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
O god, Carlo en Irene, even zappen. Poep- en plasgrappen.
Edje Presidetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.
krijg dat m'n strot echt niet uit bij die knul om hem Premier te noemen
Kadetje was dat.quote:
Die knul!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.
krijg dat m'n strot echt niet uit bij die knul om hem Premier te noemen
Raketje!quote:
Nope. Besluiteloosheid galore!quote:
Mja, gaat vanzelf weer over.quote:
De pinda'squote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Mja, gaat vanzelf weer over.![]()
Ik ga lekker apies voeren!
Dag allemaal!![]()
![]()
Trusten en eenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dag allemaal!![]()
![]()
Aap lekker!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
![]()
Ook al jaloers zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben niet zo van die stembank eerlijk gezeit
vind het ook oneerlijk. en deze aflevering van de TV Kantine was helaas niet zo sterk. voor de televizierring vond ik de afleveringen geweldig. hopelijk volgende week beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar het is toch oneerlijk dat zij dan twee keer heeft opgetreden?
En dan ook nog vlak voor de laatste kandidaat... dat is toch een beetje gek?![]()
O god, Carlo en Irene, even zappen. Poep- en plasgrappen.
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef Tezz het volgende:
Met Esther ging het niet zo goed, haar rechteroog hing op halfelf....
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingt
Heb ik ook sinds een kies getrokken is, ik kwijl soms.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
had ik ook maar haar oog hangt half of haar mond staat schuin. helaas niet door een getrokken kies maar ze houdt dit altijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook sinds een kies getrokken is, ik kwijl soms.
Ja dat had ik ergens gelezen inderdaad. Het was me eerder alleen niet zo opgevallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze doet toch zelf mee?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Maar als Esther die problemen heeft, is het dan wel eerlijk?
Ow krak wat prachtigquote:
Helemaal niet! Jij hebt een hekel aan rokende vrouwen.quote:
Ja maar daarom juist, in dat jasjequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL Bluezz!
Tis wel een hardrockband he.
Is Tezz niet gestopt met roken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helemaal niet! Jij hebt een hekel aan rokende vrouwen.
Ik kijk wel naar die spieren ja .quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, in dat jasje
Voor zover ik weet niet......quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tezz niet gestopt met roken?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tezz niet gestopt met roken?
Liedje nog eens luistert!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, in dat jasje
Stop eens met roken Tezzquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
En mijn oude av was een rokende vrouwenmond dus tja.... dat kún je toch niet missen dan Steer!
Ik wil best een verhaaltje horen maar ik ga niet naar bed mammiequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en Bluezz, het verhaal achter het liedje is ook leuk.
Bedtijd verhaaltje horen?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Stop eens met roken Tezz
Ook niet gezond voor Bente
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil best een verhaaltje horen maar ik ga niet naar bed mammie
Ik ga zo nog de homofilm kijken
Kom maar op dus
[..]
Nessun dorma is een aria uit de opera Turandot.
In dat verhaal moet een chinese prinses gaan trouwen van de regering en dat wil ze niet. Dus elke kandidaat moet raadsels oplossen en als hij dat niet kan, wordt hij onthoofd. Turandot wil het wel proberen, hij kent de prinses sinds zijn kindertijd. Zijn slavin probeert hem ervan af te brengen in de aria Signore ascolta.
Ik ga hem zo luisteren, maar ik ben geen fan van Pavarotti.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Ik vind deze uitvoering van Pavarotti wel heel erg mooi:
1 van de grote 3?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga hem zo luisteren, maar ik ben geen fan van Pavarotti.
Ik houd meer van die andere, even opzoeken.......
en ja hoor! toch jammer van die 2 jongens. goed zingen kunnen ze, alleen vnv nietquote:
Ik heb het verder niet meer gevolgd, dat commerciele sms- en belgedoe.quote:
Ja. Dat was toen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
De drie Chinese ministers in Turandot heten Ping, Pong en Pang.
Davy & Joshua zijn er sowieso uit. er gaat nu nog een act uit van team VanVelzen, maar dat duurt nog wel ff.... jemig, het zou volgens de gids om 23.15u opgelopen zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet meer gevolgd, dat commerciele sms- en belgedoe.
Maar wie zijn er nu uitgevallen?
Maar goed dat ik het niet weer heb opgenomen en gewoon naar P&W kijk met arbeidsgehandicapten die willen werken maar worden gedwarsboomd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Davy & Joshua zijn er sowieso uit. er gaat nu nog een act uit van team VanVelzen, maar dat duurt nog wel ff.... jemig, het zou volgens de gids om 23.15u opgelopen zijn
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het niet weer heb opgenomen en gewoon naar P&W kijk met arbeidsgehandicapten die willen werken maar worden gedwarsboomd.
Maar goed dat ik dat niet gezien heb.Dan slaap ik nog slechter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het niet weer heb opgenomen en gewoon naar P&W kijk met arbeidsgehandicapten die willen werken maar worden gedwarsboomd.
en ik heb gelijk.. deze 2 gaan zingen nu om door te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat Kiki en Esther over moeten zingen
Puccini heeft de opera gemaakt totdat de prins en prinses elkaar voor de eerste keer zoenen, terwijl de prinses de prins nog haat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Dat was toen.![]()
Ik wist niet dat die opera nooit afgemaakt was. Bummer!![]()
dikke kus krakquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dat niet gezien heb.Dan slaap ik nog slechter.![]()
Nou, niet in Turandot. De prins kende de prinses allang! Vanaf de zandbak!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Puccini heeft de opera gemaakt totdat de prins en prinses elkaar voor de eerste keer zoenen, terwijl de prinses de prins nog haat.
Een einde is dat ze dan uiteindelijk toch voor hem iets gaat voelen na de kus.
Maargoed ook in de oudheid: mannen worden jell-o wanneer ze een mooie vrouw zien.Hoe komt dat toch.
Geilheid is van alle generaties en tijden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed ook in de oudheid: mannen worden jell-o wanneer ze een mooie vrouw zien.Hoe komt dat toch.
Esther is beter (en leuker). ze hebben nu beide gezongen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt mij dat Kiki moet winnen dan ff ?
Nee, niet zoals ik het plot lees in wikipedia.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, niet in Turandot. De prins kende de prinses allang! Vanaf de zandbak!
Nou, het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Puccini heeft de opera gemaakt totdat de prins en prinses elkaar voor de eerste keer zoenen, terwijl de prinses de prins nog haat.
Een einde is dat ze dan uiteindelijk toch voor hem iets gaat voelen na de kus.
Geen idee meer wie dat is maar wel mooie naam.quote:
Dan heb ik een ander plot gelezen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, niet zoals ik het plot lees in wikipedia.
Yeah en mannen volgen alleen hun pik. Die rammelt sterker dan twee eierstokken bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, het zal wel aan mij liggen.
Maar ik smelt ook als ik een leuke man zie. Maar ik kies om wel of niet voor die man te kiezen.....
Spreek voor jezelf, rare Chinees.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah en mannen volgen alleen hun pik. Die rammelt sterker dan twee eierstokken bij elkaar.
Mannen van vóór de menopauze, danquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, rare Chinees.
Esther heeft Haman klein gekregen, mooie naam ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee meer wie dat is maar wel mooie naam.
Als ik ooit een dochter zou hebben gekregen zou ze zo geheten hebben.
Moet ineens denken aan het collegaatje van 'mijn' stagiare (die dus mee mocht kijken bij een colonoscopie vanmiddag omdat er bij ons geen bal te doen was) die kwam hyper aan de balie omdat ze de sterilisatie van een man bij mocht wonen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah en mannen volgen alleen hun pik. Die rammelt sterker dan twee eierstokken bij elkaar.
Ik was vrij voorspelbaar met de namen voor m'n kinderen (als ooit)quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
Esther heeft Haman klein gekregen, mooie naam ja!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan het collegaatje van 'mijn' stagiare (die dus mee mocht kijken bij een colonoscopie vanmiddag omdat er bij ons geen bal te doen was) die kwam hyper aan de balie omdat ze de sterilisatie van een man bij mocht wonen.
Oordoppen in, bontkraagje, uggs : Vet cool man, die eileiders die zooo tjak doorgingen.
Ja. En daarom zijn sommige vrouwen het sterke geslacht. Die hebben geen boodschap aan die pik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, totdat ze oud zijn en hun schoonheid met de tijd is weggevaagd. Dan begint het grote rouwproces dat hun glorietijd vergaan is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. En daarom zijn sommige vrouwen het sterke geslacht. Die hebben geen boodschap aan die pik.
You rang?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, totdat ze oud zijn en hun schoonheid met de tijd is weggevaagd. Dan begint het grote rouwproces dat hun glorietijd vergaan is.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Jij zit nog vol in je glorieperiode, bloezzie
Ik ben oud en ik heb nooit schoonheid gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, totdat ze oud zijn en hun schoonheid met de tijd is weggevaagd. Dan begint het grote rouwproces dat hun glorietijd vergaan is.
Halleluja! Prais the Bloes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Jij zit nog vol in je glorieperiode, bloezzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |