Maar het is toch oneerlijk dat zij dan twee keer heeft opgetreden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, gewoon voor de lol denk. Simon is goed !
Deel 1 is op tv he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Stukje Narnia kijken.. checken of die nog de moeite van het aanschaffen waard is
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
O god, Carlo en Irene, even zappen. Poep- en plasgrappen.
Edje Presidetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.
krijg dat m'n strot echt niet uit bij die knul om hem Premier te noemen
Kadetje was dat.quote:
Die knul!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk even op Ned2 naar het gesprek met Premier Rutte.
krijg dat m'n strot echt niet uit bij die knul om hem Premier te noemen
Raketje!quote:
Nope. Besluiteloosheid galore!quote:
Mja, gaat vanzelf weer over.quote:
De pinda'squote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Mja, gaat vanzelf weer over.![]()
Ik ga lekker apies voeren!
Dag allemaal!![]()
![]()
Trusten en eenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dag allemaal!![]()
![]()
Aap lekker!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
![]()
Ook al jaloers zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben niet zo van die stembank eerlijk gezeit
vind het ook oneerlijk. en deze aflevering van de TV Kantine was helaas niet zo sterk. voor de televizierring vond ik de afleveringen geweldig. hopelijk volgende week beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar het is toch oneerlijk dat zij dan twee keer heeft opgetreden?
En dan ook nog vlak voor de laatste kandidaat... dat is toch een beetje gek?![]()
O god, Carlo en Irene, even zappen. Poep- en plasgrappen.
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef Tezz het volgende:
Met Esther ging het niet zo goed, haar rechteroog hing op halfelf....
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingt
Heb ik ook sinds een kies getrokken is, ik kwijl soms.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze heeft een probleem met haar mond- en oogcoördinatie, vandaar.. dat heeft ze dus altijd als ze praat of zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
had ik ook maar haar oog hangt half of haar mond staat schuin. helaas niet door een getrokken kies maar ze houdt dit altijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook sinds een kies getrokken is, ik kwijl soms.
Ja dat had ik ergens gelezen inderdaad. Het was me eerder alleen niet zo opgevallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze doet toch zelf mee?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Maar als Esther die problemen heeft, is het dan wel eerlijk?
Ow krak wat prachtigquote:
Helemaal niet! Jij hebt een hekel aan rokende vrouwen.quote:
Ja maar daarom juist, in dat jasjequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL Bluezz!
Tis wel een hardrockband he.
Is Tezz niet gestopt met roken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helemaal niet! Jij hebt een hekel aan rokende vrouwen.
Ik kijk wel naar die spieren ja .quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, in dat jasje
Voor zover ik weet niet......quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tezz niet gestopt met roken?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tezz niet gestopt met roken?
Liedje nog eens luistert!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, in dat jasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |