ja hoor. drop itquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef xSTIJNx het volgende:
Net aangemeld op deze site.
Vraag me af of er mensen zijn die mijn drug free-visie delen?
Zit wat in, alhoewel er voor mensen met mijn idealen ook wel uitgaansgelegenheden zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef Chowi het volgende:
Ik raad je aan niet in UVT te gaan posten, dan.
Uiteraard, maar de meerderheid van de mensen die in UVT post is, nah, niet erg straight edge. Dus ik denk niet dat het dan jouw type mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Zit wat in, alhoewel er voor mensen met mijn idealen ook wel uitgaansgelegenheden zijn hoor.
Hoe weet jij nou dat hij in zijn puberteit zit?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef HunterSThompson het volgende:
Let op mijn woorden. Iedereen gaat in zijn puberteit door een bepaalde fase dat je je extreem identificeert met een bepaalde groep. Over 10 jaar kijk je zelf ook vertederd terug op je "Straight edge" periode.
Vandaag is vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef HunterSThompson het volgende:
Let op mijn woorden. Iedereen gaat in zijn puberteit door een bepaalde fase dat je je extreem identificeert met een bepaalde groep. Over 10 jaar kijk je zelf ook vertederd terug op je "Straight edge" periode.
waarom geen vlees?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Mijn visie is simpel, geen drugs, geen alcohol, geen sigaretten. Ook consumeer ik geen vlees.
Alcohol is de grootste boosdoener.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind met name het niet drinken, niet roken en geen drugs gebruiken wel verfrissend. De trend is tegenwoordig helaas dat jongeren zich steeds vaker helemaal klemzuipen. Zorgelijk.
Wat denk je zelf? Ik kom in mijn dagelijkse volwassen leven geen straight edgers tegen hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat hij in zijn puberteit zit?
Het is ook niet bepaald de meest bekende movement in Nederland, niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik kom in mijn dagelijkse volwassen leven geen straight edgers tegen hoor.
Hmm, er zijn er genoeg hoor. Misschien niet in jouw omgeving.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik kom in mijn dagelijkse volwassen leven geen straight edgers tegen hoor.
Nee, het kan levens verpesten... Dat ligt toch net even andersquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Alcohol is de grootste boosdoener.
Verpest levens compleet.
Uiteraard, maar het kan ook simpelweg een manier van denken zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Het hoort toch bij het bouwen van een identiteit, het behoren tot een dogmatische club mensen. Als Ze geen nerd brillen dragen, hebben ze wel uggs, of anders hebben ze bontkraagjes of drinken ze geen alcohol of gebruiken ze geen drugs.
Mensen die geen vlees eten en dan denken dat ze ook maar enig invloed hebben op de voedselindustriequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Hiervoor:
Oh ja. Mag je links plaatsen op dit forum?
Inderdaad, maar kom mij nou niet vertellen dat het niet schadelijk is. Het is gewoon gelegaliseerd gif en doet niks goed. En kom mij ook niet vertellen dat je grenzen hebt, want het moment dat je in contact komt met een verslavende stof, is er géén manier om een grens te hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, het kan levens verpesten... Dat ligt toch net even anders
Ik doe het voor mezelf. Het is niet dat ik dit doe om er verandering in te brengen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die geen vlees eten en dan denken dat ze ook maar enig invloed hebben op de voedselindustrie
Cliché, maar 'een betere wereld begint bij jezelf'.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die geen vlees eten en dan denken dat ze ook maar enig invloed hebben op de voedselindustrie
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Cliché, maar 'een betere wereld begint bij jezelf'.
En dan wel zeggen dat je geen vlees eet om dierenleed te verminderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Ik doe het voor mezelf. Het is niet dat ik dit doe om er verandering in te brengen.
Dat kan simpelweg niet. Maar het blijft ziek.
En als ik dat voor mezelf weet, en met die gedachte mezelf wil veranderen, is dat goed, niet?
Precies!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Cliché, maar 'een betere wereld begint bij jezelf'.
Niet om het te verminderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
En dan wel zeggen dat je geen vlees eet om dierenleed te verminderen.
Right...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kom mij nou niet vertellen dat het niet schadelijk is. Het is gewoon gelegaliseerd gif en doet niks goed. En kom mij ook niet vertellen dat je grenzen hebt, want het moment dat je in contact komt met een verslavende stof, is er géén manier om een grens te hebben.
Suiker is een verslavende ongezonde drug. Ik zou er mee stoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ben je niet religieus.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Wil je zeggen dat alcohol geen vergif én geen verslavende stof is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Right...Ben wel blij dat je zelfkennis hebt, maar dat hoef je niet op anderen te projecteren.
Nee, dat heb je me niet zien posten ofwel? Maar dat iets een verslavende stof is, wil nog niet zeggen dat je er per definitie aan verslaafd raakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat alcohol geen vergif én geen verslavende stof is?
Ik heb ook nooit gezegd dat je pér definitie verslaagd eraan bent/raakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat heb je me niet zien posten ofwel? Maar dat iets een verslavende stof is, wil nog niet zeggen dat je er per definitie aan verslaafd raakt.
Het is wetenschappelijk bewezen dat een glas rode wijn per dag goed is voor je gezondheid. Nou jij weer...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat je pér definitie verslaagd eraan bent/raakt.
Maar het doet nooit goed. Dat weet je net zo goed als ik.
En de wersterse wereld kan het verheerlijken op welke manier dan ook, nooit zal ik geloven dat het goed doet.
Waarom moet iets per se goed doen? Sommige dingen zijn niet per se goed maar ook niet per se slecht, gewoon chill (zoals een glaasje wijn bij het eten). Waarom zou je daar dan vanaf blijven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat je pér definitie verslaagd eraan bent/raakt.
Maar het doet nooit goed. Dat weet je net zo goed als ik.
En de wersterse wereld kan het verheerlijken op welke manier dan ook, nooit zal ik geloven dat het goed doet.
Toch gelovig, jammer. Geloof is de ergste drug van allemaal.quote:
Ik zeg sowieso niet dat het gaat om pronken, het gaat om identiteitsbouw, hoe anders ook dit is deel van wie je bent en wie je gaat worden, ik vind het goed dat je vegetarisch bent b.v., je red weer een paar koeien, varkens en kippen van een ellendig leven, drugs, drank en drugs zijn ook niet per definitie goed, en ik denk, alhoewel ze je leven kunnen verrijken ze ook veel schade kunnen aanrichten. Zolang je maar geen rokers in elkaar gaat slaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het kan ook simpelweg een manier van denken zijn.
Kom op zeg, ik ben opgegroeid met mensen die me uitlachen voor m'n idealen.
En toch houd ik het vol, en ik kan dan nog zo deel zijn van die zogenaamde 'dogmatische club mensen'. Als die zou bestaan, bestaat die uit hooguit 200 mensen in Nederland. Dus om het te doen om te pronken zou ook niet heel tactisch zijn als puber. Sowieso word je als puber ervoor uitgelachen omdat jezelf in een coma zuipen tegenwoordig 'SUPERCOOL ENZEUW' is.
Zo is wetenschappelijk ook bewezen dat alcohol een schadelijke stof voor de hersenen/lever is. Ook veroorzaakt het hart en vaat ziekten, en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat een glas rode wijn per dag goed is voor je gezondheid. Nou jij weer...
Nooit zal ik een individu aanpakken op het feit dat ze mijn idealen/visie niet delen. Maar kijk niet raar op als ik een crack-den in de fik steek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso niet dat het gaat om pronken, het gaat om identiteitsbouw, hoe anders ook dit is deel van wie je bent en wie je gaat worden, ik vind het goed dat je vegetarisch bent b.v., je red weer een paar koeien, varkens en kippen van een ellendig leven, drugs, drank en drugs zijn ook niet per definitie goed, en ik denk, alhoewel ze je leven kunnen verrijken ze ook veel schade kunnen aanrichten. Zolang je maar geen rokers in elkaar gaat slaan.
Wie ben jij om te bepalen wat goed is voor anderen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Nooit zal ik een individu aanpakken op het feit dat ze mijn idealen/visie niet delen. Maar kijk niet raar op als ik een crack-den in de fik steek.
Dring ik het op anderen op? Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word chagrijnig van dit soort mensen. Prima jong, dat jij er geen behoefte aan hebt, maar ga het anderen niet opdringen.
Een gewelddadige radicale gelovige.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Nooit zal ik een individu aanpakken op het feit dat ze mijn idealen/visie niet delen. Maar kijk niet raar op als ik een crack-den in de fik steek.
Wie ben jij om te bepalen wat wetenschappelijk bewezen is en niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goed is voor anderen?
Bij overmatig gebruik. één glas wijn is geen overmatig gebruik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Zo is wetenschappelijk ook bewezen dat alcohol een schadelijke stof voor de hersenen/lever is. Ook veroorzaakt het hart en vaat ziekten, en ga zo maar door.
Jawel. Je roept 'Je weet zelf net zo goed als ik dat het niet goed is blablabla'. Dat is de woorden in iemand anders mond leggen en daar kan ik niet tegen, zeker niet wat dit betreft. Wat Sjeen zegt: wie ben jij om te bepalen wat goed is voor anderen? Persoonlijk kijk ik sinds ik een bepaalde drug heb gebruikt heel anders tegen bepaalde dingen aan en kan ik veel meer van die kleine dingen genieten. Dat vind ik een verrijking op mijn leven en dat vind ik goed voor mij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Dring ik het op anderen op? Nee.
Zoals ik al zei, ik doe dit voor mijzelf. En ik ben het met je eens dat je niet alles wat slecht is moet afslaan, ik heb er zelf nou eenmaal slechte ervaringen mee. Mensen in m'n directe omgeving maakte er misbruik van etc.
Als je zaken in de fik gaat steken dring je zeker wat op.quote:
Ik stel de vraag nav jouw post over zaken in de fik steken. Wat geeft jou het recht om iets in de fik te steken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat wetenschappelijk bewezen is en niet?
Als ik zeg dat iets niet wetenschappelijk bewezen is kan dat MIJN werkelijkheid zijn.
Als ik zeg dat iets niet goed is kan dat MIJN werkelijkheid zijn.
Als jij lekker je biertje blijft zuipen, vind ik dat helemaal okay, en zal ik je hier niet mee lastig vallen.
Natuurlijk niet. En ik heb daar ook totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bij overmatig gebruik. één glas wijn is geen overmatig gebruik.
De lever kan een stuk meer hebben dan je denkt hoor. Het heeft totaal geen moeite met het verwerken van één glaasje wijn per dag hoor.
Srslyquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iets niet wetenschappelijk bewezen is kan dat MIJN werkelijkheid zijn.
Als jij lekker je biertje blijft zuipen, vind ik dat helemaal okay, en zal ik je hier niet mee lastig vallen.
"Crack-den"quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
nouja, kennelijk wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
De meeste terroristen houden het niet bij 1 aanslag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En ik heb daar ook totaal geen problemen mee.
Maar de meeste mensen houden het ook niet bij één glaasje.
Als de meeste mensen dat deden was alcohol allang verboden, was wiet geillegaliseerd en zaten we allemaal in een hoekje te huilen in de afkickkliniek. Doe wat aan je referentiekader man.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
En sowieso, een glaasje in combinatie met andere zooi is ook het beste niet. En dan gooien we vitaminetekort ook nog eens in de pot, dat is ook niet echt lekker.
Daar ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel. Je roept 'Je weet zelf net zo goed als ik dat het niet goed is blablabla'. Dat is de woorden in iemand anders mond leggen en daar kan ik niet tegen, zeker niet wat dit betreft. Wat Sjeen zegt: wie ben jij om te bepalen wat goed is voor anderen? Persoonlijk kijk ik sinds ik een bepaalde drug heb gebruikt heel anders tegen bepaalde dingen aan en kan ik veel meer van die kleine dingen genieten. Dat vind ik een verrijking op mijn leven en dat vind ik goed voor mij.
je hebt daar gelijk in, maar de schoenen die jij draagt, zijn ook in elkaar gezet door een kind van 8 die mishandelt wordt als hij niet hard genoeg werkt, en de computer waar jij nu opzit bestaat ook uit onderdelen die in elkaar zijn gezet door een Taiwanees die dankzij de zware metalen en dergelijke op zn 40ste dood neervalt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Hiervoor:
Oh ja. Mag je links plaatsen op dit forum?
Dat ligt aan die mensen, niet aan de drug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens.
En ik bedoelde het dan niet op die manier, sorry, bij deze.
En natuurlijk, en als jij je daar beter bij voelt, super! En dan laat ik je ook alleen, maar aan de andere kant, kijk eens naar hoeveel levens die drug heeft vernietigt?
Niks, maar ik heb zo ook mijn radicale visies.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik stel de vraag nav jouw post over zaken in de fik steken. Wat geeft jou het recht om iets in de fik te steken?
Misschien moet je naar Amerika verhuizen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb zo ook mijn radicale visies.
Zo probeer ik dus ook voornamelijk fair trade producten te kopen, alhoewel dat soms een beetje moeilijk is. Financieel gezien enzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef ukga het volgende:
[..]
je hebt daar gelijk in, maar de schoenen die jij draagt, zijn ook in elkaar gezet door een kind van 8 die mishandelt wordt als hij niet hard genoeg werkt, en de computer waar jij nu opzit bestaat ook uit onderdelen die in elkaar zijn gezet door een Taiwanees die dankzij de zware metalen en dergelijke op zn 40ste dood neervalt.
Over vitaminetekort gesproken, hoe kom jij aan je Vitamine B12?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
En sowieso, een glaasje in combinatie met andere zooi is ook het beste niet. En dan gooien we vitaminetekort ook nog eens in de pot, dat is ook niet echt lekker.
Ben jij soms de vegan streaker?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Nogmaals. fijn voor je dat jij je leven zo wilt leiden. Maar kijk wel uit dat je geen rare dingen gaat doen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Hahaha, daar zijn ook zeker meer mensen die mijn visies delen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien moet je naar Amerika verhuizen.
when i was 12 i went to hell for snuffing jesus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef xSTIJNx het volgende:
Net aangemeld op deze site.
Vraag me af of er mensen zijn die mijn drug free-visie delen?
Dat ligt aan die mensen, niet aan de drug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef xSTIJNx het volgende:
kijk eens naar hoeveel levens die drug heeft vernietigt?
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Zo probeer ik dus ook voornamelijk fair trade producten te kopen, alhoewel dat soms een beetje moeilijk is. Financieel gezien enzo.
Hahahahaha, misschien...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ben jij soms de vegan streaker?
Statement of the year.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Ik laat jou daarin ook met rust.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat doe ik ookEn zo veel mogelijk biologisch (hoewel ik niet naar een biologische winkel gaat want dat kost me te veel moeite, dat doen mijn huisgenoten wel voor me). Maar wie wordt er slechter van als ik af en toe een pilletje naar binnen gooi en een glas bier drink? ALS het al gebeurt ben ik de enige. En dat is een keuze die ik voor mijzelf maak en niemand anders.
De oorzaak van wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Ik laat jou daarin ook met rust.
Maar als ik de oorzaak aan wil pakken, is dat mijn deal, niet?
Welke oorzaak?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Welke oorzaak bedoel je nu precies?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Welke oorzaak?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Welke oorzaak dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
De oorzaak is de consument, niet de maker....quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Overmatig alcohol en drugsgebruik.
Denk hierbij aan de producent/drugsdealers.
De oorzaak van overmatig alcohol en drugsgebruik heeft niets te maken met de producent en/of drugsdealers, maar met de mensen die de drugs overmatig gebruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Als er nooit een producent is, kan er geen consument zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De oorzaak is de consument, niet de maker....
Vraag en aanbod.
Don Quixotequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
WIE WAS ER EERDER DE KIP OF HET EIquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Als er nooit een producent is, kan er geen consument zijn?
Als producenten/drugsdealers geen normaal werk kunnen vinden, denk hierbij aan schoenenmakers die die 8-jarige taiwaneesjes zouden kunnen vervangen. Dan zouden ze geen producent/drugsdealer hoeven zijn, en zou het dus ook nooit hebben bestaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
De producenten/drugsdealers zouden namelijk vrij arm zijn als die mensen er niet zouden zijn. Gaat er al een belletje rinkelen?
Dan zal je eerst moeten bepalen wat overmatig is, waarom dat slecht heeft en wiens probleem het is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niks gebruik hebt? Je posts worden met de minuut waziger namelijk...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Als producenten/drugsdealers geen normaal werk kunnen vinden, denk hierbij aan schoenenmakers die die 8-jarige taiwaneesjes zouden kunnen vervangen. Dan zouden ze geen producent/drugsdealer hoeven zijn, en zou het dus ook nooit hebben bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |