Misschien wou Martin 't wel een klein beetje apart houden van de X-Factor enzo, en terecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Raug het volgende:
Wat is er met Wendy aan de hand?! Vinden jullie ook dat het overkomt alsof er ruzie ofzo achter de schermen is. Ik mis een beetje de uitbundigheid en vrolijkheid die Wendy en Martijn normaal hebben.
Wil je de subtiele versie of de waarheid?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Injetta het volgende:
Hebben die 2 trouwens al niet eerder meegedaan met audities bij Popstars, X-factor en zo? \met name die Dave komt me zo verdomd bekend voor..
Zingen ook vals... en het ziet er niet echt uit alsof het ze gemakkelijk af gaat.
ken jij toevallig mischien red ? daar heeft ie in gezeten..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Injetta het volgende:
Hebben die 2 trouwens al niet eerder meegedaan met audities bij Popstars, X-factor en zo? \met name die Dave komt me zo verdomd bekend voor..
Zingen ook vals... en het ziet er niet echt uit alsof het ze gemakkelijk af gaat.
Echt niet....quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken jij toevallig mischien red ? daar heeft ie in gezeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |