quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
Sjaak is een wereldberoemde stuntman uit Vlissingen. Hij laat altijd met trots weten dat hij altijd zijn eigen stunts doet. Hij wordt algemeen gezien als de beste stuntman ter wereld.
Komt op een gegeven moment de regisseur naar hem toe met wie hij altijd werkt en die zegt: "Ik wil niet dat jij nog zelf je stunts doet. Als jij wegvalt hebben we echt een probleem."
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ali nodigt Yusuf uit voor het offerfeest bij hun thuis.
Dus Ali 's avonds helemaal blij dat z'n maatje ook komt.
Belt Yusuf aan en dus doet Ali open, komt Yusuf met 3 samsonites binnen lopen.
quote:
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Giester het volgende:
Er komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: "Dat boek ken ik nog niet."
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
offer - kofferquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik snap hem nietKan iemand hem uitleggen?
Ow wist niet dat het een koffermerk was, dacht eerder een een mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een kofferfeest.
Samsonite=Koffermerk.
Toch?
Grappig. Een plaatje pakken uit een ander topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het leek mij wel grappig om de kleding van mijn vriendin aan te doen, maar niet dus
[ afbeelding ]
Nee, hij is juist goed zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
Ow wist niet dat het een koffermerk was, dacht eerder een een mobiele telefoon.
Daarnaast is het wel heel vergezocht, je moet A weten dat Samsonite een koffermerk is en B je moet dus zelf maar ergens bedenken dat offerfeest veranderd moet worden in kofferfeest.
Deze grap kan best een succes woren als je even een gebruiksaanwijzing er bij geeft van een a-viertje
Of voor in de rubriek; algemene kennis en ander wetenswaardigheden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
ja, voor op de rubriek speurneuzen in de donald duck
Ok een zelfbedachte slechte grap dan speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Grappig. Een plaatje pakken uit een ander topic
wat heeft het voor nut om een bepaald koffermerk uit je hoofd te kennen? zoiets delate ik meteen van mijn harde schijf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:40 schreef Giester het volgende:
[..]
Of voor in de rubriek; algemene kennis en ander wetenswaardigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |