quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef najazeg het volgende:
Een muis die het niet meer ziet zitten is drifitig in het huis op zoek naar een muizenval. Maar hij heeft pech, want de mensen in het huis zijn vredelievend tegenover dieren en hebben dus ook geen muizeval. En er is ook al geen poes die hem op wil eten. Ten einde raad begint hij maar aan een snoer te knagen. Net op het moment dat hij door de buitenkant heen is en in de koperdraden wil bijten valt de stroom uit in het huis.
Zegt die muis boos: "Wat een klote leven heb ik toch!"
dank je!quote:
Ik neem aan dat dit een slechte zelfbedachte grap van je is? Als ik iets moet beoordelen, post datgene wat ik moet beoordelen dan meteen even mee.quote:Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Runselpink het volgende:
FF, zou je mn SZG kunnen beoordelen uit deel 5 van dit topic?
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef martinus- het volgende:
Voor een kapsalon komt een jongen met rood haar, slecht baardje en een kauwgom binnenvallen om 2 minuten voor sluit.
Omdat de winkelier de boel al gepoetst heeft en er binnen geen haar meer te zien is stelt hij de jongen voor om hem buiten te helpen.
Komt de man eindelijk buiten aanzetten met al zijn gerei, zegt de jongen 'ik wou m toch al meenemen'.
![]()
Leuk.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef najazeg het volgende:
Een muis die het niet meer ziet zitten is drifitig in het huis op zoek naar een muizenval. Maar hij heeft pech, want de mensen in het huis zijn vredelievend tegenover dieren en hebben dus ook geen muizeval. En er is ook al geen poes die hem op wil eten. Ten einde raad begint hij maar aan een snoer te knagen. Net op het moment dat hij door de buitenkant heen is en in de koperdraden wil bijten valt de stroom uit in het huis.
Zegt die muis boos: "Wat een klote leven heb ik toch!"
doe ikquote:Op maandag 15 november 2010 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk.Alleen zou ik het woord boos uit de laatste zin halen, want dat verzwakt hem vind ik.
FF houdt niet van racistische grappen, maar ik zelf hou ook niet van rijst, dusquote:Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef Elita_aap het volgende:
komt er een zwarte in een lampenzaak, zegt die eigenaar, oprotten! we hebben hier geen rijst!
heheh das ene goei!quote:Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef Elita_aap het volgende:
komt er een zwarte in een lampenzaak, zegt die eigenaar, oprotten! we hebben hier geen rijst!
leukquote:Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef Giester het volgende:
Chefkok Albertus pakt een ei.
Hij breekt hem op de rand van een schaal,
laat het eiwit in de schaal glijden en pakt een klopper.
Dan pakt hij een vergrootglas en begint onder het fornuis te kijken.
Dan vraagt zijn collega: "Wat ben je aan het doen?"
"Ik ben de kluts kwijt", zegt Albertus.
Zijn collega begint te lachen en zegt:"As ge het zelf maar opruimt!"
Deze is enigzins afgeleid van de grappen van de heer Herman Finkers.quote:Op zondag 14 november 2010 23:53 schreef martinus- het volgende:
Uit de categorie olijke borrelpraat in je lokale snackbar de volgende:
Komt Joseph Goebbels de snackbar binnen, vraagt ie om een 'patatje oorlog'.
Vraagt die chinees aan hem: "mit Mayo und Curry, oder wollt ihr den totalen krieg?"
Thanks, ik wist dat ik talent had.quote:Op maandag 15 november 2010 13:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Deze is enigzins afgeleid van de grappen van de heer Herman Finkers.
Herman Finkers:quote:Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef martinus- het volgende:
[..]
Thanks, ik wist dat ik talent had.
Welke grap van hem bedoel je precies?
quote:Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Herman Finkers:
"Ik had daar in Duitsland een act waarbij ik een stuk muziek draaide: de Peer Gynt-suite van de componist Edward Grieg. Omdat dat nogal een vrij lang stuk was, wist ik niet - zal ik nu de gehele suite draaien of een gedeelte daarvan? Dus ik vraag in mijn onschuld aan die Duitsers: "Wollt ihr ein kleines Stuckchen oder wollt ihr den totalen Grieg?"
Zie: http://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Finkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |