quote:
Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen

. Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.
En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers.

Nou weet je, dat laatste zou zomaar kunnen!
Wij hebben heel veel rompers van B.'s nichtje die zijn dus minimaal 1 tot 2 jaar oud, en die heb ik eens bovenop de rompers gelegd die ik zelf gekocht had omdat ik me afvroeg of ik nou scheel keek of niet

De oudere rompers van 1 of 2 jaar geleden hebben dus een iets korter lijfje en de mouwen zijn beduidend korter dan de nieuwere.
Ze zijn allemaal al tig keer gewassen en gedroogd dus daar zit em het verschil niet in.
Dat waren 74/80 rompers en daarvan heb ik nu dus ook 3kwart opgeborgen omdat ik die 3-kwarts mouwtjes geen porum vond

en de knoopjes begonnen te trekken.
Nu ligt er een mengeling in de kast van 86/92 die wel nog erg ruim zitten, en de 74/80's die nu in de winkel liggen dit jaar. Maar ik wilde liever geen 74/80 bijkopen omdat k niet zo goed in kan schatten hoe lang ze die nu nog aan zou kunnen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回