abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88638530
en weer verder

vorige deel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88640640
Ivan is héél blij met zijn bodywarmer!

Excuses voor de maffe outfit; hij had een pyjamadag. Dit is trouwens maat 86/92. :X
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88645246
Oooh kijk hem zitten dan O+
pi_88645458
Hey, is die bodywarmer van de hema? Volgens mij heeft R dezelfde (was een kraamcadeautje en past nu). Staat goed, ook zo over een pyjama :+ .

En ik las laatst ook al over rompers maat 86/92. Ik ben echt een beetje in shock. Die droeg mijn dochter als laatste voor ze zindelijk werd. Dus toen ze twee was nog. Mijn zoon zit echt nog ruim genoeg in maat 74/80 kwa hemarompers (met droger zelfs). En die is volgens mij best flink en zeker te vergelijken met jullie zonen.
pi_88645649
Ik had vandaag een ingeving. Ik wilde graag wat meer buiten zijn, maar omdat R nog niet loopt kan dat gewoon niet met deze temperaturen (alleen als hij slaapt natuurlijk wel, maar ik wil hem zelf ook juist wat meer buiten hebben). Totdat ik bedacht dat ik die sneeuwbroek had liggen van de H&M. Die is goed dik; van buiten een stugge regenbestendige stof en van binnen flink gevoerd, dus ik dacht, ik trek hem gewoon dat ding aan en dan moet het vast kunnen. Meneertje zelf vond het helemaal top om even buiten op ontdekkingstocht te mogen gaan. ^O^

Ben echt blij dat ik het bedacht heb. En natuurlijk zal ik hem geen uren op die koude vloer laten rondscharrelen, maar even kan het goed zo, volgens mij.
pi_88646382
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet! :P
pi_88646506
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet! :P
Nee, niet om kou te vatten :{w , meer zodat hij niet vastvriest aan de grond :+ .
pi_88646612
Heerlijk toch Groofsken!
Wolf had vandaag ook diezelfde broek aan, maar dan in de buggy.Ik vind het geloof ik nu al een handige broek en heerlijk warm.
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.

Cool die bodywarmer! Ik hou wel van bodywarmers
en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88646714
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen ;( . Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.

En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers. :7
pi_88646857
Haha, ja het zal vast per Hema verschillen :P
Wolf heeft daarvan die donkergrijs kleurige en die donkergrijze met gekleurde strepen 86/92 en ik hoef echt de mouwen niet om te slaan van die rompers en ook van onderen sluit het mooi aan.
R. was volgens mij inderdaad een pietsie groter dan Wolf, dan zal Wolf wel meer buik en kont hebben denk ik.
Ik heb echt een buggy kind, dan wel in de goede wagen en niet het kleine meeneem ding. Hij vindt het rondgereden worden echt heerlijk.
Mn ringsling is ein-de-lijk in de maak, ben benieuwd hoe hij dat vindt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88647093
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten :X (3,5 maand :o )
pi_88647124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen ;( . Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.

En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers. :7
Nou weet je, dat laatste zou zomaar kunnen! :o

Wij hebben heel veel rompers van B.'s nichtje die zijn dus minimaal 1 tot 2 jaar oud, en die heb ik eens bovenop de rompers gelegd die ik zelf gekocht had omdat ik me afvroeg of ik nou scheel keek of niet :P De oudere rompers van 1 of 2 jaar geleden hebben dus een iets korter lijfje en de mouwen zijn beduidend korter dan de nieuwere.
Ze zijn allemaal al tig keer gewassen en gedroogd dus daar zit em het verschil niet in.

Dat waren 74/80 rompers en daarvan heb ik nu dus ook 3kwart opgeborgen omdat ik die 3-kwarts mouwtjes geen porum vond :P en de knoopjes begonnen te trekken.
Nu ligt er een mengeling in de kast van 86/92 die wel nog erg ruim zitten, en de 74/80's die nu in de winkel liggen dit jaar. Maar ik wilde liever geen 74/80 bijkopen omdat k niet zo goed in kan schatten hoe lang ze die nu nog aan zou kunnen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88647205
Ik heb nog een stapeltje 86/92 unisexrompers (oftewel witte rompers) liggen van S, die zal ik eens van zolder gaan halen.

Het liefst zou ik R ook wat meer in de wagen gaan doen eigenlijk, maar het jammere van mijn luxere buggy-wagen zeg maar is dat hij niet zo makkelijk in mijn auto past.
pi_88650840
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, is die bodywarmer van de hema?
Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf. :')
pi_88650936
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf. :')
Haha, ik meteen kijken. Maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken. Bij R staat er 26/10 op :7
pi_88650937
Dyon draagt ook al rompers maat 86/92 van de Hema :) 74/80 pasten nog wel net, maar ik vind iets ruimer altijd wat fijner, lijkt me anders zo trekken.
Bovenkleding zit hij nog in maat 80 en broeken 74/80.

Staat je goed die bodywarmer Ivan!
pi_88651014
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef Poppejans het volgende:
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.
Hier hetzelfde probleem. Ivan is niet bijzonder lang voor zijn leeftijd, maar de drukkers van 74/80 stonden tijden geleden al op springen. Hij heeft 86/92 echt nodig en die rompers zitten hem niets te groot. Ik vind het maar maf.

Ik heb dit trouwens bij alle rompers van de Hema.

quote:
en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
Het is een heerlijke pyjama! En ik vind de Barbabob-pyjama geweldig, die moet je echt zien te vinden! Ik houd helemaal niet van Barbapapa en ook niet van drukke kleding, maar op een pyjama vind ik het op een of andere manier wel heel gaaf. Ineens kan alles.
pi_88651110
Groof! :D

Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
pi_88651111
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen ;)
pi_88651153
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Ssserpente het volgende:
Groof! :D

Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
Er zitten nu kleine gaatjes in de stof. Had ik vantevoren natuurlijk ook wel kunnen bedenken, want het is echt bodywarmerspul.
pi_88651186
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88651208
Ik ga morgen gewoon een foto maken van mijn zoon in een maat 74/80 romper. :o (Hoe erg is dàt :') )
pi_88651227
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten. :Y)
pi_88651296
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Hij vindt het zinloze dingen, maar ze staan wel leuk.
pi_88651362
:P

Oh jongens, ik heb zin om iets voor Ko te kopen, maar geen geld en geen noodzaak. Hoe erg. :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')