i.a.w. als je in de Bijlmer woont?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
Als je wordt geraped door twee negers. En hun vrienden komen ook nog langs.
Dit is een maat van me overkomenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef gammatent het volgende:
Als je moet kotsen tijdens het poepen.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef merzbau het volgende:
ik las "wanneer heb je een ontzettend harde lul"
technisch gezien heb je dan een soort van nucleaire voetzoeker gemaakt. Nasty, dat wel, maar beperkt kwalijk. (Het geheel is kritisch voordat je tot een runaway komt)quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:00 schreef gammatent het volgende:
Als je er eindelijk ineens geslaagd bent om op mysterische wijze een blok uranium van zo'n 35 kilo te fabriceren welke voor 90% uit uranium-235 bestaat.
De mensen in je directe omgeving zijn dan overigens ook de lul.
Tenzij je Clint Eastwood bent!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef zovty het volgende:
Als je voor probeert te dringen bij Chuck Norris.
Ach, proef je niks van, toch verdoofd!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef MultiBanaan het volgende:
TS begint:
Als je moet kotsen tijdens een kaakoperatie
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:37 schreef Miss_paraplu het volgende:
als je vriend toch echt een vrouw blijkt te zijn in alle laten en doen.. en daarna het ook nog toegeeft.. en zich dan ook volledig om blijkt te bouwen![]()
Nee heb ik niet meegemaakt, maar ken wel voor mij heel bekend familie lid
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef Alehandro89 het volgende:
Als je een scheet laat terwijl je diarree hebt
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef Alehandro89 het volgende:
Als je een scheet laat terwijl je diarree hebt
Neuh, dat doe je toch gewoon in het wasbakje (er vanuit gaande dat die aanwezig is op het toilet)?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef gammatent het volgende:
Ja, in openbare toiletten is dat dus niet zo he? Nu is het daar natuurlijk een minder groot probleem om gewoon de vloer onder te kotsen en daarna te vertrekken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neuh, dat doe je toch gewoon in het wasbakje (er vanuit gaande dat die aanwezig is op het toilet)?![]()
Of de prullenbak, werkt ook prima.
Of andersomquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef gammatent het volgende:
Als je moet kotsen en de wc niet op tijd weet te bereiken...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef gammatent het volgende:
Oke, thanks.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:58 schreef Furdinand het volgende:
Als je een getinte huidskleur hebt.
Zes Euroknallers hamburgers!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef Lo-Fi het volgende:
Als je sterft van de honger en uit ellende als enige optie nog hebt om door de McDrive te rijden.
Dat gebeurt me wekelijksquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Als je in je ene hand je telefoon hebt en in je andere hand een snoeppapiertje, en je flikkert per ongeluk je telefoon in de container ipv het snoeppapiertje
schotsenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef gammatent het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je je broek vol schijt in de trein, je een nieuwe broek koopt in de hema, dan naar het toilet in de trein gaan, je vieze broek door de wc propt, en er dan achter komen dat je helemaal geen nieuwe broek hebt gekocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |