Thanks broeder.quote:
Liefdescum niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij dat juist heel goed.
Hallon. Weekend.quote:
Wie is deze met die bazen avatar en zelfs postend in het PSV topic.quote:
Ze heeft helemaal geen foto's meer in haar fobo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:39 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer ben je ontzettend hard de lul?
Je eigen grappen hier postenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:39 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer ben je ontzettend hard de lul?
WAT?!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen foto's meer in haar fobo.
Smaakpapil.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie is deze met die bazen avatar en zelfs postend in het PSV topic.
Ik wil jou wel zien; met alleen handschoenen aan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil mijn nieuwe handschoenen zien?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil jou wel zien; met alleen handschoenen aan.
Blij toe dat mijn ouders mij dat niet aangedaan hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je heet godverdomme geen reetveter.
Weet ik niet? Heb het nooit gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Vanuit Finland op een sneeuwscooter naar Rusland. Hoe vet is dat?
Ik wil jou ook wel zien met alleen handschoenen aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je heet godverdomme geen reetveter.
Het zal vast leuker zijn dan voor die russen die in 1939-40 naar finland gingen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Vanuit Finland op een sneeuwscooter naar Rusland. Hoe vet is dat?
Jwz.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef RickoKun het volgende:
D.V.N.O 4 CAPITAL LETTERS!
VANAVOND KANKERHARD CHICKS IN GRONINGEN PLAYEN WEETTOG OK GROETJENSH
Stond vandaag in de Spits. Lijkt me best tof om een keer te doen. Die gasten hadden ondergoed, thermisch ondergoed, gewoon kleding, een overal en een super overal aan tegen de kou. Plus bivakmuts, helm en weet ik het allemaal. Enkel je duim was ontkleed omdat je daarmee de verwarmde pook moest beroeren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet ik niet? Heb het nooit gedaan.
Is goed. 20 november.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel zien met alleen handschoenen aan
Klinkt inderdaad als iets wat je één keer in je leven moet doen. Hoeveel kilometer is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stond vandaag in de Spits. Lijkt me best tof om een keer te doen. Die gasten hadden ondergoed, thermisch ondergoed, gewoon kleding, een overal en een super overal aan tegen de kou. Plus bivakmuts, helm en weet ik het allemaal. Enkel je duim was ontkleed omdat je daarmee de verwarmde pook moest beroeren.
Waarom kijk je zo boos?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Berenhandschoenen. Zie je.
Even föhnen zodat ze sneller droog zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef reetveter het volgende:
Je haar doen terwijl je nog een trui aan moet doen
Die moeten wel warm zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Berenhandschoenen. Zie je.
Wat toevallig, mijn vader en zusje ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan viert mijn zusje haar verjaardag
Dat weet ik. Maar ik weet het van mijn zusje pas sinds gister. Ik ben altijd goed op de hoogte van allesquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn vader en zusje ook.
Ah. Dan ken je het vergeten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik weet het van mijn zusje pas sinds gister. Ik ben altijd goed op de hoogte van alles.
Dan is nope is dopequote:
orly.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan is nope is dope![]()
En 5 dagen later studentsounds![]()
Drie keer niks dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan is nope is dope![]()
En ga je daar ook heen of zeg je het alleen maar hier?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan is nope is dope![]()
Hij gaat daar fokken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
En ga je daar ook heen of zeg je het alleen maar hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |