Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's superslecht voor je ogen om ze meerdere maanden in te doen. Daar gaat je sterkte juist van achteruit en verziek je je hele ogen mee. Want in je lenzen komen een soort van blaasjes te zitten die je niet kan zien, maar daar gaan eiwitten of zo in zitten en die fucken heel je ogen op. Dat had ik laatst met een paartje lenzen, was de opticien helemaal in shock.
Indoen is hetzelfde, uitdoen moet je 'm naar je buitenste ooghoek slepen en dan vouwt ie gewoon dubbel waardoor je 'm er uit kan pakken. Bij harde lenzen heb je zo'n zuignapje of je trekt je ogen als een chinees waardoor ze uitvallen. Maar het nadeel van harde lenzen is dat ze én geen zuurstof doorlaten en die shit voelt gewoon kut.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel beter. Ik zal die eens een keer kopen dan proberen. Het in/uit doen daarbij is toch wel best anders?
Zachte zijn groter oid? En je moet ze er echt uitpakken ipv gewoon je oog (ver) open doen en dan aan de zijkant trekken wat je bij half-hard moet.
Ik zal je eens in je oog cummen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
lol stelletje nerds die over lenzen lopen te praten
Ik heb door verkeerde lenzen die ik hiervoor had een infinite oogontsteking.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Je moet daar echt mee uitkijken; je hebt zo een ooginfectie en dat is kuuuuut. (lijkt me)
ehhh oke beetje raar uidoen dan maar zal wel niks aan zijn na een tijdje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Indoen is hetzelfde, uitdoen moet je 'm naar je buitenste ooghoek slepen en dan vouwt ie gewoon dubbel waardoor je 'm er uit kan pakken. Bij harde lenzen heb je zo'n zuignapje of je trekt je ogen als een chinees waardoor ze uitvallen. Maar het nadeel van harde lenzen is dat ze én geen zuurstof doorlaten en die shit voelt gewoon kut.
Zachte zijn inderdaad ook groter, vallen net een paar millimeter buiten je iris.
echt he, ik heb gewoon haviksogenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
lol stelletje nerds die over lenzen lopen te praten
Huh hoe zit dat dan? Dan heb je toch cosntant last daarvan of wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb door verkeerde lenzen die ik hiervoor had een infinite oogontsteking.
Dat lijkt me redelijk homoseksueel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zal je eens in je oog cummen.
Jij kan toch niet verder dan 20 meter kijken door je lengte+bolling van de aarde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
echt he, ik heb gewoon haviksogen
Nouquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef Salatrel het volgende:
van een beetje homo erotiek is nog nooit iemand doodgegaan toch?
Die harde heb ik denk ik een halfjaar gehad, maar ik kon er niet mee omgaan. Het ging jeuken, voelde alsof de hele playa in mn ogen zat etc. Ik heb daarna zachte lenzen gekregen, daar heb ik een anderhalf jaar mee gelopen maar ik heb daar dus oogontsteking forever van gekregen. En nu heb ik andere lenzen die veel beter zijn, meer zuurstof doorlaten en zooooo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ehhh oke beetje raar uidoen dan maar zal wel niks aan zijn na een tijdje.
Heb jij ze allebei gehad voor enigszins langere tijd?
Ja. Ik heb altijd troep in mn oogjes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Huh hoe zit dat dan? Dan heb je toch cosntant last daarvan of wat?
Die gast met die darmen eruit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Saving Private RyanDie film kijk ik eeuwig kijken
Ik heb ook een tijd met bril gelopen. Shit helpt niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef Salatrel het volgende:
die troep in de ogen had ik oog last van toen ik lenzen had ja...
toen ik moest stoppen met lenzen en weer ff een bril op had was dat ook meteen over
Sorry dat was ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik heb altijd troep in mn oogjes.En als ik wakker word, zitten mn ogen dichtgeplakt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zal je eens in je oog cummen.
jonge wat kom je haten. die film is perfect.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die gast met die darmen eruit.
Sick.
Of die ene die zijn arm zoekt en eerst de verkeerde oppakt![]()
Ik snap trouwens niet hoe ze nou eig het strand op zijn gekomen; die mg's kunnen in de film echt zo in een landingsboot schieten. Je zou het toch makkelijk tegen kunnen houden als duitsers.
Maar daarbij is the longest day dan wel wat realistischer; daar wordt de eerste aanvalsgolf volgens mij helemaal weggevaagd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |