IK DOE WAT IK WIL, WHATEVERquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:51 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je steekt nu wel heel erg je kop in het zand meisje.
Besteld in Polen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:51 schreef Salatrel het volgende:
morgen komt de vriendin vna me broer naar nederland
gelukkig woon ik niet meer bij mn ouders
Ik vind Françaises die Engels praten sexyquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee een francaise die hij tijdens zijn afstudeerstageding in ijsland heeft ontmoet
Ik zit in je hoofd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:59 schreef Sok. het volgende:
Ik kom tegenwoordig overal het woord flair tegen
Of het valt me nu pas op
lolquote:
"ik zoek me lens"quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:09 schreef Sok. het volgende:
Godver, ik liep in m'n oog te wrijven en nu zit volgens mij 1 lens achter m'n oog ofzoIk zie niet scherp maar ik voel nog wel wat in m'n oog zitten.
Wees blij; zoals je al kon lezen .. ik wreef in mijn oog en mijn lens viel eruit .. doei lens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:09 schreef Sok. het volgende:
Godver, ik liep in m'n oog te wrijven en nu zit volgens mij 1 lens achter m'n oog ofzoIk zie niet scherp maar ik voel nog wel wat in m'n oog zitten.
Daarom moet je ook zachte, zuurstof doorlatende, lenzen nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wees blij; zoals je al kon lezen .. ik wreef in mijn oog en mijn lens viel eruit .. doei lens.
Ach, ik heb toch goedkope maandlenzen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wees blij; zoals je al kon lezen .. ik wreef in mijn oog en mijn lens viel eruit .. doei lens.
Da's superslecht voor je ogen om ze meerdere maanden in te doen. Daar gaat je sterkte juist van achteruit en verziek je je hele ogen mee. Want in je lenzen komen een soort van blaasjes te zitten die je niet kan zien, maar daar gaan eiwitten of zo in zitten en die fucken heel je ogen op. Dat had ik laatst met een paartje lenzen, was de opticien helemaal in shock.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ach, ik heb toch goedkope maandlenzen.
En ik doe ze altijd meerdere maanden in, el cheapo.
Ja misschien ook wel beter. Ik zal die eens een keer kopen dan proberen. Het in/uit doen daarbij is toch wel best anders?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zachte, zuurstof doorlatende, lenzen nemen.
Geen harde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |