Ja, ook vervelend :/ Haha maar je Bsc ga je gewoon halen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef maen het volgende:
jah.. en het hele jaar met herkansingen opgescheept zitten :s maar het komt goed, in augustus heb ook ik gewoon mijn Bsc!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef maen het volgende:
@ Sodium: toen je wegging zag ik pas dat ik 2 meter achter je heb gezeten vandaag
Haha grappig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef Sodium het volgende:
[..]
Haha, klopt! Ik zag je zitten! Ik was zelf erg druk met vanalles en jij leek ook erg geconcentreerd naar je scherm te kijken, dus ik dacht: ach, ik laat 'r wel even met rust. En de bibliotheek is ook niet echt een plek om uitgebreid te gaan praten...
Inderdaad.. Weer hard aan de studie..quote:
Gezelligquote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef Sodium het volgende:
Nieuwjaarsborrel, donderdag 13 Januari 2011, 21.00 uur de Vlaamsche Reus:
Bierrie
Bioloogje (?)
Momo
Ieniminimuis
Reflectionne
Sodium
Jappas
Ik blijf niet te lang, aangezien ik de dag erop voor mijzelf een zwaar studieprogramma ingepland heb (maar dat terzijde).
ja, echt bizar kort... nog maar 2,5 week tot het tentamen, ik heb het idee dat ik pas net begonnen ben!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Deze periode is echt te kort he? Studie studie!
Wacht.. euhm..quote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef maen het volgende:
[..]
ja, echt bizar kort... nog maar 2,5 week tot het tentamen, ik heb het idee dat ik pas net begonnen ben!
ow, wacht....
Haha, dank je. Op deze manier is het ook weer helemaal onder de aandacht.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
GezelligJe bent goed in duidelijk overzicht geven trouwens, dat je dat nog weer even zo neerzet
![]()
Ja inderdaad.. ik vind het wel fijn dat ik me kan focussen op 1 ding maar de tentamens komen wel erg snel, dus ben wel vanaf begin gestrest over de stof enzo.. Máár, dit is wel m'n eerste vak op de WUR dus echt heel representatief is mijn mening niet :pquote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef Sodium het volgende:
[..]
Haha, dank je. Op deze manier is het ook weer helemaal onder de aandacht.
Wat betreft de lengte van de periode en het slechts een vak hebben (mits je geen twee driepuntsvakken hebt): er zitten goede en slechte kanten aan. Het is fijn om je op een ding te kunnen focussen, maar het is jammer dat de tentamens erg snel komen. Voor sommige stof duurt het namelijk even alvorens het kwartje valt, heb je bezinktijd nodig. Echt veel bezinktijd is er door de korte periode niet en dat is mijns inziens jammer. Hoor verschillende mensen klagen, maar spreek ook geregeld mensen die het wel overzichtelijk vinden en er dus blij mee zijn.
Kon ik dat maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
zo ik ben weer bijgelezen
de afgelopen 2 dagen op het forum geleefd bezig geweest met mijn scriptie en dus geen fok gelezen...
ik ben stiekem bang dat ik herkend word door een mede fokker omdat ik op fok rond hangquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Kon ik dat maarFok is mijn grootste SOA op school
Heb al eens overwegen te vragen aan IT of ze fok voor mijn wur-account kunnnen blokkeren
Hahaha supervet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Zith het volgende:
Casparov (oid, van FOK) PMde me eens daat ik niet te veel moest fokken op de universiteit terwijl ik lekker aan het fokken was
Haha, mogelijk dat het ICT ook werkelijk ingaat op je verzoek wanneer je hen vraagt FOK! te blokkeren. Ze kunnen echt veel regelen. Ik had ooit een probleem met mijn account en kreeg toen per mail allemaal codes toegestuurd die ik dan weer ergens mocht invoeren en zelf het probleem kon verhelpen (ofzo). Erg grappig wat zij allemaal kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Kon ik dat maarFok is mijn grootste SOA op school
Heb al eens overwegen te vragen aan IT of ze fok voor mijn wur-account kunnnen blokkeren
Vandaag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Zith het volgende:
Casparov (oid, van FOK) PMde me eens daat ik niet te veel moest fokken op de universiteit terwijl ik lekker aan het fokken was
Huh? Ik hoor dat dus van meer mensen, maar was zelf in de veronderstelling dat het gewoon tweemaal vier weken zijn met twee tentamenweken en daarna dan weer gewoon door naar periode 5. Maar hoe zit dat nou? En wat kun je precies herkansen in die herkansingsweek? En als je geen herkansingen hebt staan op dit moment, weet je dan nu al zeker dat je over drie weken vakantie hebt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
(...)
en het raarste van dit hele periode systeem vind ik de hertentamenweek tussen de 2 mini periodes in... dus eigenlijk een extra week vakantie die wel heel erg snel na de kerstvakantie komt...
(...)
Ik heb er dan juist weer van begrepen dat het over herkansingen van het eerste half jaar ging (dus van periode 1 en 2)...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
het gaat om de herkansingen van periode 2 dus... als ik het goed heb...
Leuk! Hoe lang duurt het ongeveer van je stage naar Wageningen dan? Half uurtje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:48 schreef bioloogje het volgende:
Ik ga me volledig buiten de discussie houden over de herkansingen enzo...
Maar ik moet nog even kijken of ik het morgen ga halen bij de Vlaam. Ik ben eerst aanwezig op stage tot een uur of 21.00 Daarna nog naar Wageningen zien te komen en vrijdag heb ik een begrafenis. Maar daarvoor hoef ik niet om 5.30 mijn bed uit, en ik kan ondertussen wel een biertje gebruiken, na al die weken braaf zijn.
Dus waarschijnlijk kom ik uit stage nog wel even kijken of jullie er nog zitten. Ik woon er toch om de hoek
Hmm maak er maar een uurtje van. Ik zie nu dat ik dan waarschijnlijk pas om 22.17 in Wageningen zal zijn. Dus dan ben ik pas om 22.30 in de Vlaam. Ik ben ben benieuwd of jullie er dan nog zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leuk! Hoe lang duurt het ongeveer van je stage naar Wageningen dan? Half uurtje?
Je mag evt ook smsen of we er nog zijn, dat moet je zelf weten
Hmm.. moeten we het voor jou eigenlijk wel zo lang volhouden.. (zit ik daar in m'n eentje te wachten tot jij komtquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Hmm maak er maar een uurtje van. Ik zie nu dat ik dan waarschijnlijk pas om 22.17 in Wageningen zal zijn. Dus dan ben ik pas om 22.30 in de Vlaam. Ik ben ben benieuwd of jullie er dan nog zijn.
En als je zo vriendelijk zou zijn om je telefoonnummer te pm-en dan kan ik ook daadwerkelijk sms-en.
Aan mij...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
enne hoe ga ik jullie herkennen vanavond?
Yep was gezellig, ben net naar huis gelopen. (Ja het hele eind, het was zwaar maar heb het overleefd) Al heb ik ook wat gemist.... (Is dit het moment waar we Bierrie Kapot gaan schelden? omdat hij er weer niet was?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:00 schreef Sodium het volgende:
Was leuk jullie weer gezien te hebben. Maen, was jouw avondje Junushoff ook leuk?
Iets zegt me overigens dat iets miste vanavond...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Zith het volgende:
Touché.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry casper, moest even
wij van half 12 tot half 1 idd, ik blijf het raar vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef Reflectionne het volgende:
Haha bizar.. Ik was er van half 9 tot half 1 oid..
Ik wacht hier eigenlijk op een excuus van Bierrie..
Haha ik vind het ook raar..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef maen het volgende:
[..]
wij van half 12 tot half 1 idd, ik blijf het raar vinden
volgende meet ben ik er weer hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |