He gatsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
hallo schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
pezu mag niet werkenvan de fysio en bedrijfsarts dus ik moet weer wachten voordat ik weer aan de slag mag
Geen beltegoedquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dan zou ik met je mobiel bellen
Mooie work around
[..]
![]()
![]()
Rustig aan dan jij!!!
Geen rivier, koffiequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe je mond eens dicht.
Er stroomt een rivier uit.
Je moeder dan? En neem skype, mag je een uur gratis bellen geloof ik naar vaste nummersquote:
pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
hallo schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
pezu mag niet werkenvan de fysio en bedrijfsarts dus ik moet weer wachten voordat ik weer aan de slag mag
Hihi, mijn moeder en een mobieltjequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moeder dan? En neem skype, mag je een uur gratis bellen geloof ik naar vaste nummers
Koffiequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen rivier, koffiealleen mijn koffie heeft een ander kleurtje
Zelfs mijn moeder heeft er eenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, mijn moeder en een mobieltje
Ff wachten, straks nog eens proberen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder heeft er een![]()
Maar dat wordt dus beltegoed halen of skypen
Mag je helemaal niet werken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
hallo schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat zei defysio, ik wil teveel maar dat mag nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dan zou ik met je mobiel bellen
Mooie work around
[..]
![]()
![]()
Rustig aan dan jij!!!
geen idee, over 3 weken moet ik meer kunnen maar mijnfysion ik bepaal het samen met jou maar nu teveel pijn bij minimale belastingquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He gatsEn hoelang gaat dat duren? Heb er geen verstand verder van namelijk
En hoi
jups zeg dat wel, de fysio zei wel als je perse wil doe af en toen een uutje werken dat zet wel zoden aan de dijkquote:
nope fsyio ik wil het niet maar als je perse wil doe af en toen een uutje werken dat zet wel zoden aan de dijkquote:
Kjoet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
hij beweegt een beetje veel
Wat een lief zoontje heb jequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
curly wurlyquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
that sucksquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
hallo schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook een lieverdquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een lief zoontje heb jeNouja zo ziet hij er uit
Thijsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Eh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zei defysio, ik wil teveel maar dat mag niet![]()
eerst moet alles goed zijn
[..]
geen idee, over 3 weken moet ik meer kunnen maar mijnfysion ik bepaal het samen met jou maar nu teveel pijn bij minimale belasting
[..]
jups zeg dat wel, de fysio zei wel als je perse wil doe af en toen een uutje werken dat zet wel zoden aan de dijk![]()
[..]
nope fsyio ik wil het niet maar als je perse wil doe af en toen een uutje werken dat zet wel zoden aan de dijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |