valt wel meequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
anders gaan we even heel hard ineens![]()
dat hou ik toch niet bij
Vast of mobiel? En welke provider?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef pgrferrari het volgende:
Kan nog steeds niet bellen.![]()
Mijn moeder belde net naar mij oom, en dat lukte wel.![]()
Maar naar dat bedrijf bellen gaat de telefoon niet over
Ik moet dit bedrijf bellen: http://www.bredavandaag.nl/service/colofonquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is hun telefoon dan stuk? Kweetniet hoor
ik zal het doorgeven aan de teamleiderquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je ook geen andere dingen gaan doen in de tussentijd
Vast naar Vast, Telfort.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast of mobiel? En welke provider?
Als ik ze bel gaatie gewoon overquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet dit bedrijf bellen: http://www.bredavandaag.nl/service/colofon
is goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal het doorgeven aan de teamleider
Woah als je em dan zondag meeneemt dan valt ie weg tegen mijn muurquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, Thijs is vandaag helemaal in het petrol
pics !quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, Thijs is vandaag helemaal in het petrol
Even de modem oid resettenquote:
Waarom bel je ze?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ze bel gaatie gewoon over
ik zit op ccazquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is goed.
waar zit je eigenlijk?
misschien ken ik hem wel
Ja oke.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
Maar ik vond de mijne leuker
[..]
Ja, ik lach me helemaal sufmaar het is wel handig, geen geknoei met losse koffie enzo
En ach, gratis ftw
Nope, al 3x keer gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even de modem oid resettenDat werkt vast
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
hallo schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
pezu mag niet werkenvan de fysio en bedrijfsarts dus ik moet weer wachten voordat ik weer aan de slag mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |