Gewoon terugmailen dat dat goed is, maar zoveel euro dan op de prijs bijkomt. Faalhazen daar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
Iemand van Marktplaats wil dat ik de enveloppe ook betaal
Heb je gister nog lekker geknuffelt met mini-taart?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mag mijn schoen niet meer zetten... dat heb ik vorig jaar gedaan, en toen vond ik een briefje met deze tekst erin:quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar maar!!!Straks gaat er iets mis en dan kan Sinterklaas niet komen
En dan ben jij daar niet van op de hoogte en dan ga je toch je schoen zetten terwijl het dus helemaal niet hoeft
Daarom
Ik "Betaal" wel altijd zelf de enveloppe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, nee, ik bedoel..ik wil iets van iemand kopen, en die zegt er apart bij dat ik de enveloppe ook moet betalen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gewoon terugmailen dat dat goed is, maar zoveel euro dan op de prijs bijkomt. Faalhazen daar.
25 cent voor een bubbelflop ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel..ik wil iets van iemand kopen, en die zegt er apart bij dat ik de enveloppe ook moet betalen...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef Fha het volgende:
Heb je gister nog lekker geknuffelt met mini-taart?
Ik zorg gewoon voor het verzendspul, daar houd ik bij het bod dat ik accepteer al rekening mee..maar goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik "Betaal" wel altijd zelf de enveloppe.
Heb 1001 geryclede hier liggen.
Maar als je dat niet hebt moet hij/zij het betalen ja.
Oh, net andersom. Ik dacht dat het iemand is die bang is dat de verkoper hem ook voor de kosten liet opdraaien, terwijl het normaal is dat de enveloppe word betaald. In zo'n geval moet je er natuurlijk wel een eurotje extra uitpersen door te zeggen dat de beste persoon bij moet betalen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel..ik wil iets van iemand kopen, en die zegt er apart bij dat ik de enveloppe ook moet betalen...
Iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ook wel eens.
Ik wil bedrijf voor stage bellen, ligt de telefoon eruit![]()
Nou, inderdaad, brutale wantrouwige mensen zijn het daar zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, net andersom. Ik dacht dat het iemand is die bang is dat de verkoper hem ook voor de kosten liet opdraaien, terwijl het normaal is dat de enveloppe word betaald. In zo'n geval moet je er natuurlijk wel een eurotje extra uitpersen door te zeggen dat de beste persoon bij moet betalen.![]()
Etiquette is niet meer wat het geweest is op marktplaats.
Traumatischquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef DaMart het volgende:
Ik mag mijn schoen niet meer zetten... dat heb ik vorig jaar gedaan, en toen vond ik een briefje met deze tekst erin:
'Dat is wel een hele grote schoen en Sinterklaas houdt niet van hebberige kinderen, dus je krijgt een kruisje achter je naam in het grote boek van de Sint!'
Gestraft voor mijn maat 47.
Aaahw liefquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En ik had dus pizza gemaakt, dus hij was helemaal blij, riep de hele tijd: mmmmmmmmmmmmmmmm, pizza eten en deed
wat een triesteling zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo niemand?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo direkt gratis lunchen in het lesrestaurant.
Ze hadden niemand
Niemand waarvoor?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo direkt gratis lunchen in het lesrestaurant.
Ze hadden niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |