dat zit je dus altijd glurenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zie ik heus wel tijdens het voorlezen hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
Dit meisje al gezien?![]()
NSFWja, die heb je namelijk laatst ook al gepost..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
* MPG geeft vast een vlag en een cd'tje met het wilhelmusquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm...zak over zijn hoofd en gaan
de voeten of de handen dus hmmm jammerquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh dat is toch vaak de voeten? of de handen?
hoofd er af en het is doable
En er een topic over geopend in ONZ die gesloten werd... dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die heb je namelijk laatst ook al gepost..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef MPG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
met die banaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm...zak over zijn hoofd en gaan
Sop ze!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:
DouchenEén van mijn favoriete hobby's, naast slapen.
![]()
Ja, ik vond het ook heerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:
DouchenEén van mijn favoriete hobby's, naast slapen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
Aaaah, mag ik nog eentje, want kijk dan rechtsonder
doettut nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
Aaaah, mag ik nog eentje, want kijk dan rechtsonder
Die doet het hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zoiets heet nou browser historiequote:
hier nietquote:
wat een damn cutiequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ja godver!
zo dan?
http://tinyurl.com/2f4fn2g
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ja godver!
zo dan?
http://tinyurl.com/2f4fn2g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |