de tieten staan scheefquote:
ik heb wel eens onder een rijdende trein gelopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien is het wel een heel hoge trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik gooi toch ook niet een goddelijk gevormde meneer het topic in omdat ik hem toevallig lekker vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Pubers? waar?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb wel eens onder een rijdende trein gelopen
nou, ik bedoel maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gooi toch ook niet een goddelijk gevormde meneer het topic in omdat ik hem toevallig lekker vind
Ok, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik gooi toch ook niet een goddelijk gevormde meneer het topic in omdat ik hem toevallig lekker vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat zie ik heus wel tijdens het voorlezen hoorquote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Inderdaad ja ik zou bijvoorbeeld ook nooit zulke plaatjes plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik word hier niet echt warm vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ja ik zou bijvoorbeeld ook nooit zulke plaatjes plakken
[ afbeelding ]
Iel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ja ik zou bijvoorbeeld ook nooit zulke plaatjes plakken
[ afbeelding ]
Hij kijkt inderdaad een beetje dommigquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word hier niet echt warm van
Heb je die neus al gezien?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij kijkt inderdaad een beetje dommig
Inderdaad maar je moet het hoofd wegdenken. Vraagt zich af of de grote van de neus iets te maken heeft met de grote van zijn je weet wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die neus al gezien?![]()
Daar kan je mee zeilen joh
iig kan hij roken onder het douchenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die neus al gezien?![]()
Daar kan je mee zeilen joh
Nee joh dat is toch vaak de voeten? of de handen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet het hoofd wegdenken. Vraagt zich af of de grote van de neus iets te maken heeft met de grote van zijn je weet wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm...zak over zijn hoofd en gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet het hoofd wegdenken. Vraagt zich af of de grote van de neus iets te maken heeft met de grote van zijn je weet wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |