Al vanaf dag 1 heeft een Kamerlid recht op wachtgeld. Als hij aftreedt binnen 3 maanden heeft hij recht op 6 maanden wachtgeld, daarna op minstens 2 jaar, afhankelijk van hoe lang hij zitting heeft gehad in de Kamer. Wel is er voor de huidige Kamerleden een sollicitatieplicht verbonden aan het recht op wachtgeld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij krijgt in ieder geval geen wachtgeld op dit moment. Daarvoor moet je tegenwoordig een half jaar zitten.
Bron?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
Schijnt dat Wilders die Lucassen eerder heeft omschreven als een 'groot talent'. Zegt alweer genoeg over zijn mensenkennis.
De enige die zich onsterfelijk belachelijk maakt ben jij, alleen al door te veronderstellen dat er 52 zetels in de kamer zijn. Terminologie, door elkaar gooien, dingen roepen waar je geen weet van af weet, om vervolgens de woorden te gebruiken die ik jou in de mond heb weten te leggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kerel, ga even wat anders doen. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Tel jij de kamerzetels van de VVD en het CDA eens op?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige die zich onsterfelijk belachelijk maakt ben jij, alleen al door te veronderstellen dat er 52 zetels in de kamer zijn. Terminologie, door elkaar gooien, dingen roepen waar je geen weet van af weet, om vervolgens de woorden te gebruiken die ik jou in de mond heb weten te leggen.
Snugger ben je niet, failure.
Seks met ondergeschikten, hij had een machtspositie over hen en daar zijn ze in het leger vrij strikt op. En terecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef Ringo het volgende:
Oké mensen. Het is een dumb-ass PVV'er. Een ezelskop, fulltime prof onnozelaar. Maar zo erg is het toch niet wat ie heeft gedaan. Seks met twee geüniformeerde chickies. So what?.
Militairen zijn dan ook allemaal teringlijers!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Seks met ondergeschikten, hij had een machtspositie over hen en daar zijn ze in het leger vrij strikt op. En terecht.
Het woord ''kamer'' is hierbij niet voldoende of incorrect, het kabinet is de kamer niet, . Daarnaast wordt er met het woord ''kamer'' de Staten-Generaal'' aangeduid. Wat gewoon fout is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tel jij de kamerzetels van de VVD en het CDA eens op?
misschien was hij gewoon bang dat die anders in zijn brievenbus ging pissen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
Schijnt dat Wilders die Lucassen eerder heeft omschreven als een 'groot talent'. Zegt alweer genoeg over zijn mensenkennis.
Volgens mij begon jij over de kamermeerderheid van de partijen in het kabinet. En dat ze die zouden verliezen en derhalve meteen MOESTEN opstappen van de grondwet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het woord ''kamer'' is hierbij niet voldoende of incorrect, het kabinet is de kamer niet, . Daarnaast wordt er met het woord ''kamer'' de Staten-Generaal'' aangeduid. Wat gewoon fout is.
Heb je een schep nodig of denk je dat je jezelf nu wel diep genoeg in een kuil hebt gegraven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het woord ''kamer'' is hierbij niet voldoende of incorrect, het kabinet is de kamer niet, . Daarnaast wordt er met het woord ''kamer'' de Staten-Generaal'' aangeduid. Wat gewoon fout is.
Om jezelf erin te begraven zou je bedoelen. Of wil je zeggen dat er maar een kamer is, met zetelverdelingen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je een schep nodig of denk je dat je jezelf nu wel diep genoeg in een kuil hebt gegraven?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Om jezelf erin te begraven zou je bedoelen. Of wil je zeggen dat er maar een kamer is?
Je hoeft mij niet te vertellen waar het over gaat, feit is echter wel dat jij de termen door elkaar gooit. Of wil je zeggen dat het correct toepassen van woorden komt te vervallen als je het over een bepaald ''onderwerp'' hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Het gaat hier over een tweede-kamerlid. En jij bracht de kamermeerderheid ter discussie. Dus hebben we het hier de hele tijd over de TWEEDE kamer. Waarom je er nu omheen probeert te lullen is een raadsel, en je maakt jezelf echt compleet belachelijk. Dat je nog durft te beweren in je profiel dat je rechtenstudent bent
Haha! Wat zijn het toch een stelletje clowns bij elkaar!quote:
Waar dan? Quote het eens even.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen waar het over gaat, feit is echter wel dat jij de termen door elkaar gooit.
Die quote staat boven jou, om vervolgens te falen in begrijpend lezen, dat is toch echt jouw probleem. Daarnaast was ik in de veronderstelling dat de zetelverdeling omtrent het kabinet in de grondwet geregeld zou staan. Achteraf blijkt dat niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar dan? Quote het eens even.
En zoek nou gelijk even dat artikel uit de grondwet op waar staat dat een kabinet in het geval van een zetelminderheid in de tweede kamer direct moet opstappen.
"Boven mij"? Welke van de 20 posts van mij in dit topic. Druk eens even braaf op hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die quote staat boven jou, om vervolgens te falen in begrijpend lezen, dat is toch echt jouw probleem.
knopje en show us.
Tellen kun je klaarblijkelijk ook al niet, daarnaast is het niet zo moeilijk om de quotes eruit te halen die ik geschreven heb, gericht naar jou toe, naar aanleiding van jouw reacties in dit in dit topic.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Boven mij"? Welke van de 20 posts van mij in dit topic. Druk eens even braaf op het [ afbeelding ] knopje en show us.
Of ben je te druk met het opzoeken van het wetsartikel, das ook prima hoor, dan vergeef ik het je en wacht ik dat artikel wel af
En dat was best een beetje dom van je. Vooral omdat je zo hoog van de toren blies en mensen dom en infantiel begon te noemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Achteraf blijkt dat niet zo te zijn.
Ik geef het op. Als jij niet met een gerichte quote kan komen en in de ruimte blijft lullen. Ik heb tig posts gemaakt hier en jij hebt er tig gequote. Jij hebt wat te bewijzen met je kreet dat ik de boel door elkaar haal, niet ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tellen kun je klaarblijkelijk ook al niet, daarnaast is het niet zo moeilijk om de quotes eruit te halen die ik geschreven heb, gericht naar jou toe, naar aanleiding van jouw reacties in dit in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |