Mijn dakkie doet het volgens mij niet, Het is mij iig nooit opgevallen. Ik zal het straks even checken!quote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Onderaan beginnensorry, maar ik moest lachen
![]()
bijna ieder dak doet dat zo'n beetjeis maar dun
Dat doe je met alles toch? Ramen zemen enzo, altijd bovenaan. Want vies water stroomt naar benedenquote:Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
Haha, ik ben een autowas dummieIk had er niet echt over nagedacht
![]()
Gelukkig, dus alle dakjes klokken een beetje![]()
Grote delen van de a12 zijn nog steeds maar 2baans hoorquote:
Veel te druk in .nlquote:Op maandag 15 november 2010 11:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Maar om daarom maar bij elk tankstation een syteem aan te leggen?
Je kunt hier beter Keep youre lane invoeren.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:07 schreef Purdey het volgende:
Zo, m'n autootje is weer schoonHij zegt *PING*
Wat een rotklus trouwens, je broek zakt er vanaf, en je schoenen worden er nat van![]()
En dan komen er ook nog eens buren die het onvermijdelijke 'doe je de mijne zo ook even?' zeggen. En twee gehoofd-doekte vrouwen keken me aan alsof ik een bezienswaardigheid was
quote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hijs weer mooi blauw![]()
Ik was alleen bij de onderkant begonnen, en je schijnt eerst het dak te moeten doen
Mijn dak deukt trouwens in als ik erop druk, zo'n *klokklok* geluid
Ligt er maar net aan waar je duwt. Je hele auto is maar dun blik, 0.8 mm vaak (zonder de verf). Vrij logisch dat je dan plekken hebt waar je het geheel wat in kan drukkenquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn dakkie doet het volgens mij niet, Het is mij iig nooit opgevallen. Ik zal het straks even checken!
Jou dak is even dun hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn volgende auto wordt ook een blauwe. Zo'n hard blauwe metallic kleur, vind ik wel geinig. Maar het dak van de bartmobile laat zich niet indrukken hoor, duitse degelijkheid staat zoiets niet toe
Trouwens, had ik al gezegd dat mijn ouwe heer in een vlaag van midlifecrisisheid al z'n zakelijke spaarcenten stukgeslagen heeft op een full option Q5?
Het gaat er dan ook om dat jij wel wacht op je beurt terwijl een ander daar misbruik van maakt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Hetgeen veroorzaakt wordt door de eerder genoemde egoïstische mentaliteit van het grote gros van de hollanders. Als we nou gewoon allemaal onze beurt zouden afwachten en niet zouden willen voordringen waar ook maar half mogelijk, hoeven we ons ook nergens aan te ergeren. Verder denken dan je eigen neus lang is
Ik zei ook niet dat mijn dak dikker is, alleen dat het zich niet laat indrukkenquote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Jou dak is even dun hoor!. Maar het zal waarschijnlijk net wat meer gestut worden door het hemeltje in het dak
.
Klopt, en dat misbruik ontstaat dus uit die egoïstische mentaliteit. Dus als we die mentaliteit eruit kunnen krijgen of kunnen dwarsbomen lossen we de daaruit resulterende problemen ook opquote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om dat jij wel wacht op je beurt terwijl een ander daar misbruik van maakt.
Dus je maakte wel een grapje?quote:Op maandag 15 november 2010 14:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Van hem ook niet, we hebben het op een bak koffie met een lekkere koek afgemaakt. Maar de hint was duidelijk
Nee hoor, ik wou er wat voor hebben, en meer dan hij dacht ook. Je moet weten dat het geen buurman is waar ik normaal gesproken zomaar een bak koffie krijgquote:
Oplossing: de beleefdheidswet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Klopt, en dat misbruik ontstaat dus uit die egoïstische mentaliteit. Dus als we die mentaliteit eruit kunnen krijgen of kunnen dwarsbomen lossen we de daaruit resulterende problemen ook op
Automagische aircoquote:
Big no-go indd! Van de week m'n verwarming aan, niks. Ramen een stukje open erbij, nog niks. Pas na tien minuten werd het minder. Wat vooral irritant is, is dat m'n achterraam gister heel erg besloeg. Kon ik niet goed zien wat er achter me gebeurdequote:
Daar heb je toch ook wel achterruitverwarming voor, dat moet je micra toch wel hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Big no-go indd! Van de week m'n verwarming aan, niks. Ramen een stukje open erbij, nog niks. Pas na tien minuten werd het minder. Wat vooral irritant is, is dat m'n achterraam gister heel erg besloeg. Kon ik niet goed zien wat er achter me gebeurde![]()
Jaja, die heb ik ook. Dat verbruikt alleen heel veel. Althans, dat vertelde de meneer van de garage mij? Die zei dat ik dat beter niet kon gebruiken..quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook wel achterruitverwarming voor, dat moet je micra toch wel hebben?
tot 15% meer ofzo. Maar als je hem maar even aanzet is er toch niets aan de hand, daarnaast is het gewoon belangrijker dat je goed zicht hebt dan dat je voor 10 cent minder aan benzine verbruiktquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaja, die heb ik ook. Dat verbruikt alleen heel veel. Althans, dat vertelde de meneer van de garage mij? Die zei dat ik dat beter niet kon gebruiken..
Maar het zit er toch niet voor niks opquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaja, die heb ik ook. Dat verbruikt alleen heel veel. Althans, dat vertelde de meneer van de garage mij? Die zei dat ik dat beter niet kon gebruiken..
Eerste set zou ik doenquote:Op maandag 15 november 2010 19:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Zit een beetje te twijfelen tussen wat voor velgen ik nou onder mn polo wil hebben...
Ik heb deze al liggen:
ATS 13'' velgjes zonder banden.
[ afbeelding ]
Maar weet niet of dit nou wel helemaal HET is wat ik wil...
Zag laatst deze te koop staat:
OZ 14 inch zonder banden.
[ afbeelding ]
Ik zou dan bij die OZ de harten zwart willen maken en de randen polijsten...
Maarja om om 2 setjes velgen banden te laten trekken kost ook niet niks...
owja, welke velgen vinden jullie uberhaubt het mooist?
Ik heb juist dat mijn buitenspiegels beslaan en er weinig aan te doen isquote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het zit er toch niet voor niks opEn vandaag reed ik ook zonder achterzicht, dan maar op de buitenspiegels, zie ik net zo veel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |