En iemand die rijbewijsloos is maar wel nuchter denkt vast wel even na voordat ie bij een dronken bestuurder instapt.quote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je kunt iemand anders wel laten blazen, maar je wordt op een onverwacht moment onderweg nogmaals gevraagd te blazen. En dan heb je een probleem. Dus tenzij er iemand naast je zit die nuchter, maar rijbewijsloos is, heb je er niks aan om iemand anders te laten blazen
@Piles: Ik had ook uit gaan wijken voor de haasIk vind het zelfs zielig om over een al aangereden dier te rijden
Haas niet gevonden, daar gaat z'n enige getuige.quote:Op zondag 14 november 2010 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij moest niks, maar was zo dom om uit te wijken voor een haas
Ik betwijfel het eigenlijk, aangezien dit het meeste voor gaat komen bij de jeugdquote:Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En iemand die rijbewijsloos is maar wel nuchter denkt vast wel even na voordat ie bij een dronken bestuurder instapt.
Tuurlijk, maar tegenwoordig heeft een groot deel van de jeugd juist wel een beetje verantwoordelijkheidsgevoel. Het deel wat hier de schijt aan heeft komt er op een eigen manier achter hoe dom bezig ze zijn. Enige wat er nog overblijft is de schade en letsel die ze bij anderen veroorzaken.quote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik betwijfel het eigenlijk, aangezien dit het meeste voor gaat komen bij de jeugd
BOB; Bewust Onbeschonken Blazerquote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik betwijfel het eigenlijk, aangezien dit het meeste voor gaat komen bij de jeugd
Haha, kwam dat er zomaar uit of heb je daar een tijdje over zitten denken?quote:Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BOB; Bewust Onbeschonken Blazer
Dat was wat me te binnen schoot toen ik dat stukkie zat te lezenquote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, kwam dat er zomaar uit of heb je daar een tijdje over zitten denken?
Mijn pa zei ook al toen ik voor het eerst hun auto meenam.quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Je schijnt ook niet op andere manieren dat slot te kunnen laten denken dat je blaast. Iets met pomp, ballon, weet ik het wat, schijnt allemaal niet te werken. Je bent dus echt afhankelijk van een nuchtere bijrijder om dat slot te omzeilen. Wat mij betreft dikke prima dus, gauw invoeren![]()
Loslopend wild rijd ik zonder blikken of blozen plat trouwens. Het is heel simpel: óf dat beest sterft een snelle pijnloze dood (zo'n voorwiel komt best aan) óf ik loop het risico met auto en al om een boom te vouwen of op kop in de sloot te belanden. Dat is dus een vrij eenvoudige overweging
Ergens vind ik het dan ook wel weer zielig hoor, maar dan moet dat beest maar niet de weg oplopen. Als er niemand achter me rijdt wil ik nog wel eens op de rem duiken trouwens, maar uitwijken doe ik écht niet
quote:Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb een slipcursus voor m'n verjaardag gehad.
En met mn verjaardagsgeld heb ik m'n winterbanden weer terug verdient.
Schijn bedriegt. Hoezo dacht je dat?quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef Empathologica het volgende:
Wat erg!Dacht dat je ouder was haha. Maar nog gefeliciteerd!
Ik ga zo het pompstation is lastig vallen, gelukkig niet voor benzine maar voor sigaretten
Zijn dat er echt zoveelquote:Op maandag 15 november 2010 08:42 schreef JDude het volgende:
Ik vind parkeerplaatssluipers bij file altijd al een beetje sneu. Vanochtend kon ik dan ook hartelijk lachen toen ik op de snelweg alweer enigszins kon doorrijden en al die stakkers tussen de benzinepompen in de rij stonden.
Nou ja, de specifieke file was vanochtend ook wel heel extreem. De A15 zat grotendeels dicht door een ongeval, waardoor de rij al in Dordrecht begon. En meestal sta je op dat punt (A16 bij HI-Ambacht) juist in de rij voor de A16 terwijl de rijstroken richting A15 (waar de parkeerplaats ook op uitkomt) nog enigszins doorstromen. Vanochtend was het precies andersom, dat zagen de sluipers denk ik niet aankomenquote:Op maandag 15 november 2010 08:49 schreef Piles het volgende:
Zijn dat er echt zoveelDacht altijd dat het er maar enkele waren
Gefeliciteerd! Erg zinvol om te doen!quote:Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
Heel flauw inderdaad, en je schiet er ook nog eens vrij weinig mee op...quote:Op maandag 15 november 2010 08:42 schreef JDude het volgende:
Ik vind parkeerplaatssluipers bij file altijd al een beetje sneu. Vanochtend kon ik dan ook hartelijk lachen toen ik op de snelweg alweer enigszins kon doorrijden en al die stakkers tussen de benzinepompen in de rij stonden.
gefeliciteerd nog!quote:Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
Precies zo'n systeem (maar dan met een doseerlicht ipv slagboom) is in 2008 getest langs de A4 bij Hoogmade. Maar waarom het daarna niet landelijk (of in ieder geval op de belangrijkste pijnpunten) is uitgerold.... geen idee.quote:Op maandag 15 november 2010 11:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind dat ze bij tankstations een systeem zouden moeten aanleggen dat iemand gewoon 3 minuten op dat terrein vasthoudt. Aan de voorkant een kentekenregistratie, en aan de achterkant een slagboom. Is de 3 minuten van het kenteken nog niet voorbij? Slagboom gaat niet open. Dat ie maar door de rij wachtenden achter hem in elkaar getikt wordt
En als je er nou iets mee op zou schieten, maar de winst is echt seconden hooguit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |