ik hoop met meer dan 7 punten verschil... dan is de rest ook stilquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
Na zoveel anti Alonso posts moet ik wel weer wat balans terug brengen, als hij het wint is het verdiend
Dat geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
Na zoveel anti Alonso posts moet ik wel weer wat balans terug brengen, als hij het wint is het verdiend
Eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
Moet ie eerst verdiend winnen. En dat heeft ie dit jaar alleen in Monza gedaan. Eigenlijk in de laatste drie jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
1999 was ook zo'n jaar. Irvine vs. Hakkinen. De jaren dat Schumacher en Hakkinen vochten (1998 en 2000) waren heerlijke jaren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slecht jaar, beide coureurs niet goed genoeg om het verschil te maken maar toch was 98 punten voldoende. Kun je nagaan hoe slecht het gesteld was met de overige coureurs dat jaar.
Singapore 2010? Japan 2008? Italië 2007 telt ook nog als ''de laatste drie jaar''?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moet ie eerst verdiend winnen. En dat heeft ie dit jaar alleen in Monza gedaan. Eigenlijk in de laatste drie jaar.
Haha die comments bij dat filmpje: Not bad for a numer two driverquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de mooiste gaat naar Webber in Valencia, prachtige manier om iemand in te halen alleen niet erbij nagedacht dat je de finish niet haalt.
VT1+2 Abu Dhabi 2009, Fastest Lap:
Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes) 1:41.307
Ze zijn dus al sneller...
Zul je zien dat deze ploftquote:
Als je als eerst over de streep komt ben je verdiende winnaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moet ie eerst verdiend winnen. En dat heeft ie dit jaar alleen in Monza gedaan. Eigenlijk in de laatste drie jaar.
Dat Button figuurtjequote:
Bij mij doet ie het niet meer wel beeld opquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Tarado het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=15502
Portugeesquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Zonder plugin : http://www.boxlive.tv/channels/xoneit
Taal zal wel oostbloks zijn ofzo?
Die was inderdaad briljantquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Kan niet wachten tot vanmiddag en morgenen dat gaat geheid weer een drama worden voor sommige coureurs , en dan krijg je weer van deze taferelen
![]()
[ afbeelding ]
Niet verkeerd bedoeld, maar goed zo. VJM is al de laatste 2 jaar van z'n toren aan het blazen dat die volgend jaar op het podium wil staan in India, die energie die hij in de media stak kan die beter steken in het ontwerpen van een degelijke middenklasser naar een subtopper. Al ben ik bang dat die mannen de komende jaren niet in de top 5 zullen komen doordat de huidige top 5 toch de dienst blijft uitmaken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:51 schreef Zebras het volgende:
Ik zie VJM weinig de laatste tijd op TV en hoor eik ook niet veel meer van hem op internet.
Ligt dat aan mij of issie gewoon wat minder in de picture de laatste tijd?
Voorlopig is er meer kans dat de McLarens het gat tussen de leidende RB's en Ferrari groter maaktquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:23 schreef Googolplexian het volgende:
Fernando Alonso: Hopefully McLaren can do a good job here and be on pole
Googolplexian : "Hopefully Alonso's Ferrari explodes."
Zou alleen maar mooi zijn voor een goede race, het is straks met quali wel een stuk koeler dus afwachten of Hamilton nog voor Alonso kan blijven, RBR verslaan in quali lijkt me voor beiden onmogelijk zonder fouten van Vettel of Webberquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voorlopig is er meer kans dat de McLarens het gat tussen de leidende RB's en Ferrari groter maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |