Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 246 |
2 | Mark Webber | Red Bull Racing | 238 |
3 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing | 231 |
4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 222 |
5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 199 |
6 | Felipe Massa | Ferrari | 143 |
7 | Nico Rosberg | Mercedes Grand Prix | 130 |
8 | Robert Kubica | Renault | 126 |
9 | Michael Schumacher | Mercedes Grand Prix | 72 |
10 | Adrian Sutil | Force India F1 | 47 |
11 | Rubens Barrichello | Williams | 47 |
12 | Kamui Kobayashi | Sauber | 32 |
13 | Nico Hulkenberg | Williams | 22 |
14 | Vitantonio Liuzzi | Force India F1 | 21 |
15 | Vitaly Petrov | Renault | 19 |
16 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 8 |
17 | Pedro de la Rosa | Sauber | 6 |
18 | Nick Heidfeld | Sauber | 6 |
19 | Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 3 |
20 | Heikki Kovalainen | Lotus F1 | 0 |
21 | Jarno Trulli | Lotus F1 | 0 |
22 | Bruno Senna | HRT F1 Team | 0 |
23 | Lucas Di Grassi | Virgin Racing | 0 |
24 | Karun Chandhok | HRT F1 Team | 0 |
25 | Timo Glock | Virgin Racing | 0 |
26 | Sakon Yamamoto | HRT F1 Team | 0 |
27 | Christian Klien | HRT F1 Team | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Red Bull Racing | 469 |
2 | McLaren- Mercedes | 421 |
3 | Ferrari | 389 |
4 | Mercedes Grand Prix | 202 |
5 | Renault | 145 |
6 | Williams | 69 |
7 | Force India F1 | 68 |
8 | Sauber | 44 |
9 | Scuderia Toro Rosso | 11 |
10 | Lotus F1 | 0 |
11 | HRT F1 Team | 0 |
12 | Virgin Racing | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 13 november | 13.55-15.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Abu Dhabi - Kwalificatie |
Zo 14 november | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Abu Dhabi - Pre-show |
Zo 14 november | 13.55-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Abu Dhabi - Race |
Zo 14 november | 20.30-21.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Abu Dhabi - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 13 november | 13.10-15.10 uur | BBC1: Formule 1 - Abu Dhabi - Kwalificatie |
Zo 14 november | 13.00-16.15 uur | BBC1: Formule 1 - Abu Dhabi - Race |
Zo 14 november | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Abu Dhabi - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 23 °C | 29 °C | 0 % | Zonnig |
Zaterdag | 23 °C | 30 °C | 0 % | Zonnig |
Zondag | 21 °C | 32 °C | 0 % | Zonnig |
Nou vind ik het wel erg ver gaan om te zeggen dat ik het Hamilton gun, want die neger mag ik ook voor geen meter, maar als ik dan toch moet kiezen dan mag Lewis hem inderdaad winnen en niet Alonsoquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En straks is Hamilton over drie dagen kampioen
Alles beter dan dat racemietje uit Oviedo met zijn selectief gejank.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:12 schreef Schunckelstar het volgende:
http://eplsite.com/stream1.html
deze is met bbc commentaar
Maar dan met dit beeld erbij nemen, is ietwat scherperquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:12 schreef Schunckelstar het volgende:
http://eplsite.com/stream1.html
deze is met bbc commentaar
Ik mag Hamilton steeds meer; een racer pur sang. Dat Spaanse mietje is gewoon een jankerd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou vind ik het wel erg ver gaan om te zeggen dat ik het Hamilton gun, want die neger mag ik ook voor geen meter, maar als ik dan toch moet kiezen dan mag Lewis hem inderdaad winnen en niet Alonso
Pricelessquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef SteveBudin het volgende:
Het zou mooi zijn als Vettel gewoon even Alonso van de baan af rijdt. En dan maar naar de boordradio van Ferrari luisteren om te wachten op een order aan Massa om Webber van de baan af te rijden in een ultieme poging om toch nog wereldkampioen te worden. Situatie na al dat gebeuk:.
Button 1, Rosberg 2, Hamilton 3. Mercedes maakt vervolgens snel een deal en Rosberg maakt een "foutje" waardoor Hamilton ineens 2e ligt en vlak voor de finish doet Button een Rubens waardoor Hamilton de race wint en de titel pakt. Boete voor dit alles, 100k maar daar heb je een mastercard voor
.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Pos Driver Car Time Gap Laps 1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m42.760s 18 2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m43.369s + 0.609s 16 3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m43.785s + 1.025s 19 4. Mark Webber Red Bull-Renault 1m43.840s + 1.080s 19 5. Robert Kubica Renault 1m44.080s + 1.320s 19 6. Fernando Alonso Ferrari 1m44.121s + 1.361s 17 7. Michael Schumacher Mercedes 1m44.199s + 1.439s 19 8. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m44.604s + 1.844s 18 9. Nico Rosberg Mercedes 1m44.718s + 1.958s 19 10. Nick Heidfeld Sauber-Ferrari 1m44.737s + 1.977s 19 11. Felipe Massa Ferrari 1m45.160s + 2.400s 18 12. Vitaly Petrov Renault 1m45.445s + 2.685s 21 13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m45.474s + 2.714s 15 14. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m45.552s + 2.792s 20 15. Tonio Liuzzi Force India-Mercedes 1m45.585s + 2.825s 14 16. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m46.003s + 3.243s 20 17. Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1m46.644s + 3.884s 19 18. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m47.105s + 4.345s 22 19. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m48.450s + 5.690s 19 20. Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1m48.472s + 5.712s 17 21. Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1m49.375s + 6.615s 13 22. Bruno Senna Hispania-Cosworth 1m49.590s + 6.830s 18 23. Christian Klien Hispania-Cosworth 1m50.274s + 7.514s 17 24. Fairuz Fauzy Lotus-Cosworth 1m51.705s + 8.945s 18 |
McLaren doet het vrijdag altijd aardig, zie ze dat morgen met quali niet doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:43 schreef Burnie88 het volgende:
Die HRT is eerder dit jaar ook al eens langzamer geweest als de GP2, treurig...
Zoals verwacht Vettel veruit de snelste. Ik denk dan ook dat hij dit weekend met gemak gaat domineren. De McLarens zouden wel eens roet in het eten kunnen gaan gooien voor Alonso, kan echt nog een groot probleem worden.
Ik denk niet dat ze dan weg komen met een boete van 100K.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef SteveBudin het volgende:
Het zou mooi zijn als Vettel gewoon even Alonso van de baan af rijdt. En dan maar naar de boordradio van Ferrari luisteren om te wachten op een order aan Massa om Webber van de baan af te rijden in een ultieme poging om toch nog wereldkampioen te worden. Situatie na al dat gebeuk:.
Button 1, Rosberg 2, Hamilton 3. Mercedes maakt vervolgens snel een deal en Rosberg maakt een "foutje" waardoor Hamilton ineens 2e ligt en vlak voor de finish doet Button een Rubens waardoor Hamilton de race wint en de titel pakt. Boete voor dit alles, 100k maar daar heb je een mastercard voor
.
idd dat is alleen voor ferrariquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dan weg komen met een boete van 100K.
quote:The Betfair Contrarian: Why Fernando Alonso won't win the Drivers' Championship
With everything to race for in the final Grand Prix of the season, the Betfair Contrarian explains why he believes the market favourite will not emerge from Abu Dhabi with the Drivers' Championship...
Formula One's reputation for providing gripping television has dwindled in recent years, but even those with little interest in the sport were drawn in by 2007 and 2008's exciting title deciders. Another dramatic one is on the cards at Abu Dhabi on Sunday with four men still in mathematical contention (Alonso, Webber, Vettel and Hamilton) to top the standings and The Contrarian expects plenty more final day twists, which is why he is opposing 2.0 Drivers' Championship favourite Fernando Alonso...
The finale rarely passes without incident...
The destination of the Drivers' Championship has been determined at the final race in three of the last four years and the last two deciders have been anything but a stroll for the men who started the closing weekend in the ascendancy. In 2007, Kimi Raikkonen leapfrogged both Lewis Hamilton and Fernando Alonso with victory in Brazil, the McLaren duo finishing seventh and third respectively to somehow miss out on a Drivers' Championship that looked to be heading their way as early as August. The 2008 finale was even more remarkable, with Hamilton again appearing to have botched everything up, only to overtake Timo Glock for fifth place in the last few corners of the final lap in Brazil to cruelly deny Felipe Massa the title by a point.
Red Bull have the faster car
Throughout the campaign, Red Bull have had the quicker car, as their Constructors' Championship proves, and were it not for the fact that Sebastian Vettel and Mark Webber (despite the latter being 34) are fairly inexperienced when it comes to leading a title charge, and have at times become too preoccupied with bickering among themselves, you'd expect one of them to have the drivers' crown sewn up already. The gap in class has started to show recently though with one-twos in Japan and Brazil, and they are the two frontrunners in Abu Dhabi. Webber needs to gain nine points on Alonso, and Vettel 16, for either of them to win it, but Alonso is a distant 6.8 to win the race.
Alonso didn't deliver in Abu Dhabi last year...
The two-time world champion had a miserable time in the first ever Abu Dhabi Grand Prix last November, qualifying a dismal 16th out of 20 and producing a similarly disappointing performance in the race, finishing 14th to end his second spell with Renault on a low. In contrast, the three men capable of beating him to top spot on Sunday all impressed, with Hamilton 80.0, Vettel 9.0 and Webber 2.54 being the three fastest qualifiers and the Red Bull duo securing a one-two in the race, in which a brake problem forced Hamilton to retire.
...and has a poor record on the final day
Alonso has won the final race of the campaign just once in his eight-season Formula One career and that was back in 2005 when he already had the Drivers' Championship wrapped up. Since then he has twice been fighting for it on the curtain-closing weekend without taking the chequered flag.
Webber may receive a helping hand
Vettel led his Red Bull team-mate Webber home in Abu Dhabi last year and has already done so in three races this term, including two of the last three, making that the most recurrent top two pairing. On the last two occasions that they have been the top two though, Alonso has joined them on the podium and if that happens again, both members of the Austrian team will miss out on the Drivers' Championship, whereas were Vettel - who can only win if Alonso comes fifth or lower - to let Webber past him on the final lap, the Australian would be crowned champion. Vettel and Webber are far from best friends, however when asked about the possibility, the young German hinted that he would oblige, saying, "In that scenario, it is something you will think of". Alonso can hardly protest if it happens either, having benefitted from a similar situation in Germany.
Vorig jaar waren ze ook erg sterk op Abu Dhabi, daarom. Maar het is wel zo dat Ferrari nu gewoon de racepace aan het testen is, VT2 zegt meer vanmiddag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
McLaren doet het vrijdag altijd aardig, zie ze dat morgen met quali niet doen
Ik denk eerder voor Webber. Als bij de uitslag van VT1 Alonso alleen voor Kubioca komt dan staan Vettel en Alonso gelijk in punten en aantal overwinningen en piest Webber buiten de pot.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:43 schreef Burnie88 het volgende:
Die HRT is eerder dit jaar ook al eens langzamer geweest als de GP2, treurig...
Zoals verwacht Vettel veruit de snelste. Ik denk dan ook dat hij dit weekend met gemak gaat domineren. De McLarens zouden wel eens roet in het eten kunnen gaan gooien voor Alonso, kan echt nog een groot probleem worden.
Daar ben ik niet zo zeker van, dat Ferrari alleen racepace aan het testen is. Vorig jaar gingen de Ferrari's ook voor geen meter...quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:41 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze ook erg sterk op Abu Dhabi, daarom. Maar het is wel zo dat Ferrari nu gewoon de racepace aan het testen is, VT2 zegt meer vanmiddag.
Vorig jaar waren ze al heel vroeg gestopt met doorontwikkeling, ze gaan echt voorin meedoen dit weekend, tenminste met Alonsoquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, dat Ferrari alleen racepace aan het testen is. Vorig jaar gingen de Ferrari's ook voor geen meter...
Inderdaad, en na dat stoppen werd de auto alleen maar sneller..... Misschien hadden ze wel gewoon een slecht weekend maar volgens mij ligt de baan de Ferrari van toen niet zo. Zegt natuurlijk niets over nu.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze al heel vroeg gestopt met doorontwikkeling, ze gaan echt voorin meedoen dit weekend, tenminste met Alonso
Dan kan Alonso dus 4de worden en is hij kampioen indien Webber niet wint.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef Burnie88 het volgende:
Probleem alleen is dat Hamilton ieder risico zal nemen omdat hij anders sowieso geen kampioen wordt. Dus daarom verwacht ik in ieder geval Hamilton voor Alonso dit weekend. En beide Red Bulls ook.
In VT1 is Vettel het snelste, inmiddels zitten we in VT2 en is Alonso al 1.296 seconden sneller dan Vettel in VT1. Dus Alonso gaat domineren en de McLaren's gaan roet in het eten gooien bij Red Bull?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:43 schreef Burnie88 het volgende:
Als Alonso domineert dan gooit er niemand roet in het eten bij RBR anders dan Alonso.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
In VT1 is Vettel het snelste, inmiddels zitten we in VT2 en is Alonso al 1.296 seconden sneller dan Vettel in VT1. Dus Alonso gaat domineren en de McLaren's gaan roet in het eten gooien bij Red Bull?
Ik vind het frappant dat Alonso na zo een eerste helft nog steeds kans maaktquote:Ik vind het wel frappant dat Hamilton ondanks drie uitvalbeurten (Hongarije, Italië, Singapore) in het tweede deel van het seizoen nog steeds kans maakt op de titel.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
In VT1 is Vettel het snelste, inmiddels zitten we in VT2 en is Alonso al 1.296 seconden sneller dan Vettel in VT1. Dus Alonso gaat domineren en de McLaren's gaan roet in het eten gooien bij Red Bull?
Ik vind het wel frappant dat Hamilton ondanks drie uitvalbeurten (Hongarije, Italië, Singapore) in het tweede deel van het seizoen nog steeds kans maakt op de titel.
Hamilton heeft nu snelste tijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind het wel frappant dat Hamilton ondanks drie uitvalbeurten (Hongarije, Italië, Singapore) in het tweede deel van het seizoen nog steeds kans maakt op de titel.
en Vettel is nu sneller dan Alonsoquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
[..]
Hamilton heeft nu snelste tijd
gok dat de motor weer een uitgezet isquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom? (Heb geen stream aan)
Geen idee, stond ineens stil langs baan. Stonden wel sporen, maar denk dat hij gewoon is stil gevallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom? (Heb geen stream aan)
Dat is het ook, het al beslist moeten zijn, Webber en Vettel hebben gewoon gefaald. Qua 0 puntenscore heeft Webber er 2, Alonso 3, Vettel en Hamilton beide 4.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Als Alonso domineert dan gooit er niemand roet in het eten bij RBR anders dan Alonso.
[..]
Ik vind het frappant dat Alonso na zo een eerste helft nog steeds kans maaktOverigens hebben Webber en Vettel respectievelijk 2 en 4 uitvalbeurten.
En de mooiste gaat naar Webber in Valencia, prachtige manier om iemand in te halen alleen niet erbij nagedacht dat je de finish niet haalt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
De stomste uitval was toch wel Hamilton's Engine cooler die een teammember erop had laten zitten.
De onboard beelden blijven ongelooflijk:quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de mooiste gaat naar Webber in Valencia, prachtige manier om iemand in te halen alleen niet erbij nagedacht dat je de finish niet haalt.
VT1+2 Abu Dhabi 2009, Fastest Lap:
Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes) 1:41.307
Ze zijn dus al sneller...
Dat was toch Button in Monaco?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
De stomste uitval was toch wel Hamilton's Engine cooler die een teammember erop had laten zitten.
Mjah ... ik kan duidelijk niet twee dingen tegelijkquote:
Voor zover ik me kan herinneren was jij ook geen vrouw, dus kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... ik kan duidelijk niet twee dingen tegelijk(zoals FP2 kijken en ook nog eens me iets correct herinneren)
En Webber's 0 punten zijn beide zijn eigen fout (Valencia en Zuid-Korea)quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is het ook, het al beslist moeten zijn, Webber en Vettel hebben gewoon gefaald. Qua 0 puntenscore heeft Webber er 2, Alonso 3, Vettel en Hamilton beide 4.
Het is bijna net zo erg als het jaar 2008, wat een drama was dat... toen haalde Hamilton 98 en Massa 97 punten uit 18 GP's. Eigenlijk had dat jaar geen wereldkampioen moeten hebben, beide waren het niet waard om zich met die titel te vertonen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Webber's 0 punten zijn beide zijn eigen fout (Valencia en Zuid-Korea)
Als je alleen al kijkt naar de technische problemen van Vettel (2 keer uitval, 1 keer slechts 4de) zou hij al 64 punten op Alonso voor moeten staan (en 44 op Webber, die dus ook nadeel had van het uitvallen van Vettel, doordat Alonso hierdoor minimaal 14 punten meer scoorde).
En dan reken ik de fouten van Vettel (Turkije, Belgie, Hongarije) nog niet eens mee.
Wat maakt dat nu uit? Of het zo leuk was die jaren dat Schumi in Monza al wereldkampioen was?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is bijna net zo erg als het jaar 2008, wat een drama was dat... toen haalde Hamilton 98 en Massa 97 punten uit 18 GP's. Eigenlijk had dat jaar geen wereldkampioen moeten hebben, beide waren het niet waard om zich met die titel te vertonen.
in 2002 toch al in Frankrijk half juli ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit? Of het zo leuk was die jaren dat Schumi in Monza al wereldkampioen was?
Dat was gewoon een slecht jaar, beide coureurs niet goed genoeg om het verschil te maken maar toch was 98 punten voldoende. Kun je nagaan hoe slecht het gesteld was met de overige coureurs dat jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit? Of het zo leuk was die jaren dat Schumi in Monza al wereldkampioen was?
Ben ik niet met je eens, het blijft altijd de combinatie rijder/auto, ik ben niet zo goed in geschiedenis dus geen idee of 2008 wel of niet goed was maar een laag punten aantal betekent niet automatisch dat de coureur slecht wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slecht jaar, beide coureurs niet goed genoeg om het verschil te maken maar toch was 98 punten voldoende. Kun je nagaan hoe slecht het gesteld was met de overige coureurs dat jaar.
QFTquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind alles prima, als die klote spanjool maar geen kampioen wordt.
ik hoop met meer dan 7 punten verschil... dan is de rest ook stilquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
Na zoveel anti Alonso posts moet ik wel weer wat balans terug brengen, als hij het wint is het verdiend
Dat geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
Na zoveel anti Alonso posts moet ik wel weer wat balans terug brengen, als hij het wint is het verdiend
Eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
Moet ie eerst verdiend winnen. En dat heeft ie dit jaar alleen in Monza gedaan. Eigenlijk in de laatste drie jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Tarado het volgende:
1999 was ook zo'n jaar. Irvine vs. Hakkinen. De jaren dat Schumacher en Hakkinen vochten (1998 en 2000) waren heerlijke jaren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slecht jaar, beide coureurs niet goed genoeg om het verschil te maken maar toch was 98 punten voldoende. Kun je nagaan hoe slecht het gesteld was met de overige coureurs dat jaar.
Singapore 2010? Japan 2008? Italië 2007 telt ook nog als ''de laatste drie jaar''?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moet ie eerst verdiend winnen. En dat heeft ie dit jaar alleen in Monza gedaan. Eigenlijk in de laatste drie jaar.
Haha die comments bij dat filmpje: Not bad for a numer two driverquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de mooiste gaat naar Webber in Valencia, prachtige manier om iemand in te halen alleen niet erbij nagedacht dat je de finish niet haalt.
VT1+2 Abu Dhabi 2009, Fastest Lap:
Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes) 1:41.307
Ze zijn dus al sneller...
Zul je zien dat deze ploftquote:
Als je als eerst over de streep komt ben je verdiende winnaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moet ie eerst verdiend winnen. En dat heeft ie dit jaar alleen in Monza gedaan. Eigenlijk in de laatste drie jaar.
Dat Button figuurtjequote:
Bij mij doet ie het niet meer wel beeld opquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Tarado het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=15502
Portugeesquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Zonder plugin : http://www.boxlive.tv/channels/xoneit
Taal zal wel oostbloks zijn ofzo?
Die was inderdaad briljantquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Kan niet wachten tot vanmiddag en morgenen dat gaat geheid weer een drama worden voor sommige coureurs , en dan krijg je weer van deze taferelen
![]()
[ afbeelding ]
Niet verkeerd bedoeld, maar goed zo. VJM is al de laatste 2 jaar van z'n toren aan het blazen dat die volgend jaar op het podium wil staan in India, die energie die hij in de media stak kan die beter steken in het ontwerpen van een degelijke middenklasser naar een subtopper. Al ben ik bang dat die mannen de komende jaren niet in de top 5 zullen komen doordat de huidige top 5 toch de dienst blijft uitmaken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:51 schreef Zebras het volgende:
Ik zie VJM weinig de laatste tijd op TV en hoor eik ook niet veel meer van hem op internet.
Ligt dat aan mij of issie gewoon wat minder in de picture de laatste tijd?
Voorlopig is er meer kans dat de McLarens het gat tussen de leidende RB's en Ferrari groter maaktquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:23 schreef Googolplexian het volgende:
Fernando Alonso: Hopefully McLaren can do a good job here and be on pole
Googolplexian : "Hopefully Alonso's Ferrari explodes."
Zou alleen maar mooi zijn voor een goede race, het is straks met quali wel een stuk koeler dus afwachten of Hamilton nog voor Alonso kan blijven, RBR verslaan in quali lijkt me voor beiden onmogelijk zonder fouten van Vettel of Webberquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voorlopig is er meer kans dat de McLarens het gat tussen de leidende RB's en Ferrari groter maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |